Borsodi RC Modell Fórum
Rc modell repülőgépek => Sugárhajtóműves, impelleres, tolómotoros gépek => A témát indította: stunci - 2015. Március 02. - 00:54:50
-
https://www.youtube.com/watch?v=FXCtxqF6esA (https://www.youtube.com/watch?v=FXCtxqF6esA)
https://www.youtube.com/watch?v=rxSe-gOlJOw (https://www.youtube.com/watch?v=rxSe-gOlJOw) ezt a repülöt fogom most újra meg építeni ez a gép még az ösidökben ki let vonva a hadrendböl, ezért most van rá egy kis anyagi háterem, és ujra m,eg csinálom, izelitő ként egy pár kép a mostani állapotrol.https://plus.google.com/u/0/107006604181982440367/posts/9z8ZPvdSrEM?pid=6121398358755773106&oid=107006604181982440367 (https://plus.google.com/u/0/107006604181982440367/posts/9z8ZPvdSrEM?pid=6121398358755773106&oid=107006604181982440367)
-
Szasztok, elöször is had mutatkozak be :) stunci vagyok.
Na akor ezzel is meg volnánk. ezt a gépet még 2011 ben vágták ki 3D cnc habvágoval, Nagyváradon,
Anno 8-9 darab került magyarba, nálam volt 3 eböl 1 darab lett meg épitve, és most kerül megépitésre.
most lesz rá idöm és anyagi háterem is, akkor lássuk az első pár fotot
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150302751202199.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150302751202199.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
A gép törzse 100 milis lábazati hungarocelböl van ki vágva 8 tagbol, A szárny és a többi apró alkatrészek is eböl az anyagbol van kivágva,
A második képen látszik az hogy hol fog elhelyezkedi az elektronika, pontosan a vevő és a szabályzok.
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150302751493000.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150302751493000.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
ezen a képen ott van a sablonja a 2 fuvó csönek, azt egy fa darabol esztergáltam, az inpeler amit tervezek bele az 2 DB, 50 Milis inpeler lesz
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31823__Dr_Mad_Thrust_50mm_10_Blade_Alloy_EDF_3300kv.html (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31823__Dr_Mad_Thrust_50mm_10_Blade_Alloy_EDF_3300kv.html)
Ö lesz az inpeler 650 gram tolóeröt tud egy szükitöcsövel bizom bene hogy azért ezt a tolóeröt el tudom érni, az elöző gép az 110 Gram környékén mozgot. Mondjuk ebe a gépbe nagyobb aksit tervezek ezért a suly biztos hogy nem fog meg állni 1800 gram alatt, és itt jön majd a dillemám a jetek általába 60 % tolóerővel kell rendelkezzen, na ez a határon fog mozogni. mivel ugyebár nem padlogázon akarom üzemeltetni
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150302753216427.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150302753216427.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150302754191642.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150302754191642.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
Az aját egy 160 gramos üvegel be kellet vonom mivel ez a gép hasra szállos lesz, igy elégé meg kel erösiteni a 2 szivó csatornát, az elözö gép tapasztalatai alapján, ez pont elegendő neki, de ami hibát el követem az előzőn ezt most ki fogom küszöbölni.
Éspedig a belépő éleket le kell üvegezni, mivel nagyon ovatosan kel vele landolni ezért ha netán tul futok és nagyobb a fű akor is laposan kel le tenem,
pont ezért a belépő élek elég könyen sérültek.
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150302754492005.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150302754492005.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150302756192065.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150302756192065.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
A szárnyakon a kormány felületeket egy Makett alapján vágtam ki.
a csürőket elég kicsinek tartom, de nem fog akasztani mert az elöző gépen a magassági kormánylapátok voltan Y kötve és jol müködött.
a másik amiért ezen a téren nyugodt vagyok az ivelő/féklapot is tudom használni csürőnek, ugyanis mindegyiknek külön szervoja van, igy a kormányfelületekböl lesz böven.
Az elöző gépen nem volt oldalkormány, nem is igényelte a gép, ezen valojába csak azért csinálok hogy legyen egy kicsit eredeti :)
a HK lehet kapni mikro servot 6 mili széles, igy pont bele illik a vezérsikba :)
és igy jol néz ki, csak ezért csináltam.
-
Szia stunci!
Nagyon tetszik, szép gép lesz és szépen építed! ;)
Várom a folytatást! :)
-
Szia Stunci
Vág még ez Mihály Nagyváradon gépeket?
