Borsodi RC Modell Fórum
Rc modell repülőgépek => Motoros repülés => A témát indította: BK_Attis - 2009. Október 22. - 09:43:23
-
Sziasztok!
A legutolsó robbanó motoros géppel való találkozásom óta, nagyon nagy vágyat érzek, hogy
én is kipróbáljak egyet! ;D Gondolom sokan vannak ezzel a kérdéssel így!
Milyennel érdemes kezdeni? ???
És milyet vegyek? ???
Ezekre kérdések keresek választ és még több ötlettett, tanácsot!
-
Én találtam megint mutatóba egy két videót,olyanokról ami első gépnek alkalmasnak!
http://www.youtube.com/watch?v=d6UAFllQ_1o
http://www.youtube.com/watch?v=3GCL2FNHYao
-
Hello!
Véleményem szerint nem nehezebb robbanó motoros géppel repülni, mint elektromossal! Nagyobb az értéke, de nem nehezebb repülni vele!
Én elsőnek egy kezdő műrepülőt ajánlanék, pontosabban kettőt! Hidd el simán megbirkózol vele!
Szerintem felesleges a felsőszárnyas trainert favorizálni! Nem sokkal stabilabb, mint egy alsószárnyas!
http://www.modellhungaria.hu/sonic-also-szarnyu-trainer-p-3583.html
http://www.modellhungaria.hu/super-65ccm-p-3599.html
-
tubi!
Van még vagy gyártanak még 2-3 ccm motorokkal ARF repülő gépeket? :-[
-
tubi!
Van még vagy gyártanak még 2-3 ccm motorokkal ARF repülő gépeket? :-[
Én mintha láttam vónla valamelyik weblapon! De nem vagyok benne biztos!
Tettike
-
tubi!
Van még vagy gyártanak még 2-3 ccm motorokkal ARF repülő gépeket? :-[
Nem tudok róla! Ha ebben gondolkodol javaslom egy 1000-1200mm-es elektromos átalakítását!
Szerintem. bár nincs tapasztalatom, a 2ccm-es motor 800-1000g közöti repsúlyhoz ajánott! 1000g-nál már azért elég tréneres!
Nekem egy 4ccm-es motorom volt egy 1400mm-es 1300g-os géphez! Jól repült, de nem tudta a motor megfüggeszteni!
-
Ha így van, akkor teljesen igazad van! Én is azt mondom mindig, nem érdemes egy modellt alul motorozni.
-
Sziasztok.
Én most kezdek a modellezésbe de nem tudom hogyan fogjak hozzá. Ha valaki tudna segíteni tervekkel vagy hasonlókkal megköszönném.
Ha lehet robbanó motoros gépet építenék vagy vennék, de a elektromos sem lenne rossz.
Előre is köszi mindenki. ;D
-
Sztem ne nagyon próbálkozz elsőnek robbanómotoros géppel. Ha már túl vagy a szimulátoron akkor egy elektromos gépet vegyél, lehetőleg felsőszárnyut, pl e-starter. No ez a gép a legideálisabb tanulni, de attinak felajánlottam hogy nekem van 2 irányítóm amit össze lehet kötni egymással és ha valóban kezdő vagy ez lenne a legtutibb lépés egy oktatókábeles repülés!!!!
-
Sziasztok.
Én most kezdek a modellezésbe de nem tudom hogyan fogjak hozzá. Ha valaki tudna segíteni tervekkel vagy hasonlókkal megköszönném.
Ha lehet robbanó motoros gépet építenék vagy vennék, de a elektromos sem lenne rossz.
Előre is köszi mindenki. ;D
Te merre laksz? Keress meg telefonon!
-
Sziasztok.
Én most kezdek a modellezésbe de nem tudom hogyan fogjak hozzá. Ha valaki tudna segíteni tervekkel vagy hasonlókkal megköszönném.
Ha lehet robbanó motoros gépet építenék vagy vennék, de a elektromos sem lenne rossz.
