Borsodi RC Modell Fórum
Autómodellezés => Elektromotoros autók => On-road Elektromotoros autók => A témát indította: Kismentős75 - 2016. Szeptember 24. - 22:05:50
-
Megvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! (Az első!)
(http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_201609242204009301.jpg)
Első nap:
(http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_201609242204035425.jpg)
Már csak ennyi van hátra!
(http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_201609242204061837.jpg)
Folyt köv.!
-
Gratulálok!
És végre lesz kitől alkatrészt kunyizni. ;D
-
Gratulálok!
És végre lesz kitől alkatrészt kunyizni. ;D
Inkább tanácsot adjál, milyen pót alkatrészeket szerezzek be!!!
-
2.nap
(http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_20161005722019747.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_20161005722057254.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_20161005722073437.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_20161005722112777.jpg)
-
Hello.
Kerékagy, c-hub, lengőkar. Eddig ezeket törtük. Pinion, spur,(ez utóbbi kopik is) mert a megfelelő áttételt szerintem többszöri kísérlettel lehet eltalálni, mindenkinek más a stílusa. Pár db. csapágy, mert a szőnyeg szálaiból már állt be csapágyam. Mondjuk, szomorúan tapasztaltam, hogy a vadi új csapágy jobban lógott, mint amit ki akartam dobni belőle. Pedig nem Kínából rendeltem.
A középső kormánycsapágyat ne a rajz szerint rakd össze, mert lógni fog fel-le. Az alu perselyt én fordítva szereltem be, így a csapágy nem tud lógni. A csavarját menetrögzítővel rögzítettem, ne szoruljon, ne lógjon és a fejét festékkel jelöltem a felvázhoz. Így egy pillanat alatt ellenőrizni tudom pl. akku cserénél, hogy nem mozdult-e el.
Érdemes jól összerakni, hézagolni, beállítani, mert nagyon jó alváz.
Úgy látom, kemény vasakkal kell majd küzdenünk? ;D
-
Figyelek ám !
A végén még nekünk kell reszketni.
-
Figyelek ám !
A végén még nekünk kell reszketni.
Aha, tele a gatya mi? :)
-
Hello.
Kerékagy, c-hub, lengőkar. Eddig ezeket törtük. Pinion, spur,(ez utóbbi kopik is) mert a megfelelő áttételt szerintem többszöri kísérlettel lehet eltalálni, mindenkinek más a stílusa.
Sziasztok,
Nem szeretnek ebbe belavu, de nem a megfelelo attetelt kell eltalani, mert az vagy 5.0 vagy 6.0 hanem a megfelelo foghezagot a spur es a pinion kozott
Jomagam 2 eve nem csereltem az autoban spurt sem, meg piniont sem....
A KCSD versenyeken osszessegeben kb 16-18 Sakura megy, ebbol kb 5-6 tuti XI...na ok sem csereltek meg spurt ...a foghezag beallitast kell elsajatitani szerintem :)
Udv: Necro
-
Nálunk nincs sem motor, sem kerék megkötés, ezért az áttételezés sem mindig a nagy könyv szerint történik. ;D
Ha jól sejtem az a technika kerül az alvázba ami a TT-ben volt. Viszek spurt. ;D
-
Szia Robi!
Te milyen motorral és pinionnal raktad össze? Melyik alkatrészek vannak aluból? Az alu szervótartót adják hozzá? És stabilizátorokat?
Csak azért kérdezek ennyit, ha megrendelem milyen tuning alkatrészeket rendeljek hozzá.
Azt hiszem fizu után én is benevezek egyre.
Te honnan rendelted/ vetted?
Szervót mit javasoltok ami azért nem túl drága?
Köszi
Üdv
Viktor
-
Szia Robi!
Te milyen motorral és pinionnal raktad össze? Melyik alkatrészek vannak aluból? Az alu szervótartót adják hozzá? És stabilizátorokat?
Csak azért kérdezek ennyit, ha megrendelem milyen tuning alkatrészeket rendeljek hozzá.
Azt hiszem fizu után én is benevezek egyre.
Te honnan rendelted/ vetted?
Szervót mit javasoltok ami azért nem túl drága?
Köszi
Üdv
Adjon Isten!
Nekem ami Tamiya-ban volt szett azt raktam át, az tény, hogy másik pinion kell(más a fogprofil)! >:(
A szervó már egy régebbi szerzemény OmG (sebesség 1.0 alatt bármi)! ;D
Pót alkatrész amiben Tapsiék is segítettek ill tapasztalat már az első alkalommal: első C hub+ lengőkar! :-X :-X
Fogyó eszköz! :P ::)
Nem tudom érdemes-e aluzni, nehogy a váz lássa kárát!!!! ::) 8)
Én személy szerint az EBAY-ről rendelek vagy az RcMart! :) :D
-
Ami lemaradt!:3.nap:
Előre az ütköző szivacs (http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_20161005722141036.jpg)
Majd a kerekek(gyári): (http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_20161005722178445.jpg)
Az elektronika a ,,hab"a tortán: (http://rcpilot.hu/users/4294/29961/b_20161005722272814.jpg)
Amire felhívnám a figyelmet az a pinion fogaskerék fogprofilja nem ua. mint a Tamiya-é!!! :'(
(egy spúr kuka)
Aksi bele oszt GYÍÍÍÍÍÍÍÍ! ;D ;D ;D
Jómagam először a régi karosszériát használom!
