Skóciában... MIskóciában ;D
Kimentünk most este a reptér seggében lévő pályának nevezett kitaposott útra, ott játszott a gyerek vele, garatálom COMP,h élvezte!
Ha volna időm, vezetnék én is ígyen... van egy 5hengeres KKK turbós benzines monstrumom... 240pacival :S
De vigyázz, mert úgy is működhet, mint az anyahajón a röpcsiknél a fékezőhorog... ;D
Szia!
A Traxxas-t javasolnám, az unokáimnak is van Stampende, meg egy Rustler
ezek hátsó hajtásúak de nagyon strapabíróak.
Ezeknek is van Brusshless változata is
Mindkettő vízmentes elekroníkával készült!!
Szia!
A Traxxas-t javasolnám, az unokáimnak is van Stampende, meg egy Rustler
ezek hátsó hajtásúak de nagyon strapabíróak.
Ezeknek is van Brusshless változata is
Mindkettő vízmentes elekroníkával készült!!
Köszönöm, a négykerékhajtástól sem válnék meg szívesen.. ;) A Monsterrel próbáltam autózni, miután nem volt éppen csere kutyacsontom :-) de nem volt élvezetes csak hátsó hajtással..
de a hátonrepülés sem semmi...Basszus. ne már... úgy örültem a vízbiztonságnak
Szétszedtem ma a slash-t, a traxxas bukta a vízállósági tesztet.....................
Szia!
A Traxxas-t javasolnám, az unokáimnak is van Stampende, meg egy Rustler
ezek hátsó hajtásúak de nagyon strapabíróak.
Ezeknek is van Brusshless változata is
Mindkettő vízmentes elekroníkával készült!!
Köszönöm, a négykerékhajtástól sem válnék meg szívesen.. ;) A Monsterrel próbáltam autózni, miután nem volt éppen csere kutyacsontom :-) de nem volt élvezetes csak hátsó hajtással..
No ha minden jól alakul jövő hó elején lesz egy 4x4-es Traxxasom... nem akarom elkiabálni, mert még megveszik előlem.. :-)
A Slash 2wd is nagyon harmatos volt NIMH-el (pedig 5000Mah volt ;D). Egyszerűen nem 7.2v-hoz van tervezve, hanem 8 körülihez (bár a VXL szabi elbírja a 12V-ot is :o). Ezt támaszja alá az is, hogy gyárilag hétcellás Nimh akkut adnak hozzá.
A 2wd a Nimh-el lomha, bár így is lehet szép íveket csinálni vele.
Szóval kell a LIPO. Min. 4000-es. Én a 2wdmmel olyan 18-25 percet mentem a 4200-es Turnigyvel. Természetesen a 4wd a hajtáslánc miatt jobban zabál.
Egy jó játékhoz kell kb. 3db Lipo, és majdnem folyamatos a móka (amíg leautózol kettőt, feltöltődik egy, ha megállsz pihizni, akkor meg főleg). Persze egy mobil autóakku kell a "tábori" körülmények közé.
A szabályzó az USA beli agyatlan embereknek készült: bolondbiztos. Három beállítási lehetőség van,
-Sport Mode – Fwd / Brake / Rev
-Race Mode – Fwd / Brake
-Training Mode – 50% Fwd / Brake / 50% Rev
Egyszerűen egy gomb nyomvatartásával lehet átváltani közöttük.
http://www.traxxas.com/products/accessories/trx_accessories_vxl3s.htm
Szerintem nem tudja a Lipo módot, kell egy csipogó bele.
A három cella már eléggé tépi a hajtásláncot, legalább is a 2wd-sben. Az lehet, hogy a 4wd-nél jobban eloszlik a terhelés, és nem kap annyit egy-egy féltengely.
Nekem a biztonság kedvéért ezek vannak benne:
http://cgi.ebay.com/MIP-C-CVD-Kit-Traxxas-Slash-Nitro-Rustler-Stampede-/350391535075?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5194f685e3
ÁÁÁ dehogy, nem mentem vele, csak ÚSZTAM! ;D
Hát ja, ez USA, ahol ezek szerint minden bokorban és fán Slash-ek teremnek... Nincs is más dolga az embernek csak odamenni, levenni egyet és GO!
