Borsodi RC Modell Fórum
Rc modell repülőgépek => Motoros repülés => A témát indította: compcenter - 2010. December 01. - 15:51:26
-
SPECIFICATIONS:
Displacement: 0.303 cu in (4.97 cc)
Practical rpm: 2500-18,000
Power Output: 1.27 bps @ 17,000 rpm
Weight: 11.8 oz (335 g)
Includes: glow plug, muffler
(http://www.rcpilot.hu/users/185/6473/b_201012011544028639.jpg)
(http://www.rcpilot.hu/users/185/6473/b_201012011544123917.jpg)
(http://www.rcpilot.hu/users/185/6473/b_201012011544239434.jpg)
(http://www.rcpilot.hu/users/185/6473/b_201012011544337673.jpg)
(http://www.rcpilot.hu/users/185/6473/b_201012011544443693.jpg)
(http://www.rcpilot.hu/users/185/6473/b_201012011546017611.jpg)
-
Wáááá, beszarok. Hogy a piklibe tudták ezt megoldani ilyen picibe!? meg kiváncsi vagyok rá, hogy milyen tartós.
-
Na ilyet még nem láttam én sem! :o :o :o
-
Ezeknél a mociknál a tömítettség a legnagyobb gáz...
A mazda elég sokáig rakta a sportmodellekbe. De lehet, hogy még mindíg beszereli őket...
Ez gyakorlatilag egy 3 hengeres kétütemű mocinak fele meg. Már ha csak egy tárcsás mert ha kettő akkor mári 6 hengeres... ;D ;D ;D
-
a mai napig szerelik őket, és ami jellemzi,h sokkal magasabb fordulattartományban pörögnek mint a sima 4ütemű mivel egy forgódugattyú az egész. fasza lehet egy ilyen, de inkább pilonba nemde ?!
-
Ez nem autó motor ???
-
Ez nem autó motor ???
Nem! :)
Ez repülőgép motor!
Ha bevállik jó lesz, mert nem kell szétvágni a motorburkolatot!
Mindent az ár/tartósság fog meghatározni.
-
A Wankler vagy másnéven NSU motort nem tudom, hogy építettéke be repülőkbe de mint írtam a Mazdába szerelték az biztos és nem is kicsit mentek vele.
Az hogy magasabb fordulatu mint a 4 üteműek az biztos mivel ez 2 ütemű...
-
A rögzítési lehetőséget elnézve ez inkább repülőbe szánt moci...
A szélességéből itélve meg egytárcsás...
-
rája is van írva a dobozára : modell aircraft (repülő) motor
-
Milyen lehet a fogyasztása és a hatásfoka? ???
Mi lehet az ára? ???
-
nagy, jó, sok
-
track
ha megnézed innen is látszik,hogy repülőbe való motor
(http://www.rcpilot.hu/users/185/6473/b_201012011544028639.jpg)
-
Mibe kerül egy ilyen?
-
399$
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eTbg92mRUG4&NR=1[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eOlpiZ0xFzk&NR=1[/youtube]
-
399$
Elég drága... :(
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ywSaYUyoveQ[/youtube]
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hnChdIe6T_I[/youtube]
-
Szerintem semmivel nem jobb mint egy jó dugattyús! Nagyobb fordulatszámot várnék tőle (az élettartamáról nem is beszélve):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U_IR4MF6Gdo[/youtube]
-
Nem vagyok elszállva a fordulatszámától...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Gu8RLwWiYiQ&feature=related[/youtube]
-
Nem kell nagyobb fordulatot várni tőle mint egy kétüteműtől.
De mivel 120°-os szögben vannak a "dugattyúk" és ugye 3 van belőlük jobb a nyomaték eloszlása és erősebb is mint egy sima kétütemű.
Aki hajtott már 3 hengeres autót az érti a különbséget ;D ;D ;D
-
A 120°-os leosztából adódik még, hogy kissebb a rezonancia és rászkódás.