Kinyomtattam a törzs záró idomot... alias kék bigyót.
Az a terv, hogy csavarozható lesz és szükség esetén meg lehet pakolni a belsejét ólommal.


Ezt gyorsan le is csiszoltam... festve lesz majd a motorburkolattal együtt.


Megérkeztek a rendelések.
A kompozit munkálatokhoz jött 100 és 200g-os üvegszövet illetve epoxy lamináló gyanta. Gyorsan elő is készítettem a dolgokat.

Eredetileg csak meg akartam erősíteni a régi motorburkolatot, a hiányos részeken.
Aztán arra jutottam, hogyha már ilyen sok jó cucc jött, akkor neki kellene futni mégegyszer a motorburkolat laminálásnak. Veszítenivalóm nincs... anyag van, max ha nem sikerül akkor maradok a réginél.


Sikeres volt a művelet.
Az új motorburkolat kapott 1-1 réteg 100-as és 200-as üvegszövetet.

Egy gyors trimmelés...

Egy gyors síkolás...

Néhány kivágás...

El is készült... 10grammal lett könnyebb mint a másik ami nem sok. De sokkal homogénebb és vállalhatóbb lett az egész struktúra.
Még mindig vannak benne hibák, de legalább már kevésbé néz ki kókánynak.


