Borsodi RC Modell Fórum
Rc modell repülőgépek => Repülőnapok, Versenyek, Bemutatók, Vásárok => A témát indította: tubi - 2013. Július 08. - 21:19:45
-
A Miskolci RC Modellező Egyesület 2013. július 20.-án megrendezi az első célraszálló R/C repülőmodell versenyét!
A verseny egy kis házibajnokság lesz, amit szeretnénk minden évben megrendezni.
A repterünk 5000nm-es nyírt területén lesz a pálya kialakítva.
A kérdés az, hogy letudsz-e szállni pontosan! Vagy-e elég bátor, hogy starthoz állj!
Törekedtünk arra, hogy minden környékbeli modellező nevezhessen valamelyik kategóriába.
Várunk szeretettel tehát mindenkit, akinek van kedve egy kicsit játszani és persze versenyezni.
Információ
Telefonon: Lerch Krisztián (tubi) 304568681
e-mail: posta@miskolcrc.hu
Nevezési feltételek:
szabályzatnak megfelelő modell.
Nevezés: nevezni a helyszínen 08:00 - 09:00 között lehet.
Nevezési díj: a Miskolci RC modellező fórum tagjai számára ingyenes. Az egyesületen kívüli modellezők részére 500Ft. Nevezni mind három kategóriában lehet (a nevezési díjon nem változtat)
Díjazás:
Meglepetés! Nem maradtok sem szomjasak, sem éhesek!
A verseny tervezett programja:
08:00 - 09:00 regisztráció
09:00 - 09:20 megnyitó
09:30 - 14:00 minősítő I-III.(vagy több) fordulók
14:00 - 15:00 DÖNTŐK
15:30 Eredményhirdetés
A versenyre nevezett modelleken kívül nem lesz lehetőség más gépekkel repülni a reptéren!
Az ok az, hogy a verseny ideje alatt elég leterhelt lesz a légtér. A területtől távolibb repülés is veszélyes lehet! Aki repülni szeretne azt kérjük nevezzen be a versenyre!
Szépen kérünk mindenkit, hogy ezt a kérést tartsa tiszteletben!
A versenyprogram módosításának a jogát a rendezőség fenntartja.
Rövidített verseny szabályzat
Kategóriák:
A versenyen három külön kategóriát különböztetünk meg.
I, Termikvitorlázó RC modellek ívelővel, féklappal felszerelve.
II, Termikvitorlázó RC modellek ívelő, féklap nélkül.
III, a „Crazy” kategória (habcsodák) műrepülők, 3D-s gépek, bármi
I, és II, kategória:
Vitorlázógép kialakítású modell felépítés.
Repülő tömeg: 700g-3000g
Fesztávolság 1800mm-4000mm
Akkumulátor típus ........................................ Bármilyen újratölthető akkumulátor használható
Motor típus ................................................... Bármilyen motor típus használható illetve bármilyen startolási mód! (elektromotoros, csörlő, gumi, kézi……..)
III, Crazy kategória:
Habrepülő modellek, maximálisan 4 kormányfelülettel rendelkező (2csűrő, oldalkormány, magassági), mixek használata nem megengedett (csűrőket ívelni)!
Repülő tömeg: Amilyen rendelkezésre áll, nincs megkötés.
Fesztávolság. max 1500mm
Akkumulátor típus ........................................ Bármilyen újratölthető akkumulátor használható
Motor típus ................................................... Bármilyen motor típus használható
Az I, és II, kategóriára vonatkozó verseny feladat:
1, A versenyzőknek öt perc felkészülési időhöz van joguk, amely idő abban a pillanatban kezdődik, amikor csoportjukat hívják, hogy foglalják el helyüket a kijelölt startolási területen, és tart addig, amig a csoport munkaideje megkezdődik.
2, A csoport minden versenyzője részére az engedélyezett maximum munkaidő hét (7) perc.
