Borsodi RC Modell Fórum
Rc modell repülőgépek => Csupaszárnyak => A témát indította: szamiel - 2013. Augusztus 09. - 13:02:55
-
A gép teste balsa dupla lapból készült, a szárnyak végei és a vezérsíkok hablapra lettek cserélve.
(http://kepkezelo.com/images/qm48u3qqio5n4eobwe7e.jpg)(http://kepkezelo.com/images/vcwcth1lbs0bio8pz870.jpg)(http://kepkezelo.com/images/4ixpvzr1ynq4z4mv0qe.jpg)
(http://kepkezelo.com/images/tbe787m39vayaortbq4b.jpg)
-
Szia
Nekem is van egy ilyen. Ott voot velem a Tiszaújvárosi partin. Videó is van róla.
Igazán jó, mókás kis gép.
-
Igen ott voltunk :-)
Pistabá a te gépedről kapott ihletet szerintem, hogy átépítse ezt :-)
-
Biztosan nagy örömét leli majd benne. Nagyon tetszett neki az enyém pedig fele ilyen jól nem nézett ki...
A motor elhúzatást így állítsátok met a szokásos 2-2° itt nem mûködik.
Felfelé 5°
Jobbra 2°
Bár erröl beszéltünk ott.
Nekem úgy tünik, hogy a vízröl felszálláshoz még egy kis felfelé húzatás kell. A siklótalpak átalakítása után.
A motor elhúzatással is foglalkozom majd. Ha nem siettek nagyon akkor kikísérletezem a jó. motorbeállítást a vizi felszálláshoz.
-
Szia szemiel
Hogy haladsz a géppel?
-
Szia Gzax hát egy kis idő el telt hogy nem foglalkoztam a géppel de ahogy
bemerült a vízbe át kell dolgozni az úszó talpat hogy fent tartsa vagy nem
vizeskedek vele,de ki kellett volna úgy próbálni hogy hogyan viselkedik mint
te Tújvárosban tehát kézből el szállni na de akkor egy szabályzó el ment de
már van helyette csak a motor amiről beszélgettünk a sárga gépben volt amikor
földbe ment és azóta nem tudom használni mert a palást kiesett ami a mágnes
hengerhez volt fogatva és még nem csináltam meg és az a motor kéne hozzá
szerintem na de szerzek valami jó pillanatragasztót és meg próbálom vissza
ragasztani a helyére és ha jó lesz vissza teszem a gépbe és egy vevő és akkut
és kipróbálom majd jelentkezem szia Szamiel.
-
Szia Szamiel
Ha mágnest kell ragasztanom motorba akkor kétkomponensű pillanat ragasztót szoktam használni.
Ez megadja a lehetőségét a korrigálásnak. Figyelj majd oda a mágnes polaritásra amikor beragasztod!
Általában egy északi és egy déli követi egymást és így tovább. Szóval a kiesett mágnessel nézd meg, hogy hogyan vannak a többiek betéve és kövesd a sémát!
üdv: Gábor
-
(http://kepkezelo.com/images/jdt9t521nkqfx7nil9dq_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/jdt9t521nkqfx7nil9dq.jpg)
Szia Gzax (Gábor) a mágnesek nem estek ki csak a palást amiben a tengely van
és azt kell vissza ragasztani hogy központos legyen de ha a tengely benne
van a palástba az erős mágnes képes el húzni és már ütni fog ha nem bírom
egyenesben tartani egy kép róla üdv.Szamiel ( Pista ).
-
Szia Szamiel
Ne haragudj, hogy csak most válaszolok de egy kicsit sűrűek voltak a napjaim mostanában.
Elég ufo-sra sikerült a kép de látom a lényeget. Jártam már én is így. Igazából csak arra kell figyelni, hogy a mágneseket tartó gyűrű a tengely tartó kosárkán lévő gallérig körben fent legyen. Ezért jobb két komponensű pillanat ragaszót használni. abból is a leghígabbat.
Ha hagyományos ragaszóval kened meg a kosarat, mielőtt a helyére kerülne a gyűrű megköt a ragasztó és ferde lesz vagy nem is megy a helyére.
Viszont a kétkomponensűt elég csak azután oda cseppenteni, hogy a helyén van minden. Mivel elég híg bekúszik a kosár és agyűrű közé is és amikor megkapja az aktivátort egy szempillantás alatt meg is köt. Nem kell igazgatni meg kínlódni....
