A beállításáról még nem esett szó, ki hogyan állítja be ezeket a motorokat? 
Én fülre, ahogy "Altima" anno tanította.
Alapjárati tű úgy álljon, hogy kapjon elég üzemanyagot az alapjáratkor, vagyis legyen stabil, és hirtelen fordulatra is tegye a dolgát. Ezután full gáz, majd jobbra-balra először nagyobbat, majd egyre kisebbet tekerve végül belövöm a max. fordulatot. Amikor ez megvan, kicsit (egynyócadot) nyitok még rajta, hogy ha megy a repü, és jobban kipörög, akkor is maradjon elég anyag a számára.
Mindezek után segítséggel: én felemelem orral felfelé a gépet, társ először óvatosan , majd hirtelen felnyomja a gázt. Ha így se áll le, akkor jó és bé van állítva. Lehet hogy ebben az esetben még kell nyitni a főtűn, ha esetleg kis idő múltán elfogy a lendülete, és lassul.
Egyébként én ki szoktam próbálni háton is (mármint a földön), mert gyakran repülöm ezt, és már ért meglepi.
Szerintem akkor jó, ha a földön a terheléskor egy kicsit füstöl. Ez nagyon látványos is.

Meg azt szeretem, amikor alapjáraton repülök vagy 20 sec-ot, utána hirtelen fullgáz..... Ez olyan, mintha füstölő lenne a gépemben.

Bocs a sok szövegért....
Kordaz