András
-
szerintem nen :( fel hagyott az egész modellezésel
-
de mikor látam hogy fel adta a mihály, akkor meg kerestem egy két magyarországi 3d habvágost, hogy valaki fojtaná e itthol, hát azt inkább nem ecsetelném, még nekem kelett volna fizesek azért hogy a prototripust oda adjam és, és boldog lehetem volna hogy foglakoznak vele, és ezek után én nem látam értelmét, enyit a hazai üzletemberekröl, lehet togy nem jó helyen jártam a gépel, de mostmár anyira nem is izgat
-
És egyet rejtegetek én itthon :-) a törzs összeállításáig jutottam, az szárnyak szana és széjjel... Nem adtam túl rajta ez is a bakancslistámon van... Nézem Stunciét.. azok legalább elkészülnek :-)
Hajrá!
-
Szia stunci!
Lehet, hogy Én vagyok a figyelmetlen... ::)
Terv rajzot van rólla? ??? ??? ???
-
Na ma is haladtam egy kicsikét.
A hejére került az fügöleges vezérsik :)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503022340529638.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503022340529638.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503022341239239.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503022341239239.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
és hogy azért legyen bene egy kis izgalom is :) az ernyőtartó is müködni fog :) igaz hogy ernyő nélkü,l de ki fog nyilni , és egy fékszárnyként fog üzemelni, szerintem jelentéktelen lesz a fékező erö :) de legalább jol fog kinézni. anak a rudazatát is be szereltem ma
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150302234151127.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150302234151127.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
-
A Zenn tulaja is épített ilyen technológiával jetet, neki egy orosz srác vágta. Keresgéltem neten, de nem igazán találtam senkit, aki most adna el ilyen gépet.
-
Szia stunci
Olvastam, hogy a csűrőn aggódtál. Nekem van egy F-15-ösöm (http://borsodircmodell.hu/index.php/topic,2614.0.html) és azon is elég kicsinek találtam a csűrőt. De azért megcsináltam a rajz szerint. És végül is elégnek bizonyult. Meglepő módon még kis sebességnél is irányítható volt.
Hozzá kell tennem hogy nem impelleresre építettem hanem toló motorosra. És a rajzzal ellentétben nem robbanó motorral hanem elektromotorral. Bár ha nem impeller akkor mindegy. Mert hát ezeknek az adja meg az igazi ízét...
-
2 Db 50 es inpeler fogja tolni. Az elöző gépemen nem volt csürő csak a magasságim volt be mixelve és töléletesen müködött, az A10 vs Mig 29 videon jol látszik hogy azért a fordulékonyságal nem vot semi baj, Ma voltam berlinbe, meg vetem a 3 milis acél rudat a magassági tengelyhez, ugyhogy most a magassági kormány megépítése következik, az egy kicsit macerássab :) de ne agodjatok nem fog ki fogni ki rajtam :)
Ezt a gépet ha minden igaz akor ismét fogják vágni Györben, enek a gépnek a tervei alapján.
-
Stunci! Ezt találtam : http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1392837
-
ezt a mihály csinálta anno
azért tete fel mert gondolta nagy üzlet vann bene, már akor is mondtam neki hogy ez csak zsebpénznek jó. de nem hite, igy nem jöt neki ösze és aba hagyta az egészet
-
Ezt a gépet ha minden igaz akor ismét fogják vágni Györben, enek a gépnek a tervei alapján.
Ez érdekelne. Szólj, ha van valami fejlemény vágás ügyben!
Addig is várjuk az építési beszámolódat!
-
minden képen szolni fogok, ugyanis ezt a gépet csak ajánlani tudom azoknak akik szeretnek építeni, A birbauer tamás meg nem aböl akar meg élni :) tudom hoyg a sebart is csinál hungarocel miget, gyroval, de azért az egy komerc gép, és semmi építési kihívás nincs bene, de ha már építési kihívás :9 akkor meg mutatom hogy állok a fékszárnyakal.
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503041042431691.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503041042431691.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503041043124936.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503041043124936.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
Ezutal is elnézést kérek hogy az eredetin nem igy néznek ki a fékszárnyak, de nem tudtam másként meg oldani a nyitását :9 és ezért kelet rá ragasztanom a "Pupot" hogy valamejest el tüntessem a nyitoszerkezetet.
-
http://www.bukvorez.ru/ (http://www.bukvorez.ru/)
Gyönyörűek és óriásiak a gépei, csak csöppet drága.