3, A munka idő megkezdésekor 30 másodperc idő áll rendelkezésre a megfelelő magasság eléréséhez. (ez történhet elektromosan légcsavarral, elektromos csörlővel, kézi felhúzással, gumizással, stb)
4, A 30mp elteltével a motorokat le kell állítani. Ezt a bírók kísérik figyelemmel.
5, A motorok leállítása után 4 perc 30 másodpercen keresztül kell a levegőben tartani a gépet.
(Az idő elteltével lehet célra szállni)
6, A 30 másodperc emelkedési idő és a 4 perc 30 másodperc repülési idő után 2 percen belül célra kell szállni.
A rendezőségnek minden versenyző számára pozitív hangjelzéssel kell jeleznie a csoport munkaidejének kezdetét.A starthoz hasonlóan pozitív hangjelzéssel kell jelezni a csoport munkaidejének végét.
III, Crazy kategóriára vonatkozó verseny feladat:
1, A versenyzőknek öt perc felkészülési időhöz van joguk, amely idő abban a pillanatban kezdődik, amikor csoportjukat hívják, hogy foglalják el helyüket a kijelölt startolási területen, és tart addig, amig a csoport munkaideje megkezdődik.
2, A csoport minden versenyzője részére az engedélyezett maximum munkaidő 3 perc 30 másodperc.
3, A munka idő megkezdésekor 30 másodperc idő áll rendelkezésre a megfelelő magasság eléréséhez. (ez történhet elektromosan légcsavarral, elektromos csörlővel, kézi felhúzással, gumizással, stb)
4, A 30mp elteltével a motorokat le kell állítani. Ezt a bírók kísérik figyelemmel.
5, A motorok leállítása után 1 perc keresztül kell a levegőben tartani a gépet. (Az idő elteltével lehet célra szállni)
6, A 30 másodperc emelkedési idő és az 1 perc repülési idő után 2 percen belül célra kell szállni.
A rendezőségnek minden versenyző számára pozitív hangjelzéssel kell jeleznie a csoport munkaidejének kezdetét.A starthoz hasonlóan pozitív hangjelzéssel kell jelezni a csoport munkaidejének végét.
Lehetnek hibák! Nem biztos, hogy jól van kitalálva! Törekszünk minden problémát megoldani és minden kérdést megválaszolni!
A teljes versenyszabályzat hamarosan elérhető lesz!
Köszönjük, hogy elolvastátok!
Találkozunk a versenyen!
-
Sziasztok!
Én jelentkezem a Crazy kategóriába! ;)
-
a crazy kategőriában neveznék az arducopter hexával, igérem nem nyúlok a távhoz. ;D
-
Semmi akadálya! A legnagyobb só lesz a motor nélküli 1 perc vitorlázás, a végén célra szállással! ;D
-
A crazy kategóriába én is benevezek.
Két kérdésem lenne: indulhat-e két versenyző ugyanazzal a géppel?
A másik: ha a célra szállásnál úgy döntök, hogy az orrkúpomat kohéziós kötésbe hozom az anyafölddel a célmező közepén, nem leszállás jelleggel, az értékelhető, maximum sportszerűtlen? ;D
-
Persze, indulhat több versenyző ugyan azzal a gépel.
ha a célra szállásnál úgy döntök, hogy az orrkúpomat kohéziós kötésbe hozom az anyafölddel a célmező közepén, nem leszállás jelleggel, az értékelhető, maximum sportszerűtlen?
F3J kategóriában sem az, itt mért lenne. Bár nem biztos hogy megér egy futam egy légcsavart! ;D
-
Sziasztok!
Lesz indítva egy jelentkezői névsor? ???
-
Legyen! Bár aki nem jön el az egyesületből az szégyellje magát! ;D
Nem tudom, hogy mekkora az érdeklődés, mivel egy napra esik a Sárospatakival, bár az két napos. ;)
Akkor vésse fel mindenki magát!
Tubi
-
Sterby junior 1. kat.
Sterby senior 2. kat.