Szörnyű, mennyire nem kímélik a gépeiket. De az is biztos, hogy egy havi fizetésből tudnak venni vagy 4db-ot, RTR-ben. ::)
...a kívégzésre szánt modellek.. / nem az aktok....
...a kívégzésre szánt modellek.. / nem az aktok....
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
ha vársz egy kicsit, és lesz időm, akkor lehet lesz belőle sorozatgyártás...
vagy találtam ilyet, csak a 2kerekesre...
(http://www.redrc.net/wp-content/uploads/2009/07/jconceptsslashovertray-2.jpg)
ÁÁÁ dehogy, nem mentem vele, csak ÚSZTAM! ;D
Itt is megúsztatja az ember...
http://www.youtube.com/watch?v=WG9QXdmLwBw
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WG9QXdmLwBw[/youtube]
Ezek amatőrök voltak hozzánk képest ;D
Hát ja, ez USA, ahol ezek szerint minden bokorban és fán Slash-ek teremnek... Nincs is más dolga az embernek csak odamenni, levenni egyet és GO!
Szörnyű, mennyire nem kímélik a gépeiket. De az is biztos, hogy egy havi fizetésből tudnak venni vagy 4db-ot, RTR-ben. ::)
Itt egy kis vidi a hétvégi ökörködésről:
Saját gép, saját vágás ;D. Jó sokat kibír egy Slash:
http://www.youtube.com/watch?v=1FiCv2ghicY
Köszi! ;)
Itt egy kis vidi a hétvégi ökörködésről:minden elismerésem!
Saját gép, saját vágás ;D. Jó sokat kibír egy Slash:
http://www.youtube.com/watch?v=1FiCv2ghicY
Itt egy okosság :
(http://i.ebayimg.com/12/!Bu5bUY!!mk~$(KGrHqEOKj0EvMp7fcHoBMCSm7dBLg~~_35.JPG)
http://cgi.ebay.com/Traxxas-4x4-Slash-Slipper-Nut-Cover-/400157032147?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5d2b37bed3
Itt egy okosság :
(http://i.ebayimg.com/12/!Bu5bUY!!mk~$(KGrHqEOKj0EvMp7fcHoBMCSm7dBLg~~_35.JPG)
http://cgi.ebay.com/Traxxas-4x4-Slash-Slipper-Nut-Cover-/400157032147?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item5d2b37bed3
fogok rendelni ilyet, kell még valakinek ?!
De ha sorba van kötve, akkor nő a feszültség is, az amperral.soros kapcsolásban a cellák feszültsége adódik össze, az "amper" nem. az a párhuzamos, de ott meg a fesz állandó.
De ha most a motornak, alap esetben 12 V-os, akkor meg kell neki adni a 12 V-ot, mindegy, hogy hány cellából.ha a motornak alap esetben annyi kell, akkor annyi kell. De legtöbb motornak feszültség tartománya van. kisebb fesz, kisebb fordulat
Mondjuk a Lipo 3.6 V, amit írtál, az hány mA?először is mAh-ra gondoltál, nem?
3s1p 2450 mah 20 c
ez azt jelenti 3 cella egy pakkban 2450 mah kapacitás és 20 c max terhelhetőség
Nem Traxxas de Hpi. Egy kategóriába tartoznak.
méretét nemtudod véletlenül ?! ill h mekkora felni kéne hozzá ?!
ezekhez a kerekekhez nem kellene spurt cserélni ?
Honnan lehet ilyen bogár kasznit szerezni? :)
Futómű beálítás???? a kerékhez?!
Honnan lehet ilyen bogár kasznit szerezni? :)
http://modellfutar.hu/proline-volkswagen-baja-bug.html
::)
és még mivel regisztráltam a hírlevelére, 1$-t visszautalt :D
húzd meg amennyire csak bírod és egy negyed fordulatot vissza. mikor autózunk már 1 jót ??????
úú az ciki!
Gép túlélte?
húzd meg amennyire csak bírod és egy negyed fordulatot vissza. mikor autózunk már 1 jót ??????
nah... akkor erősen gondolkodjunk :D
a kuplungot hallod... ha nyíg, akkor csúszik ha nem,akkor tapad. de a könyvét ha meglesed,akkor abba levagyon írva. ha hazaérek és ráér addig, akkor elküldhetem. A víz meg nem árt neki, csak rozsdás lesz. ill a csapágyak álhatnak be benne. mi is jót baromkodtunk,de én mégegyszer nem akarom ennyire szétszedni,h kitakarítsam, mert még az utolsó csavar alatt is retek volt.