-
Köszi!
Igen, azt már tudom hogy 48pitch pinion kell bele! De hanyast érdemes kezdésnek rátenni egy 10,5t motorhoz? Alura csak a bulkhead ekre gondoltam, a kengőkarok természetesen maradnának műanyagok. Más gyári versenyautókban is van bőven alu pl TRF417-418.
-
Köszi!
Igen, azt már tudom hogy 48pitch pinion kell bele! De hanyast érdemes kezdésnek rátenni egy 10,5t motorhoz? Alura csak a bulkhead ekre gondoltam, a kengőkarok természetesen maradnának műanyagok. Más gyári versenyautókban is van bőven alu pl TRF417-418.
A pinion 48DP jelzésű, a fogszám 26-os. Brutál gyors kisebb pinion pörgősebb! nekem a gyári fogaskerék 85-ös volt, most 80-as!
-
Na! Elvileg jövő hét elején már én is xi tulajdonos leszek. De ha nem tévedek Tapsi kolléga is benevezett egyre.
-
Na! Elvileg jövő hét elején már én is xi tulajdonos leszek. De ha nem tévedek Tapsi kolléga is benevezett egyre.
Szia Viktor!
Publikálod is itt majd Te is az építést? ???
-
Igy van, meg is jött, már el is kezdtem az átalakítást, beállítást.
-
Sziasztok! Remélem nekem is sikerül lejutnom végre egyszer egy ilyen rendezvényre.
A bajom, hogy igen szűkös ai időkeretem. Sakura zero D3.D4 öszvérrel jönnék, igen érdekes elektronikai konfiggel. Volna kép is és akár video de ide betenni egy kész rémálom számomra.::) sehogy se sikerül.A lényege egy Sirius pro bl motor és egy plazma pro Ii szabi az említett ösvér alvázba.:D
-
Na! Elvileg jövő hét elején már én is xi tulajdonos leszek. De ha nem tévedek Tapsi kolléga is benevezett egyre.
Szia Viktor!
Publikálod is itt majd Te is az építést? ???
Túl sok publikálni való nem lesz rajta mivel én is egy használt autót vettem. Végül is takarékossági szempontból döntöttem így. Egy fél éves kcsd alap kategória 2. helyezett autót vettem meg, szóval nem egy lestrapált darab. Azért majd rakok fel képeket.
-
Igy van, meg is jött, már el is kezdtem az átalakítást, beállítást.
:o :o :o
-
Üdv, márkatársak! ;D
Indítsunk egy sakura kupát!
-
Tapsi!Előbb lássuk azt a konfiget amiért firtattad hogy nincs motorlimit seniorban.:)
-
Hello.
Semmi extra, csak a debreceni futamokon 17,5 körös limit volt, ott azzal mentem. Lassú voltam a többiekhez képest, mert nem egy kv érték bajnok motor. Úgyhogy durván bántam az áttétellel. Melegedett is rendesen. Így viszont nem kellett a 10,5 körös szenzoros traxas motort cserélnem. Ezrun, vagy xerun 60A szabályzó, bluebird digit szervo. Ez van az autóban.
-
Sziasztok!
Tegnap végre megérkezett az XI-m. Este átnézegettem és beszereltem a motort meg kicseréltem egy két gömbfejet. Nagyon tetszik ez az autó, már ránézésre is ég és föld a Kyoshohoz képest. Ti milyen spur pinion párost javasoltok 10T-s motorhoz. Este rakok fel képeket meg írok pár sort az első benyomásaimról.
-
Hello.
Semmi extra, csak a debreceni futamokon 17,5 körös limit volt, ott azzal mentem. Lassú voltam a többiekhez képest, mert nem egy kv érték bajnok motor. Úgyhogy durván bántam az áttétellel. Melegedett is rendesen. Így viszont nem kellett a 10,5 körös szenzoros traxas motort cserélnem. Ezrun, vagy xerun 60A szabályzó, bluebird digit szervo. Ez van az autóban.
-
Tapsi, értem, azt gondoltam valami titkos , brutálissal álnál elő.Szép és átgondoltnak tűnő konfiguráció.
Ha időbeosztásom engedi kilátogatok egyik másik rendezvényre.De sajnos az idővel hadilábon álok mindig.
Én ennekfényében az összeépített, még valósan le sem próbált gépemet már megemlíteni sem merem.:)
-
Tanúja voltam, amikor egy illető egy TT-01-el kefés motorral lemosott minket....
Ha valaki jól, pontosan tud vezetni, az sokkal jobb időket megy. Én inkább vagyok gyors, mint pontos. ;D
-
Hm... Na igen, én is ott voltam. :) Ebből is látszik, hogy nem minden a technika. Vezetni is tudni kell.
-
Ha valamelyikőtöket érdekli elérhető árba Sakura alu cucc keressetek.:)
Találtam elviselhető áron
-
Bár tudom hogy már szombaton láttátok de megígértem hogy teszek fel képet ezért íme:
(http://rcpilot.hu/users/1234/22474/b_201611142010259906.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/1234/22474/b_201611142011171245.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/1234/22474/b_201611142011382649.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/1234/22474/b_201611142012021646.jpg)
(http://rcpilot.hu/users/1234/22474/b_201611142010532122.jpg)