Sterby senior és junior 3. kat. (heh heh)
-
A fenti okokból (sajnos) nem tudom vállalni a főbíró pozíciót. Teljesen le vagyok törve :D
-
Mindenképp indulok és javaslom a fiamat főbírónak! Az ajánlatokat, helyezési igényeket, ha lehet privátban.... ;D
Licitet nem törlök! ;D
-
Én úgy tudom, hogy Szilveszter (sziló) bevállalta a főbíró szerepét.
Fekszik neki, mert tanár úr! ;D
Szóval nem lesz egy nehéz verseny! A lényeg, hogy letudj szállni!
"Repülő, még nem maradt fent" :)
Értékes nyeremények, oklevél és a nyertes hátát megveregetjük! ;D
-
Ez jó kis verseny lehet, remélem el tudok jutni! :)
Egy kérdés: a Crazy kategóriában az 1 perc vitorlázás után már lehet újra motort használni a leszálláshoz?
-
Nem lehet! Siklásból kell leszállni.
A motor értelmetlenné tenné a versenyt.
-
Nem lehet! Siklásból kell leszállni.
A motor értelmetlenné tenné a versenyt.
Rendben, értem, köszi a felvilágosítást! :)
-
III, Crazy kategória:
Habrepülő modellek, maximálisan 4 kormányfelülettel rendelkező (2csűrő, oldalkormány, magassági), mixek használata nem megengedett (csűrőket ívelni)!
Repülő tömeg: Amilyen rendelkezésre áll, nincs megkötés.
Fesztávolság. max 1500mm
Akkumulátor típus ........................................ Bármilyen újratölthető akkumulátor használható
Motor típus ................................................... Bármilyen motor típus használható
Szia Tubi!
Próbálgatom mivel tudnék 1 percet vitorlázni, hogy nevezhessek a versenyre. A csupaszárnyam a legesélyesebb, de bevallom őszintén, hogy azt mixek nélkül (elevon) nem tudom vezetni ;)
Szóval az a kérdésem a mix tilalom pontosan mire is vonatkozik. Gondolom a v-tail, elevon belefér, de pl egy csűrő oldalkormány mix, ami segíti a gép vezetését az még megengedett-e?
-
Csak a csűrők ívelésére vonatkozik! Bármilyen más mix lehet.
-
Sziasztok!
A hétvégén, repülés közben sokunkban felvetődött a kérdés vajon lehet-e 1 percet vitorlázni ezekkel a gépekkel
amikkel mi repülünk, meg az, hogy nem sok-e az 1 perc?
Mi a meglátásod tubi?
-
Mi kipróbáltuk, bőven elég. Tessék gyakorolni a vitorlázást ;D
-
Kipróbáltuk mi is!
Egy Funcub, két Fick kis hab vitorlázót vontatott 30 másodpercig, utána oldottak. Mind három gép kirepülte az 1 percet könnyedén.
Fel kell motorozni magasra!
-
Kipróbáltuk mi is!
Egy Funcub, két Fick kis hab vitorlázót vontatott 30 másodpercig, utána oldottak. Mind három gép kirepülte az 1 percet könnyedén.
Fel kell motorozni magasra!
Akkor OK! ;)
-
A teljes verseny szabályzat:
Miskolci RC modellrepülő verseny szabályai
Cél: Közvetlen csapatösszerázó vetélkedő biztosítása, rádióirányítású elektromos hajtású modelleket repítő modellezők számára.
A csoportokba beosztott versenyzők minősítő fordulókat repülnek. A minősítő fordulók során legjobb összesített eredményt elért versenyzők egy csoportban további döntő fordulókat repülnek a végső helyezések eldöntésére. A főrendező a verseny kezdete előtt be kell jelentse a tervezett minősítő és döntő fordulók számát, amelyet helyszínen lehetőség van megvitatni, de azon változtatni csekély az esély…..
Kategóriák:
A versenyen három külön kategóriát különböztetünk meg.
I, Termikvitorlázó ívelővel, féklappal felszerelt modellek
II, Termikvitorlázó féklap, ívelő nélküli modellek.