Előre is köszi mindenki. ;D
robbanós kezdésnek felejtös hallgas a tapasztaltabbakra
-
Sztem ne nagyon próbálkozz elsőnek robbanómotoros géppel. Ha már túl vagy a szimulátoron akkor egy elektromos gépet vegyél, lehetőleg felsőszárnyut, pl e-starter. No ez a gép a legideálisabb tanulni, de attinak felajánlottam hogy nekem van 2 irányítóm amit össze lehet kötni egymással és ha valóban kezdő vagy ez lenne a legtutibb lépés egy oktatókábeles repülés!!!!
Sziasztok!
Én is egy lelkes kezdő vagyok, azzal a különbséggel, hogy már egy párszor össze is törtem az első gépem. Ha van rá mód, szívesen részt vennék egy oktató repülésen.
Üdv,
Maci
-
Ha az adatlapon kötelező lenne a lakhely feltüntetése, legalább város szinten ,jobban tudna segíteni az ember. Amúgy gratula : nehogy elolvasson senki pár oldalt , csapjunk a közepébe. Gép fel - le- törés.Aki meg leírta mi a kezdéshez ajánlott ún." szamárlétra"csak csóválja a fejét. Pedig páran már leírtuk: gyakorlott modellező tanácsát kikérni-- Szimulátorozni stb.
-
Tiszaújvárosi vagyok. Akár azt bóknak is felfoghatnám, hogy leültem a gárázsban, összedobtam egy repülőt és kimentem a mezőre repülni, de nem így történt. Olvastam is, szimulátoroztam is, gyakorlott modellező (gyakotrlatlan sem) volt a közelemben. Csak hát szimulátorban nem minden úgy történik:(
-
Ezt nem csak te kezdted így! ;)
De most már egyre több a fertőzött! ;D ;D ;D
Te robbanóssal kezdtél? ??? :o
-
Maci küldtem privát üzenetet! :)
-
Nem. Egy diégós habból kivágott Extra 330 lapgép volt az első. Miután totálkáros lett, egy PBF-et csináltam, de az még nem igazán lett berepülve. (Tudom kicsit off ebben a topicban, csak a tréninges távirányitó miatt írtam ide)
-
Kérdésem lenne azokhoz akik már régóta repülnek robbanós gépekkel. :-[
Én szeretnék majd beruházni egy robbanós gépre, valami lassúra, de nem trénerre! ;)
Vegyem a bátorságot arra, hogy itt kikerülöm a trénerezést vagy sem? ???
-
Kérdésem lenne azokhoz akik már régóta repülnek robbanós gépekkel. :-[
Én szeretnék majd beruházni egy robbanós gépre, valami lassúra, de nem trénerre! ;)
Vegyem a bátorságot arra, hogy itt kikerülöm a trénerezést vagy sem? ???
Szerintem igen!
Az első robbanósom egy F3A-s alsószárnyas műrepülő volt.
Nem volt lassú, de nagyon jóindulatú gép volt.
Szerintem ne egy középszárnyas izgága gépet válassz, hanem alsószárnyas vagy 3D-s (pl. diablotin) repülőt.
-
altima, megfogadom a tanácsod! ;)
-
Képet esetleg mutathatna valaki ezekről a gépekről! :(
-
Képet esetleg mutathatna valaki ezekről a gépekről! :(
A sárga volt az (Isten nyugosztalja)
(http://www.rcpilot.hu/users/645/1952/b_201002071952412998.jpg)
A Diblotin pedig:
(http://plawner.net/main_page_pictures/diablo_day_small.jpg)
-
Szépek, A tieid altima?
És mi lett a sárgával? ???
-
Szépek, A tieid altima?
És mi lett a sárgával? ???
A diablotin nem, a sárgának pedig csúnya vége lett. Ragozhatnám, de az igazság az, hogy vagánykodni akartam, és triplahiba következtében az enyészeté lett.
(http://www.rcpilot.hu/users/645/1952/b_201002072202296718.jpg)
(http://www.rcpilot.hu/users/645/1952/b_201002072207078422.jpg)
-
Kár a gépért! :'(
Nem volt egy ütött kopott modell. ::)
-
altima, megfogadom a tanácsod! ;)
-
A robbanósm gépemmel még egy ideig nem fogok repülni (140es scale balza P-40) és úgy tervezem, hogy a 10ccm es 4ütemű saito 62 motoromhoz veszek egy könnyen vezethető trénert.