Üdv: Gábor
-
Szia Gzax ( Gábor ) hát képzeld egy picit össze nyomattam a satuval és nagyon
jó lett tehát olyan ragasztóval kell csinálnom hogy legyen idő össze nyomatni
satuval és akkor biztosan jó lesz na majd meg csinálom és majd írok sikerült e
Amúgy tegnap itt Ózd mellett az Arlói tón volt egy nagy F2 Naviga hajómodell
verseny vagy 58 hajó volt , én is ki vittem három hajót még a 233 centis Scharnhorst
csatahajót is ami hála végig ment a pályán mind a kétszer. szia Szamiel ( Pisti )
-
Gratulálok a versenyhez.
Jó lett volna ott lenni de sajnos most az építkezés elvisz minden pénzem és időmet is. Főleg...
3 hónap múlva legkésőbb költöznünk kellene és nagyon vacakul állok mert a tavasza vállalt munkáim egy részét csak a nyáron tudtam megcsinálni, rajtam kívül álló okokból.
Jelenleg több tízezer forintot szórunk ki az ablakon havonta így égető lenne minél előbb költözni....
Sajnos repülni sincs időm...
A távirányítót sem vettem elő már lassan egy hónapja. :'(
De ha végzek a házzal bepótolom még ha 0 fokban is kell repülnöm.... ;)
-
Szia Gábor ezt meg lehet érteni én is így voltam a 75-80-as években én akkor
építkeztem most csak a fiaimnak kell segíteni de ez is el visz sokk pénzt de
a kocsma és cigizés helyet modellezek ha nem tetszik egyeseknek akkor is
ha tudjuk csak csináljuk én ma is repülőztem egy kicsit az a helyzet ha az
idő jó elő veszem és megyek repülőzök a hajóhoz kell tó és kocsi.További
jó modellezést neked ha teheted szia Szamiel ( Pisti 9
-
Szia Gzax (Gábor ) na ma repítettük a gépet hát mint az ufó úgy ment ide oda de a havernak
sikerült kétszer többet repülni vele de még nem nagyon stabil sajna egy videót nem
csináltunk róla haza felé jutott eszembe na de majd legközelebb nem felejtjük el hogy
hogy csináljunk csak egy kis javítást kell rajta csinálnom szia Szamiel.
-
Szia Szamiel
Örülök, hogy végre a levegőbe emelkedett. Valóban igényel némi gyakorlást az irányítása. De a billegést csak úgy lehet csökkenteni ha a szárnyvégi fülek emelkedését csökkented. Persze ezt sem lehet a végletekig levinni. A másik megoldás ha a függőleges vezérsík kitéréseit vagy csökkented vagy pedig expózod. Mindkét vagyis mindhárom megoldás csökkenti a billegést. Persze ez csak arra vonatkozik amit nem szél csinál hanem a túlkormányzás okoz.
üdv: Gábor
-
Szia Gábor hát igen sajnos nekem meg hozzá kell szokni hogy nem lehet olyan stílusban
vezetni mint a hajókat mert ott nem számít ha túl nagy kormány mozgásokat csinálok
mikor halad a hajó csak bizonyos esetben kell túl finoman, de itt a repülőnél mindig kis
mozgásokkal finoman kell kivétel ha bohóckodunk igaz Gábor na már készen vagyok a
másik repülővel töltöm az akkukat és délután repülőzés de már vigyázva ne kelljen
mindig javítani mert meg unjuk igaz az építést nem unom képzeld a Pesten lakó klub
tagom csinált egy DLG modellt és az első versenyen egyből második lett igaz az Antik
modelljével az EB. negyedik lett de ő nagyon sokat repülőzik sajnos Pesten nem sokk
hely van csak ha ki megyen valahová üdv.Pisti
-
Szia Szamiel
Gratulálok a barátodnak!
Felénk van hely repülni. Ott ahol a házat vettük a szomszédban van egy régi katonai reptér. De sajnos nem jutott idén idő a repülésre. Mindössze 2 szer tudtam kimenni. :'( :'(Sajnos az építkezés elviszi minden időmet. De ha kész lesz!!!
Egy hétig nem is csinálok mást csak repülök és az aksikat töltöm majd! 8)
-
Szia Gábor a barátom ezt a repcsit is repítette ( aermachhi mb339 pilot Barna ) a You-tubén van
ha tudod nézd meg szia Pisti.