III, a „Crazy” kategória (habcsodák) .
I, és II, kategória:
Vitorlázógép kialakítású modellekre érvényes megkötés:
Repülő tömeg: 700g-3000g
Fesztávolság 1800mm-4000mm
Akkumulátor típus ........................................ Bármilyen újratölthető akkumulátor használható
Motor típus ................................................... Bármilyen motor típus használható illetve bármilyen startolási mód! (csörlő, gumi, kézi……..)
III, Crazy kategória:
Habrepülő modellek, maximálisan 4 kormányfelülettel rendelkező (2csűrő, oldalkormány, magassági), mixek használata nem megengedett (csűrőket ívelni)!
Repülő tömeg: Amilyen rendelkezésre áll, nincs megkötés
Fesztávolság. max 1500mm
Akkumulátor típus ........................................ Bármilyen újratölthető akkumulátor használható
Motor típus ................................................... Bármilyen motor típus használható
A rádió berendezés olyan legyen, hogy azt 20 kHz frekvencia különbséggel együtt lehessen üzemeltetni más berendezésekkel. Ha a rádió nem felel meg ezen követelménynek, a versenyző meg kell adja a működési sávszélességet (max. 50 kHz).
A verseny elindulása előtt kötelező a frekvencia egyeztetése. Frekvencia ütközés esetén a rádiókat a rendezőnek kell leadni, azt csak repítésre kijelölt időben szabad kiadni!
A versenyző 1 modellt használhat kategóriánként.
Sem fix, sem behúzható fékező eszköz (pl. csavar, fűrészfog, kidudorodás, stb.) alkalmazása nem megengedett, amely a modell földön való lassítására szolgálna a leszálláskor. A modell alján nem lehet kidudorodás. A légcsavar kúp, agy és lapát nem tekintendő kidudorodásnak vagy fékező eszköznek.
Versenyzők és segítők
A versenyző (pilóta) személyesen kell üzemeltesse rádió berendezését.
Minden versenyzőnek egy segítője lehet. Kiválasztásáról a pilótának kell gondoskodnia nem jelent kizárást annak hiánya, esetlegesen ártogatóra történő cseréje.
A versenyterület
A versenyterületen a csoport minden versenyzője számára ki kell jelölni a start/leszállás pontokat. Ezek a pontok szélirányban legalább 15 m távolságra kell legyenek a startponttól.
A verseny igazgató (főrendező) határozza meg a start/leszállás pontok helyzetének kimérést. Szintén a főrendező határozza meg a leszállási területet, a rendelkezésre álló hely optimális kihasználása érdekében..
Biztonsági szabályok
A Miskolci RC Modellező egyesület repterére vonatkozó reptérszabályzat betartása kötelező.
A biztonsági területek kijelölése a verseny előtt történik és a versenyzőket tájékoztatni kell a területek elhelyezkedéséről.
A modellt nem szabad kis magasságban (3 m alatt) repíteni a biztonsági terület(ek) felett.
A biztonsági szabályok minden egyes megsértése a repülés érvénytelenítésével járhat. A verseny rendezése a hangulat javítása, szórakozás! Pontosan ezért fokozottan kérünk mindenkit a biztonságos repülés betartására.
Verseny startok
A versenyző minden hivatalos startban egy kísérletet tehet.
Hivatalos kísérletnek minősül a repítés, ha a modell elhagyta a versenyző vagy segítője kezét
Újrarepítés
A versenyző részére új munkaidőt engedélyeznek, ha:
- modellje repülés közben egy másik, repülés közben lévő modellel ütközik
- a kísérletet nem értékelték a bírók hibájából,
- a versenyző irányításán kívül álló váratlan esemény a kísérletet megakadályozta, vagy azt megszakította.
A repítés érvénytelenítése és/vagy kizárás
A versenyzőt ki kell zárni, vagy módosításra felszólítani, ha olyan modellt használt, amely nem felel meg az előírásoknak.
A szabályokat szándékosan, vagy kirívó módon megszegő versenyző a verseny főrendezőjének döntése alapján a kizárható a versenyből.