Dzsáá G*cccc ! Kicseréltem a kihajtást, beraktam a 5000Mah-s 2cellás 40-90 C-s akksit ... mindegy ennek,h mit teszel bele, ez egy állat, ugyanúgy 2kerékre kiveri magát ;D
nah... megrendeltem ezteteeee :
(http://a763.g.akamai.net/7/763/1644/3/app.infopia.com/img/image/fp/VPID/8889469/img3/img.jpg)
Hát nah... ha három napot éjszakázol plusz két nap nappalt is egy huzamban,akkor tán az a 70 ojrós plussz talán érthető is egy olyan embertől,akinek ez csak fillér Vigyorog
Akár...
Így már nem hangzik olyan jól!
De ha azt vesszük, hogy ha én túlórázom is azt fizetik sértően szarul és még egy kösznömöt sem kapunk akkor nam annyira rossz. (hazudtam 12 év alatt 3x megköszönték a segítségün ket{persze szóban} de nagyon jól esett)
Ideje volna már... csak sajna én fél6ig gályázok, uh max 7vége jöhet szóba. gyári adat szerint 96-al megy,de én nemtudom... nem annyinak tűnik, tapi parkoló 1-ik végébő a másikba 5-6mp. és akkor a 2kerékkel még szenvedni kell,mert különben repül a kocsi.na erre én is kiváncsi vagyok!
Nem is hülyeség... ráfogatom a bellanca szárnyát :D meglesük repül-e a kocsi :D
Ideje volna már... csak sajna én fél6ig gályázok, uh max 7vége jöhet szóba. gyári adat szerint 96-al megy,de én nemtudom... nem annyinak tűnik, tapi parkoló 1-ik végébő a másikba 5-6mp. és akkor a 2kerékkel még szenvedni kell,mert különben repül a kocsi.na erre én is kiváncsi vagyok!
Nem is hülyeség... ráfogatom a bellanca szárnyát :D meglesük repül-e a kocsi :D
Segít e vagy csak fékez a szárny! ;D
nah... megrendeltem ezteteeee :
(http://a763.g.akamai.net/7/763/1644/3/app.infopia.com/img/image/fp/VPID/8889469/img3/img.jpg)
írtam a fószernak, úgy tűnik én vagyok a láma, no majd meglátjuk....
mintha csúszna a kuplungod nem ?! ha én ilyen kövér gázokat rúgok neki, az autó elrepül még falevélről is. milyen akksival hajtod ?!
hát... :-\ a 25c az erőteljes lufac... vxl van neked benne ?! nekem hozott a postás barátom egy 2S 5000mah-s 40-50C-s akksit.Oksa köszi
majdnemhogymegközelíti a gaggyi 4000 3S 25C-t.. indulj ki abból ha jól emléxem,akkor a vxl szabi tán 65A+ alap hangon a moci 120-150A vesz fel és 320-ig terhelhető. A 4000mah 25c is csak 100A. Tegnap kicseréltem a főtengelyt mert anno az esztergányos elbatta és ütött egy kicsit. hát kuplungnak a negyed fordulat vissza is lehet,h sok neki. mondjuk attól is függ,h hol használod. majd 7végén megpróbálok csinálni valami videjót.
mai cigánykerekezés ;D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DNkJc1iQGvY[/youtube]
nekem 2 lágy és egy tokosom van. semmi baja nem lesz sztem. ill eddig nem lett, max annyi,h a víz kicsit hamarabb megtalálja a cellákat, de max ennyi.
hát... nekem elöbb volt a két puha,de úgy voltam vele,h ha már lúd,akkor legyen kövér... egyébként lehet venni ho tokot.
;D hozzá :)
...csapágyboltba bemész, megmondod,h milyen méretű csapágy kell, és pár száz forintért adnak, vagy hoznak!
szia Balu!
Köszi a képes leírást, nagyon informatívra sikeredett, nekem sok újat mondott, pl nem tudtam sem a műanyagos, sem a bronzpersely létezéséről eddig. :)
A Slash 4x4-ben 16 db csapágy van (ha jól számoltam) és vagy 5-6 különböző méret (ebből a szempontból is macerásabb, mint egy 2wd, már látom).