A tunder thiger 40es trénertét nézegettem, a Canari-t és ezt a CMPro Cessna 182őt:
http://www.modellhungaria.hu/cessna-skylane-1650mm-p-3473.html
http://hobbyfly.com/en/airplane-47/trainer-rc-airplanes-124/cmpro-cessna-182-skylane-v3-arf-1650mm-1272.html
szerintetek ez utóbbit el tudnám vezetni? vagy nem kockáztassak, jó lesz a nekem kezdnésnek az első kettő közül valamelyik? Ezt a szép kis cessnát meg is tartanám később is. mit javasoltok?
-
A robbanósm gépemmel még egy ideig nem fogok repülni (140es scale balza P-40) és úgy tervezem, hogy a 10ccm es 4ütemű saito 62 motoromhoz veszek egy könnyen vezethető trénert.
A tunder thiger 40es trénertét nézegettem, a Canari-t és ezt a CMPro Cessna 182őt:
http://www.modellhungaria.hu/cessna-skylane-1650mm-p-3473.html
http://hobbyfly.com/en/airplane-47/trainer-rc-airplanes-124/cmpro-cessna-182-skylane-v3-arf-1650mm-1272.html
szerintetek ez utóbbit el tudnám vezetni? vagy nem kockáztassak, jó lesz a nekem kezdnésnek az első kettő közül valamelyik? Ezt a szép kis cessnát meg is tartanám később is. mit javasoltok?
Vezetni biztos eltudod, de a leszállás a lényeg ,szerintem ezzel a géppel elsőre biztos nem fog menni
-
Sziasztok.
Az Excel 2000 tréner jó kezdésnek?
Üdv.
-
Jó ;)
-
Szerintem nem mindegy, hogy valaki elektromosnál mekkora tapasztalat után akar robbanósra áttérni! Ha már valaki jól tud műrepülni és szépen, biztonságosan landolni, akkor kikerülheti a robbanós trénereket, de ellenkező esetben hülyeség!
Én a Canary után a Super Airt úgy összetörtem mint a szart! Pedig a Super air is egy tréner (csak alsószárnyas és sokkal gyorsabb)! A robbanóssal repülve nekem mindig van egy gombóc a torkomba (a sebessége és az ára miatt)... :P
A Supar Air-nál megtanultam: a kitéréseket gyári értékre vagy kissé alá kell állítani (bármennyíre is kicsiknek tűnnek)! :-[ :-[ ::)
Valamint a kezdőknek nem jó a túlmotorizálás, mert olyan gyors lesz, hogy mire kettőt pislantasz a gép már a sztratoszférába lesz! ;D ;D
-
Itt egy jó példa a "tréner alsószárnyasokra":
2 Super air (elvileg tréner) kissé túlmotorizálva (nézzétek meg a gépek sebességeit és döntsétek el, hogy kezdő kategória e?):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ou34OmTbHLw
[/youtube]
-
No para nem fullgáz :D
-
HELLÓ
Segitséget szeretnék kérni? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Kérem aki tud küldjön valaki egy műrepülőrö tervrajzot és plusz ha tud akkor képeket is!!!
;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D ;) ;) ;) ;)
Köszönöm
-
Ácsi ácsi, lassíts! ;D Nem lóverseny ez!
Milyen konfighoz kell, vagy mit fogsz bele venni?
Kezdő vagy?
Ne ugorj fejest a problémákba! Kicsit vesézzük ki a dolgot!
-
HELLO
Köszönöm a választ!!!
Hát a robbanomotoros gépek terén kezdő vagyok de az elektromos repcsit már vezettem néhányszor.
De sajnos még nem épitettem !!:'( :'(
És naggyábol 7-10ccm motort tenék a repcsibe!
-
Az építés nem egy egyszerű folyamat, főleg, ha nincs benne tapasztalatod!
Javaslom, hogy elsőnek egy egyszerűbb modellt építs, például ezt:
(http://plans.rcmodell.hu/elect-j.jpg)
Itt megtalálod a tervrajzát és sok más gépét is:
http://plans.rcmodell.hu/plansport.html
Ez egy elektromos gép, és viszonylag egyszerű az építése! Ezen lehet gyakorolni a különböző technikákat!
Csinálhatsz robbanós gépet is először, de nem javaslom!