A versenyző maximális hibapontot kap ha a repülés ideje alatt a modell bármely alkatrészét elveszti, kivéve, ha ezt egy másik modellel történt levegőbeli ütközés eredményezte.
A leszállásnál (a talajjal való érintkezéskor) leváló alkatrész elvesztése esetét nem kell figyelembe venni.
A versenyző maximális hibapontot kap ha a modellt a versenyzőn kívül bárki más is irányítja, kivéve ha ez a esetlegesen az Őrangyala tenné.
A verseny megszervezése ,fordulók és csoportok
A minősítő fordulók során a repítési sorrendet az alkalmazott rádiófrekvenciáknak megfelelően úgy kell kialakítani, hogy a lehető legtöbb repítést lehessen egyszerre lebonyolítani. Legalább 4 versenyzőt kell minden csoportba beosztani.
A repítési sorrendet fordulókra, ezeken belül csoportokra kell megállapítani.
Repítés csoportokban
A versenyzőknek öt perc felkészülési időhöz van joguk, amely idő abban a pillanatban kezdődik, amikor csoportjukat hívják, hogy foglalják el helyüket a kijelölt startolási területen, és tart addig, amikor a csoport munkaideje megkezdődik.
Az I, és II, kategóriában a csoport minden versenyzője részére az engedélyezett maximum munkaidő hét (7) perc. A III, Crazy kategóriában a teljes munkaidő 3 perc 30 másodperc.
A munka idő megkezdésekor 30 mp idő áll rendelkezésre a megfelelő magasság eléréséhez.
Ez történhet elektromosan légcsavarral, elektromos csörlővel, kézi felhúzással, gumizással.
A 30mp elteltével a motorokat le kell állítani. Ezt a bírók kísérik figyelemmel.
Az I, és II, kategóriában a motorok leállítása után 4 perc 30 másodpercen keresztül kell a levegőben tartani a gépet. A III, Crazy kategóriában 1 perc a motornélküli vitorlázási idő.
Az idő elteltével lehet célra szállni.
A 30 másodperc emelkedési idő és a 4 perc 30 másodperc repülési idő után 2 percen belül célra kell szállni.
A rendezőségnek minden versenyző számára pozitív hangjelzéssel kell jeleznie a csoport munkaidejének kezdetét.
A starthoz hasonlóan pozitív hangjelzéssel kell jelezni a csoport munkaidejének végét.
Indítás
A modelleket minden esetben, a kijelölt indító/leszálló ponttól nem távolabb, mint 4 méterre, széllel szemben kell indítani.
A versenyző maximális hibapontot kap, ha a modell indítása nem a kijelölt tartományból történik.
A modellt egyenesen előre kell indítani. Minden más start érvénytelen. A gépet nem lehet elengedni hangjelzés előtt .
0 vagy változó szélsebesség esetén a start és a leszállási irányt a főrendező határozza meg. Más repülési irány nem engedélyezett.
A versenyző maximális hibapontot kap amennyiben a modell a munkaidő kezdetét jelző hangjelzés előtt startol.
Leszállás
A verseny előtt a rendezőség minden versenyző részére (starthelyhez) kijelöli a leszállási pontot. A versenyző felel azért, hogy mindig a számára kijelölt pontot használja leszállásra
A bírók olyan pozícióban kell legyenek, hogy ellenőrizzék a startot és a leszállást, de ne akadályozzák a versenyzőt vagy a segítőt.
Leszállás után a versenyzők visszahozhatják modelljüket a munkaidő vége előtt, feltéve, hogy ezzel nem zavarnak más versenyzőket és modelleket a csoportjukban.
Pontozás
A leszállási pontoktól mért távolság pontozása:
Távolság (cm) pont
0 - 10 20
10 - 20 19
20 - 30 18
30 - 40 17
40 - 50 16
50 - 60 15
60 - 70 14
70 - 80 13
80 - 90 12
90 - 100 11
100-125 10
125-150 9
150-175 8
175-200 7
200-250 6
250-300 5
300-400 4
400-500 3
500-700 2
700-900 1
900 felett 0
A leszállási távolság a leszállás után nyugalomban lévő modell orra és a rendezőség által kijelölt leszállási pont közötti távolság.