-
http://www.bukvorez.ru/mig29-2.html (http://www.bukvorez.ru/mig29-2.html)
ere lehett hogy jövőre be nevezek, eredetileg egy HK compozit 29 es volt tervbe, de ez joban tetszik, és azért ez nagyobb is :)
-
ezt a mihály csinálta anno
azért tete fel mert gondolta nagy üzlet vann bene, már akor is mondtam neki hogy ez csak zsebpénznek jó. de nem hite, igy nem jöt neki ösze és aba hagyta az egészet
Bizony ez is nehéz kenyér. Én is ezt mondtam neki anno, ő hitt benne. Egyébként szerintem jó ötlet volt maga a MIG. Manapság a hobbira nem lehet nagyon megélhetést építeni. Vagy csak hatalmas kockáztatható tőkével :-)
Stunci, neked milyen motorok voltak az impelleresbe?
-
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31823__Dr_Mad_Thrust_50mm_10_Blade_Alloy_EDF_3300kv.html
öket fogom meg venni jövöhonapba, most a 80 A szabályzót veszem meg, minden honapba veszek hozzá valamit :)
-
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503051328486428.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503051328486428.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
ma be került a főtartó is, 3X4 fenyőléác, az elöző gépen már jol bizonyitott ez a tehnoligia.
most tetem elöre is egy tarot elvégre nehezebb lesz a gép 800 grammal
-
Szia stunci!
Szépen haladsz vele! :)
Nagyon kíváncsi vagyok rá milyen lesz.... ::)
-
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31823__Dr_Mad_Thrust_50mm_10_Blade_Alloy_EDF_3300kv.html
öket fogom meg venni jövöhonapba, most a 80 A szabályzót veszem meg, minden honapba veszek hozzá valamit :)
80A ??? Nem 2x 40??
Most a HK Eur-ban 26. USD / db+ posta az impeller még 10 db . van raktáron.
-
Ma meg rendeltem az inpelereket :) szabálzó az lesz még jövö honapba is :)
Máskülömben igen egy szabályzora gondoltam ,atol tartok ha a két szabályzó nem együt müxik akor az egyik inpeler vagy le marad vagy gyorsabb lesz :)
de ere majd lezs egy honapom hogy el döntsem
-
Ne használj 1 szabályzót, mert nem fog jól működni!
Mindkét szabályzónak be kell állítani a 0 és 100 állását, és akkor együtt fognak dolgozni. 10 másodperc alatt megvan.
-
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503061537115717.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503061537115717.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
Koment nélkül :)
-
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503061537115717.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503061537115717.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
Koment nélkül :)
Ez komment nélkűl is szép! ;)
-
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503071227581318.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503071227581318.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu) ezt a 32 gramos fátyol üveget csak azért tezsem rá hogy mikor csiszolni fogom a gépet legyen ami meg tartsa a csiszolovásznat hogy ne kapjon bele a hungarocelbe
tapasztalat ha a hungarocelt csiszolod akor aba mindig hajlamos belekapni a vászon , és akor elég csunya nyomot hagy maga után. igy ha egy fatapszal le kenem és csiszolni kezdem az üveg meg védi a hungarocelt
-
Szia stunci!
Az egész gépet beborítod vele?
-
Az alja be van vonva 162 gramossal , a landolás miatt a szárnyak alja is ezzel van be vonva, mivel ugyebár a szárnyakatt illik meg erősiteni, és a szivocsöveket meg a landolás miatt
a teteét meg az elöbb emlitetek miat
-
Hát meg kell hagyni hogy a modellezésnek vanak szépségei :) pláne ha egy olyn helyen vagy ahogy semien szerszámod nincs, vagyis van de az magyarországon. Ugyhogy itt van egy akus csavarhúzom egy rosz vasvágó furom, meg szerencsére el hoztam augusztusban a reptéri szerszámosomat, ezért elégé be vagyok korlátozva , például a magassági "csapágyházát" ami egy 8 milis tipli fábol van , othol be fogtam az esztergába és bele furtam a 3 acélrudnak a hejét, Na ez itt nem anyira egyszerü. Vagy például berlinben nem kaptam azt a kis kart ami mozgassa majd a magasságit, ezért csinálnom kelett, othol ez nem gond :) be fogom a satuba és pá, na de itt?? nincs alu lemez nincs satú, ezt ugy oldotam meg hogy volt egy kis 200 milis alu derékszögem, (anno még vizvágoval vágták nekem) ez 4 lemezböl volt, na a rozsdás fürészlapomal ki vágtam belöle, és mivel vanak furoim (hálistenek) igy ki tudtam hurni , a javitos dobozomban van 2-6 menetfurom, igy bele tudtam furni az M3 menetett is. ugyhogy va valaki othol épit, akor becsülje meg azt amije van neki, de azért kiváncsiságbol probálja bárki egy 3 furoval furja ki a tiplit hoszába :) akor rá jöhet hogy menyit ér egy eszterga :) na de itt a kép arol amiröl beszélek
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503092125509761.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503092125509761.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
csak meg sugom hogy a 3 acélrud az tényleg acél, alig biztam félig be vágni, onan meg ugy tört mintha egy W8(ezüstacél) edzett acél lett volna
-
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_201503101256578741.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_201503101256578741.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
600 gram környékén fog mozogni motor szabályzó aksi, és elektronika nélkül :)
-
Ma meg rendeltem az inpelereket :) szabálzó az lesz még jövö honapba is :)
Máskülömben igen egy szabályzora gondoltam ,atol tartok ha a két szabályzó nem együt müxik akor az egyik inpeler vagy le marad vagy gyorsabb lesz :)
de ere majd lezs egy honapom hogy el döntsem
Stunci!
