A második dolog jóval érdekesebb.
Amikor kinyitottam itthon a dobozt és jobban szemügyre vettem a gépet, a rotoragynál megállt bennem az ütő.
A hiller tengely és a rotor közti stabpálca csak az egyik oldalon volt fönt.
Rendelhetem meg az alkatrészt, kifogtam egy selejtes példányt... gondoltam.
Aztán jobban megnézve a gyári képeket, feltűnt hogy az összes gépen
egy (!) stabilizátorrúd köti össze a hillert a rotorral.
Hely viszont kettőnek van. Nem tudom hogy milyen megfontolásból tesz a gépeire egyet a Carson, mikor ez egy filléres alkatrész.
Józan paraszti ésszel úgy gondolom, hogy ahol forgásban vannak tömegek, ott jó a szimmetriára törekedni.
Ezervalahányszáz Ft volt egy tartalék hillerlapát (mert ugye a stabpálcát csak azzal együtt lehet kapni), be is szereztem egyet, és ezzel a rotoragy is szimmetrikusabb képet mutat.