Ha leszállás közben a modell érinti a versenyzőt vagy a segítőt, a leszállásért a versenyző nem kap pontot.
A versenyző nem kap pontot, ha a modell túlrepüli a 7 perc munkaidőt, illetve csak fele pontot kapja ha a munkaidő első 5 percében ér földet.
Végső helyezési sorrend
A minősítő fordulók lerepülésével, a versenyzők összesített minősítő pontszáma az összes minősítő fordulóban elért végső pontszámaik összege(hibapontok)
A kevesebb hibapont a ranglista elejére, a több a végére helyezi a versenyzőt.
A nem döntős versenyzőket ezen pontszámok alapján rangsorolják.
A minősítő fordulók után legalább három (3) legalacsonyabb pontszámot elért versenyző kerül az egy csoportos döntőbe.
A döntő fordulója ugyan azon elven kerül mérésre, pontozásra mint a selejtezők.
A döntőben legkevesebb hibapontot elérő versenyző lesz a nyertes.
A döntőbe került versenyzők végső sorrendjének meghatározásához a döntő fordulókban elért pontszámaikat veszik figyelembe. A minősítő fordulók eredménye a végső sorrendben nem kerülnek értékelésre.
Ha két vagy több versenyző összesített döntőbeli pontszáma azonos, ezen versenyzők végső helyezési sorrendjét a minősítő fordulók során elfoglalt helyezésük dönti el.
A változás jogát fenntartjuk.
-
És ami a legfontosabb!
Ez mindenkire vonatkozik aki holnap repülni fog!
A Miskolci reptér modellezőire vonatkozó szabályok
Az egyesület tagjai az alapszabály mellett elfogadják és betartják az alábbiakban megfogalmazott modellezőkre vonatkozó reptérszabályzatot. Ezt aláírásukkal igazolják a belépéskor.
1, A reptér nagygépes leszálló pályáján tartózkodni, gépkocsival ráhajtani, modellezés céljára használni szigorúan tilos és életveszélyes! A reptér környezetében lévő hangárok, épületek felett szintén tilos a repülés!
2, Gépelvesztés esetén gyalogosan, vagy gépjárművel a repülőtér munkaterületére, felszállópályára, előtérre behajtani csak a repülőtér vezetőjének engedélyével szabad.
3, A repülőtér területén a gépjármű közlekedés a KRESZ szabályai szerint történhet és maximum 30 Km/órás sebességgel a légi jármű forgalom legkisebb zavarása nélkül.
4, A modellreptér megközelítése a Szirmabesenyői út felől lehetséges! A Hangárok felöl tilos!
A reptérre vezető földúton 30 Km/h a megengedett maximális sebesség az út minőségének további romlása és a porkeltés miatt!
A modell reptér nyírt területén parkolni, vagy járművel áthajtani tilos és baleset veszélyes!
5, A kint tartózkodó modellezők és járműveik felet repülni tilos! A reptéren mindenki csak saját felelősségére tartózkodhat és repíthet! Nézők, látogatók csak a kijelölt zónában a kifutótól távolabb tartózkodhatnak. A fel és leszállás megkezdését minden esetben hangosan jelezzük, hogy arról mindenki tudomást szerezzen, és még idejében tudjon reagálni, ha esetleges probléma, akadály merülne fel.
6, A modellreptér egy valódi, most is aktív üzemelő reptéren lett kialakítva. Ezért elengedhetetlen a fokozott figyelem, hogy a nagy gépek, sárkányok repülését, le és felszállását ne zavarjuk. Mindig tartsuk szemelőt, hogy a nagy gépekben emberek ülnek, és abszolút elsőbbséget élveznek a levegőben!