Az alapoktól kell kezdeni, mert kiábrándító és költséges lesz az építés!
-
HELLÓ
KÖSZÖNÖM A SEGITSÉGET!!!
-
KÖSZÖNÖM ÉS ELNÉZÉST A ZAVARÁSÉRT
DE A PÓNTOS PARAMÉTEREKET MAGYARUL MEGKAPHATNÁM MEG HOGY MILYEN ANYAGBÓL KELL ÉPÍTENI!!! ;D ;D ;D
-
48 inch = 121.92 centiméter
Töltsd le a tervet, abban minden benne van!
Itt: http://plans.rcmodell.hu/elect-j.zip
-
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!! ;D
-
Sziasztok
Én most lettem kész az első robbanómotoros repülőmmel.Az egész gépet én építettem, megvagyok elégedve a végeredménnyel, nagyon mutatós lett. :D :D :D ;D ;D ;D A jövőhét elején berepülöm. Ha valakit érdekel, teszek fel képeket... ;)
Üdv!
-
Sziasztok
Én most lettem kész az első robbanómotoros repülőmmel.Az egész gépet én építettem, megvagyok elégedve a végeredménnyel, nagyon mutatós lett. :D :D :D ;D ;D ;D A jövőhét elején berepülöm. Ha valakit érdekel, teszek fel képeket... ;)
Üdv!
Szia daidg!
Szerintem ha az építést archiváltad akkor érdemes lenne a bemutatni! ;)
Sokan megfogják nézni. ;D
Valószínű még kérdezni is fognak ha valami újat felfedeznek a épített gépeden. :D
Üdv.: BK
-
Sziasztok!
Én a Canaryt választottam trainernek ill. az első gépemnek.
http://www.rcpilot.hu/users/2317/10799/b_20110910920345203.jpg
-
Valakinek esetleg valamilyen vélemény, hozzászólás a géphez, mind sok segítség nekem.
A motor ASP-046. 1%nitrós üzivel járathatom? Mennyi ideig kell járatni?
-
Szia vadász!
általában egy tanknyi uzit szoktak kijáratni repülés előtt. ::)
Az első repülésnél sem szabad sajnálni tőle az anyagot. ::)
-
Szia Attis!
Hogy érted hogy az első repnél sem szabad sajnálni az üzemanyagot?
-
Szia Attis!
Hogy érted hogy az első repnél sem szabad sajnálni az üzemanyagot?
Mivel az Üzemanyag adja meg a kellő kenést és hűtést így ajánlott.
-
Úgy lesz, had füstöljön. ;)
-
Helló!
Már 2-kanna üzemanyagot füstöltem el és igazából most érződik, hogy igazából beállt a motor, nagyon szépen jár minden fordulat tartományban.
Üdv:Vadász
-
Benzinessel hogy álltok?
-
Bk úr :D az igért kép :
(http://rcpilot.hu/users/546/1433/s_201304081633506300.jpg) (http://rcpilot.hu/users/546/1433/b_201304081633506300.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/546/1433/s_201304081634133493.jpg) (http://rcpilot.hu/users/546/1433/b_201304081634133493.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
Fesztáv: 1600 mm
Moci : 12.5 ccm
-
Szia aksi!
Nagyon szép! :o
Remélem a berepről is lesz egy kis video.... ::)
-
Sziasztok !
Biztos nem jó topicba írom most ezt de majd a moderátor átlöki valahova ha nagyon off.
Nem találtam ehhez kapcsolódó témát ezért írok itt.
Szóval az a helyzet, hogy repülök nitróssal is......de nem merek velük komolyabb trükköket repülni mert amikor a kezemben van a tank, akkor akárhogyan forgatom mindig van egy olyan pozíció ahol a súly megakad és vagy levegőt szív a gép vagy annyi buborékot, hogy megáll....vettem már 3 féle tankot is de mindegyiknél megvan ez a jelenség.....próbáltam hosszú-rövid üzemanyagcsövet......vastagot és puha véknyat is......5 gramos és 25 gramos nehezékkel is próbáltam már.....persze ezek gyáriak lekerekített véggel......de valahogy egyik sem győzött meg arról ,hogy majd ez faszául pótolja nekem az üzemanyagot.......Én gépészmérnöknek (is) tanultam de most vagy én vagyok teljesen hülye ( erre jó esély van ) vagy valami más trükk van vagy egyéb szerkezet amiről én nem tudok.....azt tudom, hogy nagyon komoly 3D repüléseket csinálnak már komolytalan gépekkel is mint pl egy wot4 53-as irvine motorral......de hogy a picsába nem szív nekik buborékot ????