Full ball bearing set for the Traxxas Slash 4x4.
Includes:
6 X (5x11x4)
5 X (10x15x4)
4 X (5x8x2,5)
2 X (8x16x5)
2 X (6x12x4)
1 X (12x18x4) - nálam ez szállt el! , legdrágább a slash csapágyai közül :(
Kerámia csapágy is érdekes lehet:
http://www.acerracing.com/ball_bearings/TRAXXAS_SLASH_4x4_Ceramic_Bearing_Kit-1246-11.html
Ahogy néztem külföldi fórumokat, sokan tapasztaltak slash 4x4-nél csapágy gondokat és azt írják célszerű mindet lecserélni (előbb-utóbb) valami spécibbre, tartósabbra.
Én is ezt tervezem veszek valami drágább szettet majd, aminek az ellenállása is kisebb, így elvileg az akksi is tovább bírja majd a kisebb ellenállás miatt, elvileg.
Amcsiban jó árak vannak, csak félek a First Class féle küldési módtól.
Abban nincs sem nyomkövetés, sem biztosítás, semmi úgy tudom.
Ami meg már tartalmazza ezeket szolgáltatás, 5x drágább az +3-4 ezer Ft szállítási ktg. kis csomagnál :(
Rendelt már valaki egyébként Amcsiból valamit? Ha igen, milyen kondíciókkal és mik a tapasztalatai?
Én eddig Németből a HobbyKingtől rendeltem csak, az korrekt volt, csak azon ment az izgulás, hogy minden akksi jó legyen, mert írták itt-ott, hogy 10-ből 1-2 ált szar, de szerencsémre mind jó lett, leszámítva, hogy a 3 cellás nem fér bele a tokba, de az én figyelmetlenségem is.
megnyugtató, mert úgy néz ki külföldi rendelés lesz belőle.
E-mail-es ajánlat kérésre egyik pécsi csapágybolt sem válaszolt, telefonon is csak egyet értem el, ebből
http://csapagybolt.uw.hu/ - itt csak a 12x18x4-es 3700/db és rendelésre hozzák.
Egy Pesti cég 12.000Ft-os ajánlatot mondott a összes fajta csapágyra 1-1db-ra azaz 6db-ra.
Nincs más út, mint a First class mail tesztelése. :(
nah... megrendeltem ezteteeee :
(http://a763.g.akamai.net/7/763/1644/3/app.infopia.com/img/image/fp/VPID/8889469/img3/img.jpg)
Hanyadik ais van ma ?! 3 ? :D Itten van! Hozta a barátunk, a postás :D 6nap... lassulnak a fiúk :D
megnyugtató, mert úgy néz ki külföldi rendelés lesz belőle.
E-mail-es ajánlat kérésre egyik pécsi csapágybolt sem válaszolt, telefonon is csak egyet értem el, ebből
http://csapagybolt.uw.hu/ - itt csak a 12x18x4-es 3700/db és rendelésre hozzák.
Egy Pesti cég 12.000Ft-os ajánlatot mondott a összes fajta csapágyra 1-1db-ra azaz 6db-ra.
Nincs más út, mint a First class mail tesztelése. :(
No akkor légyszi világosíts fel a jelentésekről is :)
mik ezek és mire jók?
ABS, -erre azért van tippem, gondolom nem sautizik :) mint az igazin,csak nem érzékel,hanem szaggatva fékez
Dualr rate, kis gáz kis kormány, nagy-nagy
end point, pl max 60%-on megáll a kormányzás vagy a gáz,pl nem megy 200-al, csak 50el. a taxxasnál ez az 50/50 70/30[/b]
3. csati, pl lámpa, csörlő, fék, vagy bármi
3csati trim, a 3.csatira trim :D
név, (h megtudd külömböztetni a csatikat)
szervó forítás, bal-jobb - jobb bal :D
expo. kis kormányzás nagy kitérés vagy valami ilyesmi
150 lépés, az mi, meg, egy lépés pl 0,7m*150 =100m min jó
hát nah.
én mindent féksprével szoktam lefujkálni...
Nem bántott eddig még semmit.... ;)
megkérdezem a szakembert, de gondoltam célirányosan keresek, mert ha netán nem szakember lenne akihez fordulok ne vezessen meg :)
nem vettem,mert nem volt mikor akartam, de ha működik,akkor IGEN, hasznos, szinte nekem minden autózáskor felszed ott egy kaicsot,és emiatt szerelni ill. baszk*dni kell...... én a felső borításon gondolkodom,csak az 12péz
Hali!