7, A kiérkező modellezőknek minden esetben frekvenciaegyeztetéssel kell kezdeniük!
2.4Ghz esetén nem szükséges, de 27, 35, 40 és 72 MHz-es rendszerek esetében az interferencia kiküszöbölése érdekében kötelező! Az esetleges rákapcsolásból adódó bármilyen probléma mindig a később érkező modellező felelőssége!
8, A repülés megkezdése előtt minden esetben értesíteni kell a reptér parancsnokát! Tájékoztatni kell a repülés kezdetéről és a várható befejezéséről, hogy számolni tudjon az esetleges légi forgalommal.
9, A reptér egész területén tiltott az akadályt képezhető építmények, tárgyak kihelyezése, ezért sajnos nem tudunk szemetes konténert biztosítani! Kérünk mindenkit, hogy a saját maga által termelt szemetet a modellezés befejeztével vigye magával!
10, A szabályok betartása, és betartatása minden repteret használó egyén kötelessége.
Amennyiben a jelen szabályzatot a látogató nem fogadja el, a szabályokat továbbra is áthágja, a Miskolci RC Modellező Egyesület szigorúan az emberi és vagyoni értékek védelmének érdekében eltanácsolhatja a látogatót a reptér körzetéből.
A szabályzat be nem tartásából fakadó bármilyen kár, teljes vagyoni és nem vagyoni felelőssége a szabályt megszegő személyre hárul.
Jelen szabályzat mindenkori aktuális példánya megtekinthető a Miskolci RC Modellező Egyesület telephelyén, nyilvános internetoldalán.
-
Király volt! :)
-
Sziasztok!
Sajnálom hogy nem lehettem ott, dolgoztam... :'(
Remélem azért csináltatok pár jó fotot és videót. ;)
-
Nagyon király volt! Mihamarabb jöhet a következő! ;D
Néhány kép:(http://rcpilot.hu/users/1535/20457/b_201307201923355617.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/1535/20457/b_201307201934259276.jpg)
A többi itt látható:http://rcpilot.hu/gall/rendezvenyek_bemutatok_versenyek/1535/20130720191906/celraszallas.html (http://rcpilot.hu/gall/rendezvenyek_bemutatok_versenyek/1535/20130720191906/celraszallas.html)
-
A táblán az áthúzások... vajon ki volt az a nagyon okos aki odarakta az alkoholos filctollat? ;D ;D
A verseny pedig nagyon jól sikerült, köszönet minden résztvevőnek.
-
bár én csak aktív nézőként voltam résztvevője a versenynek, klassz /akarom mondani "KIRÁLY"/ volt!
üdv.: Öreg .....
-
A következő verseny egy merőben új kategória lesz!
Szőnyegbombázás csapatversenyben! ;D
A részletek hamarosan! :)
-
Köszönöm mindenkinek a két kategóriában is elért harmadik helyezéseimet!!! :) ;)
-
képek:
(http://img1.indafoto.hu/10/7/96817_720ffec5852678aec80107be5bf5f637/19174299_3801564391b3a2f5aac0ece01d81c815_m.jpg)
http://indafoto.hu/jpeti/i_miskolci_celraszallo_verseny
(http://indafoto.hu/jpeti/i_miskolci_celraszallo_verseny)
-
Nekem ez tetszik a legjobban :D
(http://img1.indafoto.hu/10/7/96817_720ffec5852678aec80107be5bf5f637/19174243_059cb91cc57c66f4d52d029821de7f6d_l.jpg)
-
A kéepeket elnézve, most sajnálom igazán hogy nem lehettem ott. :'(
De, a munkahely az első most már... :-\
-
Nekem ez tetszik a legjobban :D
(http://img1.indafoto.hu/10/7/96817_720ffec5852678aec80107be5bf5f637/19174243_059cb91cc57c66f4d52d029821de7f6d_l.jpg)
Apáááááám!!!! Zsebre dugott kézzel sört inni! Hmmm ez lesz az új életfilozófiám !
-
Jók a képek! Várom a videót.