Ha tudtok segítsetek.....Köszönöm előre is.....
-
Pl ilyesmire gondolok.....jó lenne ilyet repülni nitróssal is de egyenlőre csak elektromossal mernék ilyenre vállalkozni....
http://www.youtube.com/watch?v=t_QjMOFJgxU
-
Biztos ismered, hogyan kell szabályosan kialakítani a tankban a hümért!
Azért inkább leírom, hátha valahol meglátod a problémádra a megoldást.
A tankba kell 3 cső:
(http://www.gettingairborne.com/grafix/Tank3way.jpg)
A középső a kritikus neked, ez a hümér.
A belógó alucsőre kerül egy könnyen hajló üzemanyagcső darabka, mely végére megy a hümér (súly). Ez akkor van jól kialakítva, ha a tartályt szályával felfelé fordítva nem ér le teljesen az aljára, attól kb. 1-2mm-re lóg és szabadon tud ide-oda csapódni a tartály két fala között. Az sem megengedett, ha a szályával lefelé fordítod és a hümér előre tud esni (ekkor könyen beakadhat a többi csőbe)! Meg kell állnia fent!
A többi cső elhelyezése és feladata gondolom világos (tulnyomás cső és a tankoló cső).
Az ilyen tartállyal bármit megrepülhetsz!
-
Ezeket a fajta hüméreket javaslom (buborék mentes és szűrő is egyben):
(https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/clunk-23897.jpg)
-
Szia HC !
Köszönöm szépen , hogy foglalkozol velem.Jó képeket raktál fel.Egyenlőre amatőr szinten vagyok ilyen spéci utántöltő csatlakozásom nincs.
Helyette a karbiról lehúzom a csövet és ott töltöm a tankot.....végeredmény ugyanaz csak az egyik cigány módszer a másik meg elegáns.....
Ez a buborékmentes szűrő nekem is megtetszett és már vagy 2 hete meg is rendeltem a hobbykinről.....volt vagy 500 forint.....préselt réz gyöngy szűrő...
sok helyen használják az iparban a folyadékok és a gázok szeparálására.....
Amit írtál nekem az minden stimmel kivéve talán ezt
"..... ha a szályával lefelé fordítod és a hümér előre tud esni (ekkor könyen beakadhat a többi csőbe)! Meg kell állnia fent!...."
Én direkt puha lágy csövet kerestem amivel előre tud esni......vagy nem értem.....ha zuhanva repülök pár másodpercet és megáll fent a hümér ( ahol most levegő van ) , akkor honnan fog üzemanyagot szívni a motor ?
Vagy egy a buborékmentes szűrő annyira profi , hogy nem enged be semennyi levegőt sem ? Mert ez esetben meg vákuum lesz az üzemanyag csövemben és ezért áll le.....
Mondjuk eddig a klasszikus átfúrt bevágott végű tanksúlyokkal próbálkoztam.....azok meg mondent felszívnak.....még azoxigént is :)
HC ! Homályosíts fel kérlek mert tapasztalatlan zöldfülű vagyok még ebben a tank építésben.
-
Szia HC !
Köszönöm szépen , hogy foglalkozol velem.Jó képeket raktál fel.Egyenlőre amatőr szinten vagyok ilyen spéci utántöltő csatlakozásom nincs.
Helyette a karbiról lehúzom a csövet és ott töltöm a tankot.....végeredmény ugyanaz csak az egyik cigány módszer a másik meg elegáns.....
Ez a buborékmentes szűrő nekem is megtetszett és már vagy 2 hete meg is rendeltem a hobbykinről.....volt vagy 500 forint.....préselt réz gyöngy szűrő...
sok helyen használják az iparban a folyadékok és a gázok szeparálására.....