Az ollóval nem volt baj, hanem ugye a PET palack henger alakú és miután levágtam a tetejét és az alját, majd a hengert hosszában felnyitottam, hogy legyen egy sima PVC lemezem, minden esetben felveszi az eredeti henger alakot, sőt sokkal jobban "összehengeredik", szóval nem igazán használható, max. talán ha melegítem közben és alakítom, de ahhoz nem volt sem eszközöm sem energiám :)
CSak arra kell vigyárni, hogy nehogy túlhevítsd mert akkor kifehéredik.(olyan mint ha habozodna) mint a krumbliszirom olyan lesz.
ez valami álomszép
http://store.rc4wd.com/Outlaw-2230-Racing-Wheels-for-Slash-2WD_p_175.html
Nem volt még ilyen tapasztalatom, de én azt csinálnám, hogy szétszedném fő darabokra, megnézném a hátsó difit, első difit, fogaskerekeket, aztán külön a motort megforgatnám minden irányba.
A szabályzón ha jól tudom van olyan, hogy reset funkció, valahogy vissza lehet állítani a gyári állapotra, benne van a leírásban. Talán még azt érdemes kipróbálni.
Meg talán a csapágy! Nem lehet, hogy beállt és csak egyik irányba forog, pont az amilyet nekem is küldtél!
hát... nincs jó hírem... de ne legyen igazam! Akkor szokott ilyen lenni, mimkor az egyik a 3ból derót közül valamelyik kontaktos, vagy rövidzáras. próbáld meg a resetet, vagy ami nekem megoldotta a problémát, játsz a gáz trimmel, ill 50-50 és70/30 kapcsolóval, lehet,h az battya a rezet! ha trimmel van hátramenet,akkor a táv.esetleg próbáld ki repcsi távval a mocit. az enyém úgy be volt állva,h megse mozdult... nykonöntöttem wd-vel hagytam állni és azóta is megyen. sztem jobb egy ilyen latyakos csapatás után a szobába kicsit megjáratni a levegőbe,h kicsapja magából a trutyi, aztán mehet a radiátorra.
Sziasztok!
Én is nem olyan régen lettem egy ilyen gép tulajdonosa, és ToTo említette a fórumotokat. Olvasgatom már egy ideje, de még nem jutottam oda hogy írjak is.
Pár utóbbi hozzászólásban előjött néhány olyan dolog amire én is kerestem a megoldást, és saját vagy interneten összeszedett ötleteket használtam.
Felső takarás: én erre egy egyszerű megoldást használok. Harisnya :). Nem szép, de a poron kívül más nem megy át rajta.Találtam pont akkorát, hogy ha levágom a két szárát, meghagyva olyan 5-10cm belőlük, amit a bebújós résznél (na nem tudom ennek mi a hivatalos neve, asszony meg alszik most, de talán tudjátok mire gondolok :)) pont rá lehet felülről húzni a tepsire úgy, hogy frankón rajta is marad.
Amíg ez nem volt a kuplunghoz én is használtam takarást. Én egy kis kemény fajta szivacsdarabot vágtam oda be L alakban. Ez egy keményebb fajta szivacs ha betömködöm, akkor a kuplung csavarja a forgástól szépen kialakítja magának a szükséges helyet és körbe mindenhol tömít a kavicsok ellen. Előre, mert leginkább ott mennek be a kavicsok ( a tepsinél ahol a kardán kijön) oda simán két réteg szigetelő szalagot ragasztottam amibe vágtam egy kis X-et amin átbujtatom a tengelyt. Eddig tökéletesen bevált.
Engem nagyon zavart, hogy nagyon egyenletlen úton és ugratásoknál nagyon zörgött a kaszni a kocsin. Ezért a kaszni alá a tartókra is vágtam kis szivacs darabokat. Kicsit nehezebb a sasszegeket átbujtatni, de sokat javít a zörgésen.