Ugyan dupla impelleres gépem még nem készült el, de a twinstar kétmocis repcsim sok évig üzemelt nálam s még most is üzemel egy barátomnál. Nem okozott észrevehető problémát a két szabályzó két motor konfig. Azonos mocik és szabályzók mellett nem tekerte,húzta semerre a gépet. Szerintem nem kell a szinkron miatt annyira aggódnod, mert a két hajtómű gyakorlatilag egymás mellett van, pici különbség nem lehet baj.
-
Eldöntött tény :) 2 szabályzós lesz,
de a leg nagyobb gondom most hogy meg jötek a "hajómüvek" hoyga szükitő csö az kicsi amit csináltam hozzá :) vagyis amit még decemberben meg esztergáltam magot az kicsinek bizonyul az 50 milis átmérő :( ugyhogy szükitő cső nélkül lesz megépitve a gép, de mivel a hajtomüvekhez szerelőnyillást fogok hagyni, ezért bármikor utolag is be építhetem öket :)
De viszonmt nem igen szinpatikus, hogy a lapátok és a palést között elég nagy rés van hagyva gyárilag oldalanként legalább 1,5 miliméteres hézag van, ezt ha othol volnák ezt simán meg oldanám egy gyüvel, de mivel nem vagyok othol igy nem is tudok esztergálni it :( ugyhogy ez a kisérlet is majd marad augusztusra mikor haza megyek :( adig használom igy
-
na most kerültem a világ leg nagyobb kétségébe :( mértem a toloeröt be épvitve a gépbe,(fuvocsö nélkül) 320 gramot mutatott a mázsa, az aszt jelenti hogy a 650 gram tervezetnek a fele és a gépet nem fogom tudni ki hozni 1300 alá
vagyis a toloeröm ponta fele lesz a gép sujának, repülni biztos fog tudni anyival is , mert az elözö gépem is alkalmas volt a repülésra nagyon kis sebeségnél is, de nem az a célom hogy csak épp hogy fen maradjon az égen, ugyhogy most hatalmas problémában vagyok, azért ami még a szemem elött lebeg hogy a levegöben a menet szél könyit a hejzeten
-
na most kerültem a világ leg nagyobb kétségébe :( mértem a toloeröt be épvitve a gépbe,(fuvocsö nélkül) 320 gramot mutatott a mázsa, az aszt jelenti hogy a 650 gram tervezetnek a fele és a gépet nem fogom tudni ki hozni 1300 alá
vagyis a toloeröm ponta fele lesz a gép sujának, repülni biztos fog tudni anyival is , mert az elözö gépem is alkalmas volt a repülésra nagyon kis sebeségnél is, de nem az a célom hogy csak épp hogy fen maradjon az égen, ugyhogy most hatalmas problémában vagyok, azért ami még a szemem elött lebeg hogy a levegöben a menet szél könyit a hejzeten
négy cella lipóval hajtva????
-
ja azért ara figyeltem hogy 4 cella :) azért is vetem ezt az inpelert :(
-
Fúvócsővel többet tolna, ez így elég karcsúnak tűnik.
Az előző, légcsavaros verziót mi hajtotta? 2 motoros volt?
-
Az elözö egy tolomotoral volt
már pont nem emléxem a konigra, de keveseb volt a tolóerő mint a suly km 80% volt
-
fejlamények az inpeller kapcsán :( A max toloerő amit ki birtam csikarni az inpelerböl 400 gram pontosan 397 gram, a legnagyobb agodalmam hogy két tarományban vibráció lépett fel, az egyik egész kis fordulatnál, de a másik a max fatár környékén. Nagyon tartok a szétrobanástol, ugyhogy lesan neki álok és utána nézek hol lehett veni centírozozz minöségi rotorokat
-
Fejlemények? ???