Amit írtál nekem az minden stimmel kivéve talán ezt
"..... ha a szályával lefelé fordítod és a hümér előre tud esni (ekkor könyen beakadhat a többi csőbe)! Meg kell állnia fent!...."
Én direkt puha lágy csövet kerestem amivel előre tud esni......vagy nem értem.....ha zuhanva repülök pár másodpercet és megáll fent a hümér ( ahol most levegő van ) , akkor honnan fog üzemanyagot szívni a motor ?
Vagy egy a buborékmentes szűrő annyira profi , hogy nem enged be semennyi levegőt sem ? Mert ez esetben meg vákuum lesz az üzemanyag csövemben és ezért áll le.....
Mondjuk eddig a klasszikus átfúrt bevágott végű tanksúlyokkal próbálkoztam.....azok meg mondent felszívnak.....még azoxigént is :)
HC ! Homályosíts fel kérlek mert tapasztalatlan zöldfülű vagyok még ebben a tank építésben.
Szia!
Ha a karbiról veszed le a csövet tankoláskor, akkor elég 2 cső... az alsó "fuel dot" nem kell....
Ha metiles gépről beszélünk ott a kipufogógáz van visszavezetve a tankba így ott lényeges túlnyomás van...
Egy kevés levegő buborék nem számít.. A metiles motorok bőven dús keverékkel üzemelnek azaz több üzemanyagot kap mint amire az égéshez szüksége van. Valójában a metil hűti a motort. Szóval egy kis levegő buborék nem számít...
A hümér elvileg oda megy ahova az üzemanyag... Gravitáció rá is hat... de azért nem jó ha vissza is tud fordulni mert nagy eséllyel úgy is marad.. Akkor tuti leáll.
Valahol van fent a youtubon egy videó ami egy átlátszó tankról készült egy F3A-s modell műrepülőben... hááát nem úgy mozog az üzemanyag mint azt mi hinnénk...
-
Pontosan!
A videót én is láttam, marha jó! Megpróbálom megkeresni...
-
A cső lehúzgálást csak azért nem használom, mert elébb, utóbb beszakad, kilyukad (már jártam így).
A gáztömörségre feltétlen figyelj! Nekem sincs minden gépembe ilyen "profi" tankoló kupak, sok helyen egyszerű (megfelelő mérető) sima alu szegecset használok!
(http://file.emiter.hu/file/Modellezes/Piper%20Cub/Piper%20142.jpg)
-
Bár az említett videót persze nem találom, de találtam mást:
http://www.youtube.com/watch?v=IW6eNSRXJ20
-
Szevasztok !
Jut eszembe ha a gép gyorsabban zuhan a gravitációs gyorsulásnál ( 9,81 m/s'') akkor az üzemanyag ugyanúgy a tank aljában marad......ez esetben a tank tetején fog libegni paradox módon.....ez eszembe se jutott....kipróbálom hátha bejön.....
Alapvetően az is volt eddig a baj , hogy a levett szárnyú kézben tartott gépet forgattam járó motorral a kezemben és így mindíg leállt bizonyos pozíciókban.....de repülés közben sinmán más lehet a szituáció.....
Találtam én is videókat :
http://www.youtube.com/watch?v=-0RJs6Rq1C0
http://www.youtube.com/watch?v=2BaGwCoZZXo
és hoppá .....itt egy ellenpélda benzineshez
http://www.youtube.com/watch?v=2xS8GTsG184
HC nagyon tetszik az a piper ami a képen van.....már nézegettem a honlapodon is.....ha jól látom os 46 la motor van rajta......meg van vagy 180 a fesztáv......te építetted ????
-
Az utolsó videó szerintem szar! Ez így nem működik jól!
Igen, a Pipert én építettem teljesen (nem ARF) és 1800mm-es.
A teljes építési fotósorozat itt látható:
http://file.emiter.hu/file/index.php?dir=Modellezes%2FPiper+Cub%2F
-
(https://www.google.hu/search?q=rc+fuel+tank&client=firefox-a&hs=qEr&rls=org.mozilla:hu:official&channel=np&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=u2LUUsCcO8e2yAPdwIH4AQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1472&bih=728#channel=np&q=rc+roto+tank&rls=org.mozilla:hu:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=JJ-bTp8TB0ImgM%253A%3B7fLa01Vu-C2bYM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252Fimages%252FrotoFlow.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252FProductRotoFlow.html%3B552%3B300)
Szerintem ez sem lehet rossz......roto fuel néven fut.....
