Vezérlés, elektronika > Hasznos elektronika

6V vs.4,8 V de hogyan?

(1/2) > >>

lacifiju:
Helló!
Olyan kérdésem lenne,hogy egy rendszeren belül minimális súllygyarapodással hogy lehet előállítani a 2 nevezett feszültséget?
Konkrétan:
A heli ciklikus szervói 6V -ra vannak dedikálva ezzel szemben a rudder 4,8V !
Jelenleg a szabályzót 5,5 voltra állítottam,de ezzel csak az aranyközéputat lőttem be.A ciklikusok nem ,még a rudder túl teljesít!
Mi a megoldás?

:
a szabályzódat állítsd 6V-ra és az alábbi kütyüvel csinálj 5V-ot a másik szervónak

http://www.dpcav.com/xcart/product.php?productid=16283&cat=262&page=1

:
vagy ez mégjobb

http://www.dpcav.com/xcart/product.php?productid=16538&cat=265&page=2

lacifiju:

--- Idézetet írta: Pé - 2010. Október 07. - 13:29:03 ---vagy ez mégjobb

http://www.dpcav.com/xcart/product.php?productid=16538&cat=265&page=2

--- Idézet vége ---
valami ijesmire gondoltam.

Péter:

--- Idézetet írta: lacifiju - 2010. Október 07. - 10:48:43 ---Helló!
Olyan kérdésem lenne,hogy egy rendszeren belül minimális súllygyarapodással hogy lehet előállítani a 2 nevezett feszültséget?
Konkrétan:
A heli ciklikus szervói 6V -ra vannak dedikálva ezzel szemben a rudder 4,8V !
Jelenleg a szabályzót 5,5 voltra állítottam,de ezzel csak az aranyközéputat lőttem be.A ciklikusok nem ,még a rudder túl teljesít!
Mi a megoldás?

--- Idézet vége ---
Ezt hogy kell érteni??? Ahol feszültséget akarsz csökkenteni  1V körül ott sorba lehet kötni 1-2 diódát (diódánként 0,6-0,7V feszültségesés( nem árt egy 47-220uF kondenzator a test és a dióda utáni + közt), nagyobb feszültségkülömbségnél érdemes stabilizator IC-t használni.

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése