Sziasztok
Attis fel tett néhány kérdést, itt a válasz hátha másnak is jól jön.
1; A hajó belsejét először 2/1 arányban hígított lakkal kentem ki(nem kell sajnálni - had szívja be). Száradás után a felszőrösödést lecsiszoltam, majd még 1 réteg lakk.Megint csiszoltam hogy rendesen ragadjon a következő réteg. Utána 2 réteg zománcfesték.
2;Szimpla folyékony fát. De előtte beeresztettem hígított lakkal, majd csiszoltam. a csiszolatlan lakkra nem ragad a folyékony fa.Ha kész a glettelés, lakk és zománc festés - mint belül.
3;400-s kefés motort. 35-s csavarral. Ettől nagyobb motornak már lassító áttétel kell.
4;Annyiban tértem el rajztól, hogy az oldalfalat 5mm-s balzából csináltam. S a fedélzet házat és a belsejét alakítottam át. De a méreteket meg tartottam. Pofásan néz ki csak be kéne már fejezni.
Tescos baby aksit teszek a hajóba.De nem forrasztom össze őket ,mert így fel tudom tölteni őket. A motor kapott vízhűtőt. Habár lehet hogy feleslegesen. De a jól mutat a hajón. A pótsúlyt a héten fogom belőni. Kb 1 1/2 kg ólom kellesz. De ez függ a benne lévő elektronika össz súlyától.
Hirtelen ennyit. Ja még annyit hogy a test festésének a fényessége és épsége megmaradjon, ne legyenek rajta karcolások. Amik csak esztétikai probléma, 1 réteg lakkal még az egész hajót bevonom. De ez már csak az én hülyeségem.
Üdv.: Szakics