Hc ha van terved a piperhez én megvenném......nem kicsi az os 46 a piperhez ???? bár gondolom simán elviszi csak hosszabb kifutás (15-20 méter ) kell fellszálláskor.....
Nekem is 35 ös os max van a 1500 mm es hiboy-on.....mondjuk határeset szerintem de elmegy.....
Szerinted/szerintetek milyen csövet kéne használni ezzel a antibubble hümérrel ha 300ccm körüli a tankom ? 6x3 as már elég merev ???
-
(https://www.google.hu/search?q=rc+fuel+tank&client=firefox-a&hs=qEr&rls=org.mozilla:hu:official&channel=np&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=u2LUUsCcO8e2yAPdwIH4AQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1472&bih=728#channel=np&q=rc+roto+tank&rls=org.mozilla:hu:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=JJ-bTp8TB0ImgM%253A%3B7fLa01Vu-C2bYM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252Fimages%252FrotoFlow.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252FProductRotoFlow.html%3B552%3B300)
-
https://www.google.hu/search?q=rc+fuel+tank&client=firefox-a&hs=qEr&rls=org.mozilla:hu:official&channel=np&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=u2LUUsCcO8e2yAPdwIH4AQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1472&bih=728#channel=np&q=rc+roto+tank&rls=org.mozilla:hu:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=JJ-bTp8TB0ImgM%253A%3B7fLa01Vu-C2bYM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252Fimages%252FrotoFlow.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252FProductRotoFlow.html%3B552%3B300
Bocsánat csak nem jeleníti meg a gép valamiért
-
Erre gondoltál? ;)
(http://www.jlproducts.net/images/rotoFlow.jpg)
-
Köszi a segítsége Attis....
Hogyan tudok képet berakni ? rányomtam a kép beszúrásra meg a két img ikon közé beraktam a http címet de nem működött....
-
(https://www.google.hu/search?q=rc+fuel+tank&client=firefox-a&hs=qEr&rls=org.mozilla:hu:official&channel=np&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=u2LUUsCcO8e2yAPdwIH4AQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1472&bih=728#channel=np&q=rc+roto+tank&rls=org.mozilla:hu:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=JJ-bTp8TB0ImgM%253A%3B7fLa01Vu-C2bYM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252Fimages%252FrotoFlow.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.jlproducts.net%252FProductRotoFlow.html%3B552%3B300)
Szerintem ez sem lehet rossz......roto fuel néven fut.....
Hc ha van terved a piperhez én megvenném......nem kicsi az os 46 a piperhez ???? bár gondolom simán elviszi csak hosszabb kifutás (15-20 méter ) kell fellszálláskor.....
Nekem is 35 ös os max van a 1500 mm es hiboy-on.....mondjuk határeset szerintem de elmegy.....
Szerinted/szerintetek milyen csövet kéne használni ezzel a antibubble hümérrel ha 300ccm körüli a tankom ? 6x3 as már elég merev ???
Igen, meg van a Piper terve (jó nagy henger)!
Le tudod másolni valahogy? Csak azért nem adom el, mert ha (ne adj Isten) valamit újra kell építenem, jól jöhet! :)
Ha viszont le szeretnéd másolni, szívesen kölcsönadom!
A motorom szép scale jelleggel viszi, sőt kissé műrepűlhető is vele (looping, hátonrepülés, orsó).
A gépem nagyon könnyű így igen hamar elemelkedik.
-
Köszi a segítsége Attis....
Hogyan tudok képet berakni ? rányomtam a kép beszúrásra meg a két img ikon közé beraktam a http címet de nem működött....
Szia Kicsimakker!
Itt mindent megtudhatsz. ;)
http://borsodircmodell.hu/index.php/board,47.0.html
-
http://www.youtube.com/watch?v=iPDdlgI-8Dw
Japán modellezést oktató film :)
-
Jó neked, hogy beszélsz Japánul......
;D ;D ;D
-
Jó neked, hogy beszélsz Japánul......
;D ;D ;D
;D :D ;D