Pintyőke: nem lehet, hogy csak állítgattál valamit vagy valamiért átállítódott a szabályzód? Három fajta mód van benne és a Race módban nincs hátramenet. Ha az egyik kábel kontaktos lenne akkor előrefelé sem menne normálisan. A rosszabbik eset ha meghalt a szabályzóba a hátramenet. Ha jól tudom a két iránynak külön FET-jei vannak (bár ezek szeretnek látványosan használhatatlanná válni :).
Energy
Sziasztok!
Én is nem olyan régen lettem egy ilyen gép tulajdonosa, és ToTo említette a fórumotokat. Olvasgatom már egy ideje, de még nem jutottam oda hogy írjak is.
Pár utóbbi hozzászólásban előjött néhány olyan dolog amire én is kerestem a megoldást, és saját vagy interneten összeszedett ötleteket használtam.
Felső takarás: én erre egy egyszerű megoldást használok. Harisnya :). Nem szép, de a poron kívül más nem megy át rajta.Találtam pont akkorát, hogy ha levágom a két szárát, meghagyva olyan 5-10cm belőlük, amit a bebújós résznél (na nem tudom ennek mi a hivatalos neve, asszony meg alszik most, de talán tudjátok mire gondolok :)) pont rá lehet felülről húzni a tepsire úgy, hogy frankón rajta is marad.
Amíg ez nem volt a kuplunghoz én is használtam takarást. Én egy kis kemény fajta szivacsdarabot vágtam oda be L alakban. Ez egy keményebb fajta szivacs ha betömködöm, akkor a kuplung csavarja a forgástól szépen kialakítja magának a szükséges helyet és körbe mindenhol tömít a kavicsok ellen. Előre, mert leginkább ott mennek be a kavicsok ( a tepsinél ahol a kardán kijön) oda simán két réteg szigetelő szalagot ragasztottam amibe vágtam egy kis X-et amin átbujtatom a tengelyt. Eddig tökéletesen bevált.
Engem nagyon zavart, hogy nagyon egyenletlen úton és ugratásoknál nagyon zörgött a kaszni a kocsin. Ezért a kaszni alá a tartókra is vágtam kis szivacs darabokat. Kicsit nehezebb a sasszegeket átbujtatni, de sokat javít a zörgésen.
Pintyőke: nem lehet, hogy csak állítgattál valamit vagy valamiért átállítódott a szabályzód? Három fajta mód van benne és a Race módban nincs hátramenet. Ha az egyik kábel kontaktos lenne akkor előrefelé sem menne normálisan. A rosszabbik eset ha meghalt a szabályzóba a hátramenet. Ha jól tudom a két iránynak külön FET-jei vannak (bár ezek szeretnek látványosan használhatatlanná válni :).
Energy
ÜDV! a CSAPTban !!
Sziasztok!
Én is nem olyan régen lettem egy ilyen gép tulajdonosa, és ToTo említette a fórumotokat. Olvasgatom már egy ideje, de még nem jutottam oda hogy írjak is.
Pár utóbbi hozzászólásban előjött néhány olyan dolog amire én is kerestem a megoldást, és saját vagy interneten összeszedett ötleteket használtam.
Felső takarás: én erre egy egyszerű megoldást használok. Harisnya :). Nem szép, de a poron kívül más nem megy át rajta.Találtam pont akkorát, hogy ha levágom a két szárát, meghagyva olyan 5-10cm belőlük, amit a bebújós résznél (na nem tudom ennek mi a hivatalos neve, asszony meg alszik most, de talán tudjátok mire gondolok :)) pont rá lehet felülről húzni a tepsire úgy, hogy frankón rajta is marad.
Amíg ez nem volt a kuplunghoz én is használtam takarást. Én egy kis kemény fajta szivacsdarabot vágtam oda be L alakban. Ez egy keményebb fajta szivacs ha betömködöm, akkor a kuplung csavarja a forgástól szépen kialakítja magának a szükséges helyet és körbe mindenhol tömít a kavicsok ellen. Előre, mert leginkább ott mennek be a kavicsok ( a tepsinél ahol a kardán kijön) oda simán két réteg szigetelő szalagot ragasztottam amibe vágtam egy kis X-et amin átbujtatom a tengelyt. Eddig tökéletesen bevált.
Engem nagyon zavart, hogy nagyon egyenletlen úton és ugratásoknál nagyon zörgött a kaszni a kocsin. Ezért a kaszni alá a tartókra is vágtam kis szivacs darabokat. Kicsit nehezebb a sasszegeket átbujtatni, de sokat javít a zörgésen.