-
http://youtu.be/NDWB-Dc2esI
-
Szia Gzax sziasztok hát sikerült egy videót csinálni a Hydro-foam alapból átalakított repülő alkalmatossággal repíteni egyet nem valami jó a videó de így sikerült üdv.Szamiel.
-
Szépen repűl ez a gép! ;) ;) ;)
-
Szia Szamiel
Ne haragudj, hogy nem válaszoltam de külhonban vagyok és nem mindig van idôm a nethez jutni.
Megnéztem a videót. Jól mutat a levegôben a madárka....
Viszont ha nem akarod hogy ennyire ugribugri legyen akkor az oldal kormány kitérését vagy kissebre kell venni vagy le expózni.
Az utóbbit jobb megoldásnak tartom mivel ezek a gépek hajlamosak dugóhúzóba keveredni. És hát onnan kivenni csak erôteljes ellen kormányzással lehet.
Üdv: Gábor
-
Szia Gábor akkor kisebbre vegyem az oldalkormányt ha jól értem nem elég ha kisebb mozgást adok neki mert meg oldható mind a kettő szia Pista.
-
Szia Szamiel
Rosszul olvastad. A kormánylap kitérését írtam.
De sokkal jobb ha az adódon expozod le az oldal kormányt mert akkot a végállásban a max kormány kitérés megmarad de sokkal finomabban mozog a kormánylap a botok végállása között. Így ha kicsit nagyobbat is húzol a botba nem billenik meg mindjárd a gép túlzottan. Viszont ha végállásig húzod a botot akkor teljesen kitér a kormányfelület.
-
Szia Gábor hát igen az adó egy nem programozós hanem csak egy sima rádió
de ha meg szokjuk akkor lehet hogy jobb lesz majd ha megint csinálunk videót meg tudjuk szia Pista.
-
Hát ha nem lehet az adón állítani akkor marad a kitérés csökkentése.
Illetve ha a szárny fülek állásszögén csökkentesz egy kicsit akkor kevésbé lesz billegôs.
De ez melósabb megoldás....
-
Szia Gábor hát ahol repítettük vagy ötven méterre van a háztól de eddig minden repítés után kellett javítani ma még egy kicsit meg erősítettem az úszó talpakat oldalról slul mert már kétszer le estek ha le csapódott de ha úgy tudunk mint te akkor biztosan kevesebbet kell jívítani. Képzeld tegnap a másik pirossal repítettem ami az elektromos repülő építésű topikban van és a 2,4-es adóval repítettem vagy 130méter magasból egyszer csak megállt és zuhanásba ment át és semmire nem reagált szerencsére vagy 2-3 méteres sűrű nád volt ahová esett és nem tört össze csak a függőleges tört le de már vissza ragasztottam hogy mi lehetett mert mikor kerestem a barátomnak mondtam hogy mozgassa az adón a kart és a szervők múködtek régebben az Yzi stárral jártam így hogy az akku merült e le vagy miért hagyott ki nem tudom már ezután vigyázni kell szia Pista.
-
Szia Szamiel
Sajnálom, hogy leestél apirossal. Jártam hasonlókép én is de akkor az adómodulom ment tönkre.
A technika csodái! :o
Sajnos én is sûrün csapom a gépeimet a földhöz. Nem vagyok akkora sztár én sem sôt semekkora.
De nem kell elkenôdni mert ezek a vékony habból készült gépek egyébként sem egy faltörô kosok....
Egy darabig minden esés, törés után azzal vacakoltam, hogy megerôsítsem a problémás részt.
De aztán rájöttem, hogy úgysem tudom zuhanás biztosra építeni. Úgyhogy elkeztem más oldalról nézni ezt a kis gépet. Mégpedig úgy, hogy minnél kompaktabb legyen. Könnyen gyorsan javítható.
A legnagyobb baj az, hogy a sok toldozgatás javitgatástól olyan súlya lesz a gépnek hogy már a warbird kategóriát is veri.
Ennek meg pont a könnyed repkedés a lényege. Amikor szinte csak lebeg a gép.
Egyszóval minél könnyebb sárkány, minél könnyebb motor, szervók, aku, vevô de még a toló rudakon is érdemes spórolni. Persze mindezt nem a funkcionalitás rovására.
És ennek a szemléletnek a másik hozadéka, hogy kissebbek a leszállaskor (becsapódáskor) fellépô erôk.
