Borsodi RC Modell Fórum
Egyéb => OFF-olj => A témát indította: BK_Attis - 2009. Október 24. - 09:38:44
-
Sziasztok!
A leírt történetet nem támasztom alá se névvel, sem dátummal és még tanukkal sem! :-\ A leírtak viszont megtörtént,
igaz történeten alapul és elnézést kérek a szenvedő alanytól, ha netán valamit nem hitelesen mesélek el. ???
Történt egyszer egy rendezvény kora reggelén, egy kolléga messziről megérkezvén, köszöntve a jelen lévő kollégákat.
Utána nekilátott, hogy felkészítse a gépét a repülésre, ezzel végezve, teszt, és irány a felszállópálya. :o
Start, a felszállás közben is már furán billegő gép 5-10 ms repülés után, orral való földet érés, egykét bukfenc és darabokra pergő gép! :'( Kolléga össze szedve a gép darabjait, visszafelé sétálva az autójához, hangosan morogta magában ezt:
Na, ez sem repül ma már! ;D ;D ;D
Erre a mondatra azért sokan felkaptuk a fejünket és csodálkozva néztünk az alkohol foltocskákkal teli szemünkkel -az autójával már a távolban járó, munkába igyekvő -
tiszteletét tevő kolléga után! :o :o :o
Ui.: Azt azért itt le kell írnom, hogy nem a megbántására írtam ezt a kis szösszenettett, hanem csak egy vidám sztoriként!
Mert az összes tiszteletem a kollégáé, munkályát és kötelezettségeit mellőzve, ő is eljött! ;)
-
Sajnálom hogy a kolléga, akiről szól a történet még el sem olvasta! :'(
Pedig, ő is szereti és ismeri a viccet! ;D
De lehet hogy egy SMS dob a dolgon? ::)
-
No az én voltam dehogy haragszok ez ezzel jár csak anyit hozzá,hogy nem orral hanem futóval telibe esett le azért nem válaszoltam mert eszt a részt nem figyeltem ;D ;D ;D ;D
-
Egyszer mindenkinek eldurran az agya, ha valami nem sikerül! >:( Igaz Józsi? ::)
Én is jártam már így. :'(
Majd beszámolok róla! ;D
-
Compcenter már besenyő pista bát megszégyenitő tudással terelgeti az extráját,annyira profin nyomta ott miskolcon,hogy a kisbusza csomagterében függeszkedett az extrájával ;D ;D
-
Kegyetlen dolog, de velem már megtörtént!
Kimentem repülni adó kristály nélkül! :'(
;D ;D ;D
-
Velem is előfordult már , hogy a két adómból az egyik otthon maradt. De a legnagyobb csúcs az volt , amikor a munka hevében csináltam két jobbos szárnyat. ;D Akkor vettem észre hogy nem stimmel amikor a csesztertont akartam betenni.Az egyik barátom mondta, hogy csináljak még két balost de inkább lemondtam arról a vitorlásról. :'(
-
Két jobb szárny? :o Nem gyenge! ;D ;D ;D
-
Volt egy kolléga aki úgy ment ki repülni, hogy nem vitte a gépet magával csak a távot!
;D ;D ;D
Nevet nem írok! :-[
-
Az tényleg gáz. Előfordult velem is ,hogy mivel általában három-- négy gépet viszek-- lemarad szárny vagy más kellék. (Vagy nemrég az egyik adóm ) Gondolom a sporttárs is több gépből hagyott otthon....
-
Hát, nem egy van neki! ;D ;D ;D
-
A múltkor az egyik barát mesélte.
Mentek le repülni, hóna alá csapta a habgépét és be szált a liftbe. :)
De elfeledkezett róla, hogy gép hátra felé is kilóg! :o
A többit meg a fantáziátokra bízom! ;D
Tettikeee ;)
-
Tegnap történt!
Elfelejtettem, hogy az akkut rádugtam a szabira és elkezdet a rádiót állítgatni. :-[
Hááát, volt riadalom amikor a gép megindult az asztalon!!!! ;D ;D ;D
-
A tavaly ősszel tartott bogrács partin az egyik kolléga, nem nevezném nevén. ::)
Így szólt te ezzel a rádióval baj van, valami nem stimmel. ??? Nézzétek már meg! :-[
Mihest a kezembe fogta a rádiót már akkor érezhető volt valami nincs rendben, ahogy forgattam a kezemben a bekapcsolt modellben is úgy ficerget a szervó! ??? Ahogy a rádiót elejével lefelé fordítottam, már meg is volt a hiba! 8)
Abban a pillanatban kiesett belőle az adó kristály! :o
;D ;D ;D
-
Tegnap ismét nagyot alkottam!
Megbeszéltük a többiekkel hogy megyünk délután repülni.
Ez így is lett.
Kis rohanás, kapkodás és már kint is voltam a többiekkel az Tiszaújvárosi ipari parkban.
Na akkor összerakom a Canary trénert (gondoltam magamban) ::) és amikor a szárnyat
vettem ki az autóból akkor :o :o :o hasított belém a tudat hogy szárny rögzítő gumit, OTTHON HAGYTAM! :'( :'( :'(
Hááát, akkor tényleg majdnem sírni tudtam volna!
