A beállításáról még nem esett szó, ki hogyan állítja be ezeket a motorokat? ???
Ereszt a üzemanyagcsapja a motornak. :'(
Tudja valaki hogy milyen tömítés kell belel vagy mivel helyettesíthetem? ???
A tűszelep gumigyűrűjére gondolsz?
A tűszelep gumigyűrűjére gondolsz?
Végül is, igen! ::)
Ereszt a üzemanyagcsapja a motornak. :'(
Tudja valaki hogy milyen tömítés kell belel vagy mivel helyettesíthetem? ???
A tűszelep gumigyűrűjére gondolsz?
Hy!
Kaptam egy ismerőstől egy ASP motort.
Kíváncsiságból padon beakartuk indítani de az említett tűszelepnél folyik nekem is.
Amiket találtam ezzel kapcsolatban hsz, azokban nincs benne a kérdésemre a megoldás.
Kérném segítségeteket!
Ha, lehet képpel illusztrált legyen. Gyenge vagyok szerelésben.
TEreszt a üzemanyagcsapja a motornak. :'(
Tudja valaki hogy milyen tömítés kell belel vagy mivel helyettesíthetem? ???A tűszelep gumigyűrűjére gondolsz?
Nektek is a hangtompító összehúzó csavarjánál órán, száján jön az olaj?
Én most akarom valami autós, hőálló tömítőpasztával letömítgetni...
Hát ez a satus befogás?! ... :o
Hy!
Azt szeretném megkérdezni milyen méretű az O gyűrű az ASP motornak a benzin csapnál?
Ja meg nem akar beindulni csak rövid ideig, miért?
THX
T
Itt a 6,5 ASP aminek szinte nincs is hangja! :o :o :oMost van rgy ilyrn rladó a vaterán kísértetesen hasonlít rá:D
(http://www.rcpilot.hu/users/285/5378/s_201009231614166106.jpg) (http://www.rcpilot.hu/users/285/5378/b_201009231614166106.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu) (http://www.rcpilot.hu/users/285/5378/s_201009231614349693.jpg) (http://www.rcpilot.hu/users/285/5378/b_201009231614349693.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
Sziasztok!
A tömítés csere megvolt. és ki is próbáltam volna, de a hiba jelenség maradt ugyanaz. :'(
További hiba megoldó ötletek tanácsok kellenének. ::)
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
HC, a te általad leírtak alapján. ;)
Az ASP motoron kicseréltem a kipufogó és a túlnyomás csonknál a tömítést,
papír vékony alumínium lemezből készített tömítésekre. ;D
Az első indítás után, úgy nézem változott a motor teljesítménye. :o
Igazából majd a repülésnél derül ki hogy jó-e. ::)
A tank tömítetségét is ellenőrizd belefújásos módszerrel (nekem ezekkel szokot gondom lenni, mert a kivezetéseknél sokszor ereszteni szokott)!
Repülés előtt alapjáraton emeld fel az orrát 455-ba és tartsad vagy 10s-ig. Ha mindened jó, nem szabad leállnia!
Cserély gyertyát, nem mondom biztosra hogy az a hiba de a deformált izzószálu gyertya gyakran okozza a hirtelen leállást.
Sziasztok!
Mennyire nyissam meg az alapjárati csavart? ???
Mert most már meg nem indul be a motor. ::)
Sziasztok!
Mennyire nyissam meg az alapjárati csavart? ???
Mert most már meg nem indul be a motor. ::)
Húúú! Valamit elcsesztél!!!
Nem az alapjárati dúsítóról írtam, hanem a folytó ÜTKÖZŐ csavarjáról!!!!!