Az orbucinál mint a képeken látszik megheréltem az eredetit, ki lett vágva az oda nem illő eleje.
Majd belefaragtam rózsaszín habot a keményebbik fajtából-expandált polisztirol- és bele ragaszottam ideiglenesen takonypisztollyal / melegregacs/.
A megfelelő alakra csiszoltam, a tetején és az alján a dudor utólag van felragasztva.
Nem kell törekedni , hogy csili vili legyen a csiszolás, a szövet úgyis elfedi a kis hibákat.
Kisebb folytonossági hibákat kis darab habok befaragásával pótoltam.
SR8500-as epoxi lamináló gyantával van betaknyolva és ment rá három réteg 120-150 gr-os üvegszövet.
Miután megszáradt egy laza mozdulattal beleborítottam egy kis nitróhigítót.
Ez jót tett a habnak és le is lépett bentről, a maradék melegragacsot egy hőlégfúvó segítségével kikapartam.
Ügyelve arra, hogy csak óvatosan melegítsük a gyantát mert 80-100 fok környékén kezd kilágyulni
és elveszti a tartását.
Ez lehülés után rendbe jön.
Miután kinyertem a nyers burkolatot, kis csiszilgatás , gittelés autógittel,csiszolás,autós szórógitt, csiszolás-ez 2-3-szor.
Festés előtt 280 papír, csiszolás , 400-as papír , csiszolás, 600-as papír csiszolás, ha marad még kedved egy vízpapírral is végig lehet szaladni rajta.
Nekem addigra már nem szokott lenni.
Így nem lesz karcos festés után.
Festék:
Autofesték- én mobihel-t használok , aránylag olcsó , vegyszerálló, így a metil se rágja le a festéket.
Egy 1 dl es szett 1200-1500 ft- kb annyit felületet fed mint egy spréfesték , csak keményebb és szebben lehet fújni-festékszóróval.
Ami egy spréfestéknél köztudott.
Hát röviden ennyi a történet, ha valami nem egyértelmű segítek .