Ergo nem törik a gép annyira vagy kis szerencsével egyátalán.
Ne értsd félre nem kioktatni akartalak csak a saját tapasztalatomat írtam meg. Hátha rajtunk kívül más is olvassa és hasonló úton halad.
-
Szia Gábor semmi probléma én még azt is szívesen fogadom amit olyan mond aki nem tudja jobban mert ha jót mond ami nekem nem jut az eszembe már tőle is tanulok és nem szégyen még kérdezni sem ha valamit nem biztosan tudunk ,na nekem is meg van erősítve már sokk helyen de ahogy mondod a súlya biztosan több mint volt de legalább szépen repüljön jól irányítható legyen és már mindjárt jobb kedvel repülőzök vele ,mint a barátom a sárga repülővel neki is jó könnyűre sikerült és míg nem törik össze hogy javítani keljen biztosan jókat repül vele de nekem ez a zuhanás remélem az akkuk miatt volt jobban oda kell figyelni hogy ne a végtelenig repülőzek és lehet hogy nem lesz ilyen szia üdv.Pista.
-
Szia Szamiel
Most hogy említed az akut, beugrott nekem is, hogy volt ilyen problémám.
Pontosabban a Deasn"T" csatlakozókkal. Ha megmelegszenek (forrasztás, túl sok áram, stb) akkor romlik a kontaktjuk... Volt úgy hogy vissza kellet mennem a reptérröl mert észrevettem hogy ha mozgatom a csatit hol van hol nincs áram egy pillanatra. Ez pedig elég a szabályzónak, hogy újra bútoljon. Mennyi is ez? 1,3 másodperc?
Ezalatt pont lejön a gép akár 100 m-rôl is ha szerencsétlen helyzetben történik.....
-
Szia Gábor hát igen ahogy mondod nem jó hogy állandóan szétszedjük az
elektronikát a dugókat mert kopnak már az autóknál is észre vettem régebben amikor még autóztunk a fiammal és kellett a hajókba és ki vissza rakáskor kopott és az érintkezés romlott de a barátom most egy új fajta dugót vett és azt meg nagyon nehéz szét húzni de lehet hogy ha sokat szereljük az is kopik majd na de ez így van mindennel sajnos erre oda kell figyelni amikor jól meg hajlamosak vagyunk nem fordítani figyelmet rá és meg történhet a baj de azért nem hagyjuk abba meg javítjuk és tovább lehet repülőzni további jó modellezést szia Pista.
-
(http://kepkezelo.com/images/kyds1lqemmitssxn331b_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/kyds1lqemmitssxn331b.jpg)
Sziasztok szia Gzax na így néz ki a csupa piros madárka le szedtem a szárnyait hát
a közepét újat kell csinálni de nem nyugszom meg csinálom és csak fogok vele
repülőzni a télen csak sikerül ha készen lesz a hón is ki lehet próbálni üdv.Szamiel.
-
Hát a korábbi hozzászólásokban tárgyalt csupa piros nagyon jó móka a hóban.... ;)
-
(http://kepkezelo.com/images/q192m51yxw4lh222sxo6_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/q192m51yxw4lh222sxo6.jpg)
Szia Gábor na hát nem ezt a képet akartam fel tenni hanem ezt amivit még meg akarok csinálni egy új középsőnreésszeé szia Pista.
-
Kapott egy rendeset szegény...
De ha újra gyártod akkor biztos könnyebb is lesz mint ahogy arról korábban beszéltünk.
egyébként egy 60 cm-es kör a gép alapja. a fülezés a két szélén meg 15 cm. Én úgy szoktam csinálni, hogy kivágom a közepét 30x60cm. Aztán kivágom a füleket. igazából mivel a kör alaprajzról beszélünk, (megjegyzem az én gépemnek csepp alakja volt) amivel azért lehet játszani, nem egészen 60 cm a fül egyenes oldala. De persze nem kötelező az eredeti tervhez ragaszkodni. Ezután a füleknek a hossz oldalát szögbe csiszolom a dehidrálhoz. Felragasztom a füleket aztán az aljára keresztbe 2 db 5x5-ös fenyő léc a belépő élhez és a csúszótalp vége ahova ér és szinte már kész is.
