Borsodi RC Modell Fórum
Autómodellezés => Elektromotoros autók => Off-road Elektromotoros autók => A témát indította: track - 2011. Január 15. - 21:42:31
-
::) Hát nah... Létezik ilyen autó is.
íme egy kis kedvcsináló 2S 5000mAh LiPo-val
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9k_T4oFzwJs[/youtube]
Mondanom sem kell,h az első próbakörön eltörött a szekér, a gyári akksija gyalázatos. Egyébként nem oly rossz!
-
Üdv!
Nekem is Strada autóm van, mégpedig XB buggy. Ezzel kapcsolatosan 2 apró kérdésem lenne:
1. Ezt az autót lehet lipo akksival is használni, nem bontja szét a gyári szabályzót, ill mocit? /nekem gyári szabályzó, ill. 20 T HPI moci van benne./
2. A kerekek jobb forgása végett, befújtam csavarlazító sprayval,/ami olajoz is/ így jobbak a kerekek kenése. Ez jó ötlet volt tőlem?
Üdv!
-
Szerintem nem volt jó ötlet csavarlazítózni.... mert az egy higítós olaj és lehet,h a zsírt kioldja.
2S lipoval szerintem bármelyik kefés szabit küldheted, amit a videón látsz az is 2S lipóval megy, mondanom sem kell,hogy a gyári menetteljesítményre nem is hasonlít.
-
Üdv!
Köszi a gyors választ. Ma tudtam meg, h a csavarlazító nem jó a kerék kenéshez, inkább WD-40-es spray a nyerő, remélem Ön szerint is....
Apropó, ebben a videóban lévő autóban milyen motor van, gyári, vagy BL?
Nekem egy HPI Saturn 20 körös, de van 15T Fireboltom is, de azt nem bírja a gép meghajtani.
Valószínűleg a piniont kéne 18-asról 16, vagy 14-esre csökkenteni.
-
Nem tudom ki ismeri, de nekem faterom mutatta még annó, hogy kell a csapágyakat zsírozni.
Én így téliesítettem a csapágyaimat és egyik sem rozsdált meg még azóta, pedig kaptak vizet rendesen.
A műanyag porvédőket ki kell pattintani, ha fém, akkor marad, mert amúgy sem lehet kivenni sérülés nélkül.
A lényeg, hogy benzinben, vagy nitroban ki kell mosni, amennyire lehet, utána hagyni kell kiszáradni!
Miután megvagy, berakod a csapágyakat denaturált szeszbe! Lötyögteted kicsit, hogy a levegő kijöjjön a csapágyakból és helyére alkohol kerüljön.
Fapados gépzsírt teszel egy edénybe és rezsón felmelegíted! Nem kell forróra, csak hogy folyékony legyen mint az olaj!
Mikor megvan leveszed a rezsóról, az alkoholt leöntöd a csapágyról és zutty bele a zsírba!
Egy kicsit hagyod benne, hogy elpárologjon az alkohol és a helyére a vákum hatására beszivárogjon a zsír.
Ezután még lehet egy kicsit a rezsón melegíteni, hogy tuti legyen.
Meg kell várni, még vissza dermed a zsír! Utána ki lehet venni és meg lehet törölgetni!
A porvédő vissza és kész is!
Egy kicsit meg nő a csapágyak gördülési ellenállása, de nyakik lesznek zsírral! ;D
Nekem bevállt!
-
Üdv!
Köszi a gyors választ. Ma tudtam meg, h a csavarlazító nem jó a kerék kenéshez, inkább WD-40-es spray a nyerő, remélem Ön szerint is....
Apropó, ebben a videóban lévő autóban milyen motor van, gyári, vagy BL?
Nekem egy HPI Saturn 20 körös, de van 15T Fireboltom is, de azt nem bírja a gép meghajtani.
Valószínűleg a piniont kéne 18-asról 16, vagy 14-esre csökkenteni.
Tegeződjünk szerintem! 8)
Full gyári azthiszem 27T-s. a WD se sokkal külömb,mert az meg egy ultravékony olaj... Az autónak pedig zsírra van szüksége. ennyi erővel szilikonnal is fújhatnád, ergo semmi értelme csak a retket szedi össze!
-
RC autot nem fujkalunk semmivel.
Alatresz kivesz, rendberak, visszatesz.
Tubi irja, hogy puposra tomi zsirral. Szerintem felesleges barmibol is sokat tenni bele, mert ugyis kif*ssa magabol.
-
viszont a zsírtalanított felület "beimpregnálása" nem hülyeség folyékony zsírral!!!!!
-
Nekem egy csapágy sem verte ki a zsírt, ellenben tökéletesen vízálló lett!
Ezt a megoldást én is csak a téli autózás alkalmával használom!