-
A gép mondhatnám lassan kész, már csak az aksit várom a berephez, és utána jöhet a festés, és a világítás, de lássuk mi is történt a legutóbi fotok ota.
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_2015041380759757.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_2015041380759757.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
A magassági alját be boritotam 1 Milis balzával, ezt sima fa enyvel fel ragasztotam, és le sulyoztam, etől a 6 milis magassági kapot egy igen erös boritást, az elöző génél tapasztalt repedéseket ezzel meg előzve.
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413808353813.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413808353813.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
a szabályzók és a kábelkötegek a hejűkre kerültek, a magassági szervolhoz irányforditot kelett használjak, mert a két szervot egyformán tetem be (akaratal, igy esztétikusab). és a féklapokat is ugy oldotam meg hogy opcionálisan akár csürő ként is használható legyen, de ezért még egy szervó forditott be kelett ileszenem, de a teszt repülés után meg látom hogy a csürönek tervezett felületek elegek lesznek, vagy a fékszárnyakat is anak kel használnim, de ez a berep után kiderül, kicsitt zsufoltnak tünik elöször a 8 szervó kábelei, és utána joban meg nézve azok is :)
Mondjuk etöl tartok hogy az a rengetekg kábel nem e fog zvarokat okozni.
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413809095958.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413809095958.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413809423428.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413809423428.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413827176270.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413827176270.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
A "hajtómüvek a helyjükön vanak
-
Ááááá, nagyon brutàl! :o
Milyen ragasztót használsz, mi az a rózsaszín? ???
-
A kék és piros kábelt azért alkamaztam mert a halálos fegyver címü filmben is kérdés volt, hogy a Kék vagy a piros kábelt kel el vágni :) ök nem tudták a heljes választ de én tudom Mind ketöt mert igy tul hoszú a hütöventilátor kábelje :) csak oda még egy ellenálást be kel szerkesztenem mivel az aksi 4 celás, és a hütöventilátor viszont csak 12 voltos, de ez már részlet kérdés, elméletileg igy a gép már repképes állapotba került,
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413810138718.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413810138718.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
de mivel kicsit unatkoztam ezért kisé tovább gondoltam, ugyebár meg kelett oldanom az elektronika hütését, ezért tetem be a kis ventilátort, de az még nem volt meg oldva hogy honan kap majd levegőt, és mivel minden a helyén van ezért már tudtam sujpontott számolni :) vezem egy 450 gramos sujt ami az aksit helyetesitete és meg kerestem a sulypontott, és igy tisztán látszott az akú helyje, és igy fel merült a gondolat hogy a gyári 29 esen van kopoltyú a hajtómüvekhez, akor erre is csinálok, és azon keresztül meg tudom oldani a hütését az elektronikának.
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413810466012.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413810466012.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413811215020.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413811215020.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413852112460.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413852112460.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja.[/url
[url=http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_2015041385242807.jpg] (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_2015041385242807.jpg) (http://www.rcpilot.hu) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
(http://rcpilot.hu/users/1885/7736/s_20150413853156449.jpg) (http://rcpilot.hu/users/1885/7736/b_20150413853156449.jpg) A képet az RcPilot.hu tárolja. (http://www.rcpilot.hu)
mikor a tegnap késő este be raktam a helyére a kopoltyú lemezeket azt hitem hogy szivrohamot kapok, de mostmár sajnos ez igy marad :) meg tudjátok mondani hogy mi volt a bajom ??
-
Ááááá, nagyon brutàl! :o
Milyen ragasztót használsz, mi az a rózsaszín? ???
az első képen az egy kicsitt buzi szinű szike :) de csak 1 euró volt a készlet :) vagy nem ara gondoltál ??
A repülő épitéséhez 5 perces epoxit,a lamináláshoz Vizesbázisú lakot, és acseszterton pálcák 24 órás epoxival voltak be ragasztva, de ha balzát ragasztok hungarocelre akor azt mindig a bármeik barkácsboltban kapható fehér fa ragasztót használom, ezt sok heljen szoktam használni, például majd mikor a depron Gripent fogom építeni (A mig után) akor ott sokat fogom használni, de azt majd meg lássátok :) és ezt az enyvet szoktam használni mikor egy szárnyon a zsirpapírt meg kel feszíteni akor vizel hígitva használom feszítönek, de majd egyszer eröl is írok böveben.
-
:) Nem a szike szinére utaltam. :)
A ragasztónak is fura szine van. :)
Értem és köszi a választ. ;)
-
Az egy sima fa enyv csak mivel narancs sárga az alapanyag ezért kisé furcsa a szin, meg vaku nélkül fotoztam, de valojába az a fehér fa ragastztó