Depronból vagy Diegós habból pihe könnyű az egész. Persze a styro talpak meg a motortartó egy kicsit nehezebb mint az egész sárkány de még így is elég egy kis csengő moci rá egy 1000-es 3 s aksival.
-
Ja és az egész kb. 30 perc....
-
Köszi Gábor a jó magyarázatot remélem ezután már jobb lesz és meg fogok tanulni
vele repülőzni mert addig nem hagyom abba én ilyen vagyok szeretek építeni ha
nem sokk értelme van mások szerint akkor is nem ma kezdtem már minek hagyjam
abba amíg bírom csinálom üdv.Pista.
-
nagyon helyes..nem szabad abbahagyni..
-
nagyon helyes..nem szabad abbahagyni..
Csatlakozom!
:)
-
Szia Gábor hát szét szedtem el mentem itt Ózdon egy pár boltba de
megfelelő anyagot nem találtam a Diegó szőnyeg üzleben hasonló
zöld anyag volt mint a tied de én nagyon gyengének láttam hajlékony
volt na de valahonnét csak sikerül egy darabot szerezni üdv.Szamiel.
-
Szia Szamiel
Hát igen a depron valamivel merevebb mint a diegos hab. No mag nehezebben is törik. De a másikból is nagyon klasszul megépíthető ez a kis gép. Hisz láttad Te is repülni.
Ha meg komolyabb gépet csinálsz, mondjuk dobozos testűt akkor meg még erősebb ez az anyag és észre sem veszed, hogy lágyabb egy kicsit a depronnál.
Ja és nem utolsó szempont, hogy 1 tábla depron árán ebből majdnem egy egész csomaggal kapsz.
Szóval ha nem sikerül mást szerezni próbáld meg bátran.
ui.: Az 1 cm-es XPS is nagyon jó lenne még ilyen célokra de sajnos felénk ezt egyáltalán nem lehet kapni....
-
Szia Gábor ( Gzax ) hát majd holnap fel teszek egy képet hogy már csak az hiányzik
a többi rész már meg van a régiből megyek hétfőn és veszek egy táblát és majd
meg látjuk jó lesz e ,sajnos most a repülővel nem nagyon lehet repülőzni ebben
az esős időben nagyon vizes a terület meg sáros de remélem lesz még jó idő hogy
repülőzzünk szia Pista ( szamiel ).
-
Szia Szamiel
Nem sokára el áll az eső.... jönnek a fagyok. Akkor majd ki lehet menni.
igaz a hidegben jóval kisebb lesz az aksik teljesítménye. ;D
üdv: Gábor
-
Szia Gzax ( Gábor ) hát igen a fagyos időben is lehet meg ha havas a táj
akkor már sítalpas repülő is jó na meg a csúszótalpas én majdnem repülőztem
a piros elektromos repülővel de még szerencs hogy még egyszer kipróbáltam
és akkor nem működött az egyik szervóésúgy már nem engedtem el na de már
készen van most működik mind a két szervó és a motor is jöhet a meg felelő idő.
üdv.Szamiel ( Pista )
-
:)
Sajnos én le amortizáltam a snowballomat de megépítem megint a napokban.
Holnapra ígérik errefelé a havat úgyhogy igyekeznem kell. idén azzal szeretnék repülni még egyett utoljára.....
-
(http://kepkezelo.com/images/tumkpdvyaxbs8tejb38_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/tumkpdvyaxbs8tejb38.jpg)
(http://kepkezelo.com/images/9mn12iyb3ejhk19agqi_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/9mn12iyb3ejhk19agqi.jpg)
Szia Gábor na sikerült vágnom egy vastag kék hab anyagból vágni cekasszal
most már egykis csiszolás ragasztás és remélem sikerül valamennyit repíteni
vele ha minden rendbe lesz üdv.Pista.
-
Szia Szamiel
Klassz a vágás! Van nekem is egy F-18 -asom ilyen módon készített alapanyagból... Jó sok meló volt lecsiszolni... :) Persze sok függ a vágás minőségen. Ha végre beköltözünk a házba akkor ott lesz helyen kísérletezni... ???
A napokban jártam egy OBI-ban és a festék osztályon találtam egyfajta habot ami jó lehet ilyen és hasonló gépek építésére. 6mm-es szürke az anyaga. Az egyik oldalán mintha lenne valami vékony réteg, gondolom a festhetőség végett.
Egy baj van vele. egy kicsit drágának tűnt. 4400ft körüli ár mellet csak 5-6db van a csomagban.
