Szerintem ez még ledolgozható különbség. Picit megcsizolom a ház alját, jobban kitömöm a gumikat, nem 105mm-es Flat Iront használok, hanem 110mm-es 1.9 gumikat (pl. Pro-Line Super Swamperseket) és máris megvannak a hiányzó milliméterek.
Félreértés ne essék, nem a Wheelyt akarom felmarasztalni az egekig, mert most nekem az van (miért is akarnám, hiszen van Axialom, H-L-em , KrAZom is....
) , és nem is az Axialt akarom lehúzni, mert az nincs.
Pipper gépe a következők miatt akadt föl:
-Mert Pipper béna.
-A nagyobb nyomtáv miatt könnyebben felül a WK hídja (Egyébként megoldható ez a probléma)
-Mert Pipper akkori RC4WD-s Out Croppers gumijainak az átmérője 97mm volt, szemben a Flat Ironok 105mm-ével.
Ezt ugye keréksugárirányban átszámolva máris 4mm veszteség. Hozzáadva a WK 2-3mm hídbeli hátrányát rögtön kijön, hogy a difiház alja 6-7mm-el volt lentebb egy gyári Axialnál. Persze hogy felakadt a srác...