Az biztos, hogy 50 óra után egy szervíz következik: ki kell cserélni a kerámia csapágyakat.
Mondjuk, ez kötelező biztonsági szempontból........a csapágyak, ha megkopnak, nagy rezonancia keletkezik, ami tönkre teheti a turbinát és a modellt is. A többi alkatrészt átvizsgálják, majd pedig centírozzák a forgó alkatrészeket.
Innentől, újra 50 óra áll rendelkezésre a repüléshez. A turbina többi alkatrészei sokkal többet bírnak. A kompresszorlapát állapota attól függ, hogy megfelelően meg van e szűrve a beömlő levegő. Ha netán valami kisebb kövecske, stb miatt megsérül, cserélni kell! A legkisebb egyenetlenség keletkezése, rezonanciát szülhet.......
Kb ennyi. Tehát 50-100-150 órát nyugodtan lehet "jósolni" a turbinának. Ez pedig nem kevés!
üdv.:raid