Nem WW, hanem Trabant és nem is a táma de majdnem. Fiatal koromban egy Trabant motorra esztergáltattam egy légcsavar agyat (természetesen egy nyomócsapágy és volt a tengellyen,majd csináltam egy 1200mm-es légcsavart. Az egész tákolmány alá épitettem egy kabinos szánt 6mm-es duraluminium sitalpakkal.
A kisérletek alatt megtapogattam a motor hengert mert kiváncsi voltam a hömérsékletére, a légcsavar beszivta az újamat és utána a jelenlevö orvos barátom nem tudta megállapitani hogy hány darabba tört, de szerinte a csont ugy nézett ki mint a rizs-kása.
Szóval begipszelt kézzel reszeltem- fürészeltem-heggesztettem.Stb.
Elkészült a csodabogár de azon a nagyon várt télen nem hullott anyi hó hogy ki lehessen próbálni. Kint volt az udvaron és egész télen- tavasszal csöpögött/zuhogott az esö a karburatorba aminek a hatására gyönyörüen használhatatlanná rozsdásodott a motor belseje és az egész tákplmány a szemétdombra került. Egy idöben hajómodelleztem is, az MHSZ "Modellezés " folyóiratában találtam egy "Csavargó" névre halgató 40 centiméteres kis elektromotoros hajót. Meg is épitettem, azzal a külömbséggel hogy 1 a 10 hez növeltem a rajzot és igy a kicsike 4 méteres lett tehát nem felelt meg a zseblámpa ellemröl üzemeltetett játékmotornak. sok hónapot dolgoztam amig egy 80CCm. motorfürészt átalakitottam vizhütésüre és megszerkesztettem a többi idomot hogy a végén egy farmotoros kishajóm legyen, Ezt még követte 2 kishajó (az egyik, beépitett 2 hengeres boxermotorral)
Utána elment az eszem és megnösültem.