Érdemes lenne megmérni a súlyát is pontosan bár nem tűnt nehéznek. Erősen elgondolkodtam a vételén mivel korábban megépítettem a SW. -ból a Milleniumfalkont csak éppen csúf rózsaszín habból.
Ebből biztosan nagyobb durranás lenne.... ::)
-
(http://kepkezelo.com/images/3f4appww4l2ds36qevn7_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/3f4appww4l2ds36qevn7.jpg)
Hát Gábor barátom én bele kezdtem ma rá rágasztottam az egyik oldalt a régiről ha hasonló lesz
ésmég menni fog akkor már meg érte csinálni ,nekem a Suhoj van meg de át akarom szerelni
a saját el képzelésem szerintmert a Paco box el tört és egyszerűben akarom nem olyannak
mint az eredeti hogy szétszedhető legyen. Csak fog sikerülni szia Pista.
-
Szia szamiel!
Csak úgy ég a munka a kezed alatt! :)
Hány építés folyik párhuzamosan? ???
-
(http://kepkezelo.com/images/d91jt2rosg12f1bf00eu_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/d91jt2rosg12f1bf00eu.jpg)
(http://kepkezelo.com/images/flhp6lg6uep35nru2ota_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/flhp6lg6uep35nru2ota.jpg)
Sziasztok hát most ehhez volt kedvem mert sikerült vágnom hozzá anyagott ezért jó ha van ide haza
anyag amihez hozzá lehet nyúlni mert akármit itthon nem lehet meg szerezni ,akét kép szerint
már a két úszótalpat is ráragasztottam az alaplapra msot már lehet a függőlegestés a magasságit
fel tenni és a motor tartót de csak nyugodtan nem kell kapdosni . Attis amúgy most a szünetbe nem
lehetett be menni a klubba hogy az ottaniakat csináljam itthon meg van mit csinálnia modelleken kívül
is egy családi háznál na de ahogy tudom csinálom sziasztok Szamiel.
-
Szia Szamiel
Remekül halad a felújítás.
Csak azért írtam az obis lapról hátha ötletet ad neked is... ;)
-
(http://kepkezelo.com/images/qyl7hjr8jqj12c5huqpt_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/qyl7hjr8jqj12c5huqpt.jpg)
(http://kepkezelo.com/images/upylqkp3ozi1o2ik7qd_thumb.jpg) (http://kepkezelo.com/viewer/upylqkp3ozi1o2ik7qd.jpg)
Szia Gábor ( Gzax ) hát eddig vagyok készen már a függőleges is meg van ma azt ragasztom a helyére
sajnos a ragasztóval várni kellhogy meg ragadjon rendesen pláne ahoz hogy repüljön de még ha
a gép készen lesz tudod az elektronikát bele rakni és ha jó az idő lehet repülni szia Szamiel ( Pista )
-
Szia Szamiel
Te mivel ragasztod?
Szoktam használni (purexint) esetleg uhuport de többnyire hőtakonnyal gányolom össze a habgépeimet mert az gyors és ha jók a vágások nincs túl sok hézag akkor nem is lesz nehéz. A kinyomódó taknyot meg egy darab habbal elhúzom így a felesleg sem marad rajta a kissé szétkenődő ragacs meg jól merevít... ::)
-
Szia Gábor Gzax hát én valamikor a hungarocell be ragasztásához olyan fehér mint a tejföl
Faipari ragasztó volt a neve de már hasonlót Patex vízálló néven veszek igaz drágább
gondolom a neve miatt mert ugyan úgy ragaszt annyi hogy több idő kell a meg kötéshez
és kevesebb is van benne mint a faipariban volt. A Szu 35-ös géphez annak idején a Paco
modell boltban Purex ragasztót vettem az is ugyan úgy ragasztott csak gyorsabban tehát
ügyeben össze kellett illeszteni mert utána már nem lehetett szétszedni csak fűrésszel.
Most ragasztottam fel a Függőleges csillapítót a vízszintes csillapítótmajd celluxal fogatom
felés lehet a szervótól a tolórudakat vagyis bovdeneket a helyére tenni tudod műanyag
csőben acéldrót remélem jó lesz a régi majd mindjárt meg nézem a pincébe mert a kazánt
ott rakosgatom és mindig csinálok valamit valamelyik modellen szia Szamiel ( Pista ).