Nos igen, a Nitró vs. Elektromos örök téma, akárcsak anno az Újpest és a Fradi.
Én csak annyit tennék hozzá, hogy nekem a modellezés egy hobby. Egy hobbynál meg (jobbára) elvárja az ember hogy jól érezze magát.
Ha kimegyek terepre, nekem az a minimum, hogy az ON-OFF kapcsoló elkattintása után
rögtön játszassak, és a teljesítmény 100%-a
azonnal rendelkezésemre álljon.
Ne kelljen guggolni a kocsi mellett és órákig tekergetni minden hülyeséget rajta, mert éppen ma 10 fokkal melegebb van, mint tegnap volt.
Meg ha be is indul, mi garantálja hogy az a nitrómotor le is adja a teljesítményének a 100%-át? Nem lehet leellenőrizni.
Persze kinek mi a dilije. Megvan a feelingje a füstnek és a belsőégésű motoroknak is. De ha az akkumulátortechnika ilyen ütemben fejlődik tovább, akkor a tervezettnél jóval hamarabb fognak kikopni a hagyományos motorok a valós (1:1-es) közlekedésből is, ugyanúgy ahogy anno megszűntek a gőzgépek is.
Elgondolkodtató... a kis 1:16-os E-Revóm 12 cella nikkellel
48 ezret forog, és ránézésre is megfutja a 90-100 Km/h-t. Haladok vele egy kellemes 40-50-el, lepadlózom, és hátsó kerékre állva (!) 2 másodperc alatt megduplázza a tempóját. Félelmetes, tényleg.
Mi lesz a LIPO-sítás után?