Pintyőke: nem lehet, hogy csak állítgattál valamit vagy valamiért átállítódott a szabályzód? Három fajta mód van benne és a Race módban nincs hátramenet. Ha az egyik kábel kontaktos lenne akkor előrefelé sem menne normálisan. A rosszabbik eset ha meghalt a szabályzóba a hátramenet. Ha jól tudom a két iránynak külön FET-jei vannak (bár ezek szeretnek látványosan használhatatlanná válni :).
Energy
ÜDV! a CSAPTban !!
jaja!!! ÜDV! csak elvitt a hév! Na sikerült kinyomozni mit villog ?!
Két kerekessel be lehet hajtani erre a fórumra?
Azt gondolom, hogy a szabályzód a hosszú áramtalanítás alatt resetelődött, és "default" gyári állapotra állt vissza! Örülj.
Én megpróbálok egy Proline Silverado bodyt szerezni, és azon nyomban csinálok gipsz negatívot. Az én tervem egy reklámtáblákat készítö hely, anno átlátszó légszüröfedeleket csinálgattunk plexiböl a motoromra. Sajnos a plexi semmiképp sem alkalmas, mert reped. Karosszériához semmiképpen nem alkalmas, azonnal törne.Van pesten, ha kell tudok adni címet 0.75-ös lexanhoz!!!! ill neke van nagy kemencém, amivel lehetne gyártani bódékat.
hát ez nem jött be, még a holnap estémet is lefoglalták.............:( a jószándék meg volt... ;)
hát nah... ember tervez... kicseréltem a szervót, habár így szobamelegen működött....
majd meglessük... A 3 cella így átnézve a kocsit, hát elég rendesen zabálja az anyagot...
brutálul megy, brutálul kopik!
A kis kínaiak beújjítottak :D 160$ RTR BL
(http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/A2016T-1(5).jpg)
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14908
hááát... oszt azmeg hogyan ?! nincs hideg nekie ? met nekem ugyanezt produkálta, és kidobtam belőle a gyári traxxas-t, és megy... most egy sima van benne és fain. proba
Itt van egy leírás hátha segít akinek a szervója beszart!
http://www.traxxas.com/support/Throttle-works-theres-no-steering
Drift kerék nem üt, nem vettem észre, nem pattogott, ha egyenletesen van a belsejére felvíve a szigszalag vagy bármi amivel leszűkíted az átmérőt pár milit, akkor nem üthet.
Tegnapi csomaggal kapcsolatban az eddigi jó hír, hogy írt az eladó, hogy "so sorry" és,hogy intézkedik és küldi az eredetileg megrendelt terméket. Ha ez így van, akkor úgy néz ki, hogy grátiszba kaptam az 50db body clip-et. :) Ha így is marad, akkor adok ajándékba neked. :)
Pintyőke!
Nekem is megjött a rádióm, összedugtam a most épülő
Tundrával és szuperül működik. Szenzációs ez a rádió és ennyi
pénzért, rendeltem rögtön vevőket is hozzá.
szervót az 1-be a szabit a 2 be dugtam és működik mindenféle hangolás nélkül.
:P :P
(http://www.rcworldwide.com/others/flysky/12.jpg)
nah... megrendeltem ezteteeee :
(http://a763.g.akamai.net/7/763/1644/3/app.infopia.com/img/image/fp/VPID/8889469/img3/img.jpg)
Hanyadik ais van ma ?! 3 ? :D Itten van! Hozta a barátunk, a postás :D 6nap... lassulnak a fiúk :D
a másik fórumon épp egy új szervóról beszélnek és jókat írnak, nem mellesleg hobbykinges és occsó, a 320-as hozzászólástól olvasd
http://forum.rcmodell.hu/index.php/topic,79714.315.html
Beváltak nálad ezek az átalakítók?
Pintyőke!
Az autókat én sem fűtött helyen tárolom egész télen és még nem találtam
problémát.
Az én távomban is tölthető elemek vannak és rendesen működik.
Az jó ha működik a te általad írt vevővel mert az olcsóbb is mint az eredeti.
Egy szó mint száz ennyi pénzért szerintem egy jó kis táv.
A pajerót nem akartam eladni magamnak építettem de egy nap alatt elvitték.
