Szerző Téma: Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök  (Megtekintve 120056 alkalommal)

compcenter

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1380 Dátum: 2011. Február 06. - 19:58:21 »
bőség zavara



Parma 200mm 56 Chevy Nomad Body for TMaxx EMaxx Savage

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1381 Dátum: 2011. Február 06. - 21:05:40 »
Farki07!

Te a "dobozos" csirkéről és a rövid Wranglerről beszélsz,amik rövidek... ,de én a hosszúakat linkeltem be!


Compcenter!

A busz tetszik!  ;D

Farki07

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1382 Dátum: 2011. Február 07. - 16:47:00 »
Farki07!

Te a "dobozos" csirkéről és a rövid Wranglerről beszélsz,amik rövidek... ,de én a hosszúakat linkeltem be!


Compcenter!

A busz tetszik!  ;D
A dobozos rövidebb mint a platós? ???

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1383 Dátum: 2011. Február 07. - 17:56:58 »
A dobozos rövidebb mint a platós? ???

Rövidebb,mert az csak 300mm! A platós viszont kifejezetten a Honchora való,de ezt a Proline oldalán írják is!  8)

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1384 Dátum: 2011. Február 07. - 18:24:49 »
Igen, a két Jeep Comanche és a Wrangler Unlimited csak a Honcsó méret (313 mm).
Viszont a honcsóhoz kapott linkek segítségével olyan tengelytávot allít be az ember, amilyet csak akar.

Egyébként kezd megdőlni a "hosszú tengelytáv a jó" elméletem, mert a rövidebb tengelytávval jobb a fordolóköre egy kocsinak.
Szerintem kisebb fordulókörre többször van szükség, mint a hátraborulást csökkentő nagy tengelytávra.

Ki ki döntse el maga... ::)
70-381-95-97

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1385 Dátum: 2011. Február 07. - 18:28:52 »
a rövidebb tengelytávval jobb a fordolóköre egy kocsinak
Ezzel tisztában vagyunk  ::)

Az pedig,hogy mi a szükségesebb igazából a pálya dönti el,szóval nem lehet általánosítani,hogy melyik jobb szerintem.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1386 Dátum: 2011. Február 07. - 18:41:27 »
Rövidebb,mert az csak 300mm!

290 mm...  ;)
70-381-95-97

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1388 Dátum: 2011. Február 07. - 18:57:10 »
Végre megtaláltam,hogy nagyjából mennyit csavarodik egy valódi csirke   ;D


Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1389 Dátum: 2011. Február 07. - 19:00:06 »
A rohadék... ellopta a sárvédő szélesítésemet... >:(
70-381-95-97

compcenter

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1390 Dátum: 2011. Február 07. - 19:03:17 »
Végre megtaláltam,hogy nagyjából mennyit csavarodik egy valódi csirke   ;D



szervót jól eldugta ;D

compcenter

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1391 Dátum: 2011. Február 07. - 20:01:34 »
kisg325

 a csörlő milyen,bevált,magamnak is rendelnék ebböl a drágábból

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1392 Dátum: 2011. Február 07. - 20:46:13 »
Őszintén? Sosem használtam,de olyan szinten,hogy még sosem tekertem le és vissza sem!  ;D

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1393 Dátum: 2011. Február 07. - 21:37:23 »
Végre megtaláltam,hogy nagyjából mennyit csavarodik egy valódi csirke   ;D



Elmondom hogyan keletkezett ez a kép.

Nos, Joe és Jack őstermelők az Usa Arkansas államában már régóta szerettek volna egy igazi Off-Road kocsit. Már nagyon unták az 5.7-es és 7.3-as Chevyket és Chryslereket. Nem rossz vasak azok sem, de mégsem az igazi sárdagasztó gépek.
Mert ugye egy igazi Rednecknek kell a merev híd és az összkerékhajtás.  És persze olyan,ami nem traktor.

Nosza, fel is cuppantak a netre és beszerezték a szükséges dolgokat.  Jeep Cherokee kipipálva. Krómfelnik kipipálva. Csörlő beszerezve.

Viszont ez egyik nap Joe nagyon különös dolgot vett észre egy kis kelet európai honlapon. RC-Fighter vagy MC-Pilot volt a neve, már nem is emlékszik, hiszen amerikai mivolta és földműves léte nem ruházta föl túlságosan nagy észbeli képességekkel.

-Jeeehaaaaww Jack! Némmá' mit talátam!

Jack kimászott a Jeep alól, ahol éppen a rúgótornyokat erősítette meg egy kis plusz lemez ráhegesztésével.

-No, mit öcsi?

-Ehune ez a dzsip hogy teszi a patáit. A miénk mikó' fog ilyet csinálni?



-Nos öcskös ez tényleg kafa, de nem tudok rájönni, hogy mi miatt van ez így.
Talán a sárvédőszélesítés... tegyünk rá mi is olyantot, akkó' lehet jó lesz...


Nem kis utánajárásba került , de beszerezték a toldatokat.
Jack nagyobbra vágta a sárvédőket és felcsavarozta a szélesítéseket. Csodák csodájára a kocsi hídjai többet mozdultak el, a kerék nem ütközött fel a sárvédőben.

-Te Jack, még mindig nem zsír ez így. Madefakk.. kell még valami hozzá.
-Mos' nem tudom mi legyen még a tengelyekhez, de némmá, ezen a Subaru Bratten találtam jó kis fehér feliratos PIAA pilácsokat!




Négy nap múlva meg is jöttek a lámpák. Boldogan csavarozták föl a lökhárítóra. Így már sötétben tudták a sarat dagasztani és a trágyát hordani a kocsival.

Viszont az egyik éjszaka meg is történt a baj. Joe éppen a komposztos utánfutóval tolatott be a tehénistálló mellé, amikor véletlenül ráhajtott egy az útban felejtett gereblyére. A Mickey Thompson Baja Pro gumi egy szusszanással kilehelte a lelkét.  
Nem is a kerék pótlásával volt probléma (pótkerék az volt) hanem a felázott és a disznyók által összetúrt földön meg kellett emelni a kocsit.
Ebben egy profi piros színű, extra nagy talppal rendelkező Pro-Line emelő segítette a srácokat, amit használaton kívül a -szintén Pro-Line- tetőcsomagtartón tároltak.

-Jack tesó, ez így nem járja! Ez a magyar gyerek jobb kocsit csiná' ,mint mi. A milyénk nem rúgózik ígye!



-Télleg, de nem tudom megcsinálni ilyentre. Ezért majd a versenyeken minden képen melléállítjuk Sarah-t, hogy őt nézzék az emberek, ne pedig a kocsit.

 ;D ;D ;D


70-381-95-97

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #1394 Dátum: 2011. Február 07. - 21:46:44 »
Nem! Az scale,sőt valódi,mivel tényleg az,de Balu a tied nem scale! Joe szigorúan a scale híve!  ;D