Na de, most!
;D ;D ;D
-
Nem hiszem el mással nem történik hasonló! ::)
Gyerünk srácok. ;)
-
Én nyáron a Yak54 (1600mm) szárnyait hagytam otthon! ;D
Csodálkoztam is, hogy milyen remekül elfért minden! ;D
Szegedi versenyre csak a rádiómat nem vittem el! :(
Szerencsére nem otthon, hanem a szálláson hagytam.
Zoli (altima) Húzott ki a csávából, mert ő volt a sofőröm.
Egy kicsit dehidratált voltam a szesztől! ;D
Hát, van ez így...
-
A minap hasonlóképpen jártam én is.
Be raktam az Ultronomba két 2.2 A -es akut és nem akart a szárny a helyére menni. Naná mivel korábban az 1 akunak nem volt útban a vevő. Le is vettem a tépőzárról és odébb toltam a két szervó közé a tartólemez hátoldalán gondolván ott nem lesz útban. Felbiggyesztettem a szárnyat, gyors ellenőrzés közben egy icipici szervó rezdülés, amire ügyet sem vetettem.
1/4-ed gáz a gép neki iramodi el emelkedik. Már vagy 10 cm magasan jártam padlógáz és irány a nap orsózva.
Gondoltam.....
2-3 méteren a motor megállt a szervók úgy maradtak. A gép mint keljfeljancsi megfordult és bele belefúródott egy bokron keresztül a homokba.
A gép átvizsgálása után meg kellett állapítsam, hogy minimum dupla anyagot tettem a gépbe, ugyanis még csak egy balza léc sem tört el. mindössze a prop tollai törtek le és az orr részen lett egy kis lyuk a fóliázáson.
Hogy mi volt az ok egyszerű nem volt olyan hosszú a szabályzó kábele mint amilyen messzire szerettem volna tenni a vevőt. Annyira kicsúszott a csatlakozó, hogy amikor a rögzítetlen rádiót a gravitáció és a centrifugális erő kellemes elegye megmozdította az kicsúszott és áram nélkül maradt a vevő és a többi kütyü.
-
Sajóörösön a repnapon tötént... asszem a 0. órában :-)
Dobáltuk Árpi barátommal a BUG okat.. valami nem volt jó a súlyponttal.. ezért pár leszállás és súlyozás után... eldobtam... Nagyon jól sikerült a dobás... örültem is.. mindaddíg míg nem konstatáltam, hogy semmire nem reagál a repcsi... de akkor már túl késő volt visszakapcsolni az adómat :-D
Azóta már kész van... nagy baja szerencsére nem lett.
-
Egyik szép nyári este kivonultam reptetni a falu határába. Alkonyat előtti percek, gyönyörű táj. A rádiót sem hagytam otthon, és a szárnyak is megvoltak. Mivel egy csupaszárnyat vittem ki. ;D Volt egy aprócska pilóta hibám, aminek következtében a susnyásban landoltam.
No, sebaj, megkeressük. Irány a bozót. Már korábban is láttam, hogy ezen a területen méhészkednek, tábla is van, de mindíg csak 2-3 kaptár volt a bozótban. Rádió ki-be kapcsolgat, szervók zizegtet, közeledek a géphez. Beérve a susnyásba 26 kaptárt számolok egy tisztáson.
Halk zümmögés, alkonyat, dögmeleg. A méhek szellőztetik a kaptárakat. Az egyik előtt kb 2m-re a csupa.
Nem a legrövidebb utat választottam, az csak 10 lépés lett volna. KB 5 perces kerülő, embermagas pókhálós csalánerdőben, persze síri csendben,
a végén már szinte kúszva. Egy indián olimpián dobogós lettem volna.
Amikor elértem a gépet stratégiát változtattam. Gyorsan megragadtam és futás a kaptárak között. Azért az átfutott az agyamon, hogy a gép alja sárga. Talán ez most nem érdekli a méheket.
Nagyon gyorsan elértem az autót és mentem haza ragasztgatni.
-
Egy éve nem repültem, gondoltam hogy azért illene kimenni a röptérre Már csak azért is mert a klubtagsági dijat becsületesen kifizettem és a kollégakkal is illene találkozni nam csak a gyülésteremben hanem a röptéren is. Szóval a kihagyás után gondoltam hogy egy elektromos delta géppel kezdem a bemeligitést, feltöltöttem az adó akumulatorját, reatettem a kis delta Li-Po akumolatorját a töltöre majd gondosan elökészültem a röptérre való kivonulásra; Letöröltem a maradák port az adóról, A deltán a helyenként meglazult bevonatot gondosan utána feszitettem hajszáritóval ((megfésölködtem , fogat mostam)( na ezt mem kell komolyan venni :))) és beraktam a felszerelést az autóba és kivonultam a röptérre. A kollégák- végre téged is látunk repülni.
- Hát igen ezzel a 100 éves deltával indulok. És repultem volna is ha a vevöakú nem maradt volna othon a töltön. :'(