Most egy tundrát építek. Úgy tudom pajerot most nem lehet kapni, de hogy lesz-e
még azt nem tudom. Ha valamit eladok szólok.
várom ...várom :P :)
amúgy berendeltem 4db truggy kereket, remélem felmegy a 4x4-re, mert ha nem, akkor érvágás :) illetve eladom 2wd-seknek :)
http://www.fusionhobbies.com/PhotoGallery.asp?ProductCode=LRP122008
Hát gondolkodtam én... Nektek vagy van egy csapatós kasznitok, vagy a vitrinben tartjátok a vasat...
Az enyim pff... ennyire megenné a 3S?
Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Hóban is Gazdag Boldog Új Évet Kívánok!
(http://www.pngwyn.com/snow-slash.jpg)
lehet, hogy túl egyszerű az 5let a tálcához képest, de javaslom a fürdőkádat vagy a zuhanytálcát elég jó vízelvezetők, és még a tálcába leolvadt vizet sem kell kiöntögetni :):):) :P:P:P
Akkor tedd a radiátorra, és fogd rá,h párologtató :D
Akkor tedd a radiátorra, és fogd rá,h párologtató :D
Ez jó kerítő duma... alkalmazom.. köszi a tippet
Kedves Csaba!
Az oké, hogy Te más véleményen vagy, ezt tiszteletben tartom, de a durva fikázódásaidat nem tudom tolerálni most már, mivel érintettnek érzem magam.
"fészbúkfaszkodás", meg a "minek" hozzászólásaidat tartsd meg magadnak, engedd meg a többieknek, had döntsék el, hogy érdekli-e őket vagy sem!
Szerencsére már vagyunk vagy 10-en pár nap alatt és ez csak nőni fog. :P
Félre értés ne essen, nem bomlasztani akarok, csak praktikusabbnak tartom a FB által kínált lehetőségeket, nem beszélve arról, hogy egymást is megismerhetjük annak reményében, hogy egyszer közösen autózzunk, mert tervben van részemről egy pécsi meghívásos SLASH hétvége, épített pályán.
Peace
(http://img7.indafoto.hu/2/1/110401_d25293804e795b5a5e249f9a0e70010c/10464955_81bbb03f4a8a3ae401f19836d03efc0d_m.jpg)hoppácska... mi történt... ???
upsz
megadta magát az anyag... mint látszik a törésnél is, nem most tört el, csak most adta meg magát...
:o Hova hova ? ;D
kész a BÉTA verziós UPPERTRAY a slashre :D
itt a link, nyomtasd,vágd,hajtsd, használd!
A3-ra rámegy egy picit kell alakítani az oldalsó merevítőknél, de simán felmegy a vasra! teszteltem!!!!!!!
aztán akár lehet laminálni is, vagy bármi másból gyártani!
www.masterofdesign.hu/traxxas_uppertray_by_track.pdf
és beszéljenek a képek:
(http://img2.indafoto.hu/2/1/110401_d25293804e795b5a5e249f9a0e70010c/10592827_d7d501858c661c62566430ef26f026c7_m.jpg)
(http://img10.indafoto.hu/2/1/110401_d25293804e795b5a5e249f9a0e70010c/10592829_19894163bd63c00d65e95a441a8a102c_m.jpg)
(http://img9.indafoto.hu/2/1/110401_d25293804e795b5a5e249f9a0e70010c/10592825_969d50969ea29fa8f7945ae9213f4f0b_m.jpg)
kicsi kajla, de a miénk 8) lehet rajta szépíteni! kb 10 perc.
ez az a fajta cső, amit én is csináltam, vagy ez valami más?
kell ennél hézagolni, vagy rászorul magától?
okok, mikor lesz slash-ed?!Érdekes a kérdés, épp most gondolkoztam rajta hogy a Rushnak csak 45mm-el kell meghosszabbítani az elejét, elöl-hátul ütközőket felrakni és oldal merevítést csinálni, egy Blitz kasztni és kész is a short course truck. Már csak rajz kell az új alvázlemezről és kell valaki aki ki tudja vágni 3mm-es T6-os alulemezből.
Miböl van ez a gép?
Ha én így beledurrantanék a tl-1 -essel a patkába, atomjaira törna a futómű.... ;D ;D ;D
Egy lengőkart már lezúztam igaz akkor egy korlát lábat néztem pe padlógáznál..... :-\