Hali!
a motor felfogatása,
Tűzfalon kívülre vagy belülre akarod?
Ugyan úgy mint a többi kefétlen külső forgórészesen ami nem csengő
Ha belülre akkor van az állórészen négy menetes furat .....
Ha kívülre ugyanezek a menetes furatok csak egy keresztre rögzíted és a keresztet a tűzfalra ja és tengely áttol a másik oldalra.
a tengelyre a légcsavar rögzítése
Itt megint az a kérdés mit szeretnél?
lehetőségekből egy pár:
http://www.modellhungaria.hu/legcsavar-adapter-50m8-8135-p-8356.htmlhttp://shop.origomodell.hu/product_info.php?cPath=51_464_174_397_399&products_id=4188http://shop.origomodell.hu/product_info.php?cPath=51_464_58_96&products_id=532 A propsavert itt már nem javasolnám 1,5kg húzóerővel nem illik.
és milyen akku és szabit használjak hozzá?
Ajánlott Szabi 35-50A (javaslatom RAY 40A)
Az akku kérdés már szerintem bonyolultabb itt már tényleg kellene tudni mi a felhasználási terület.
Az biztos hogy 3 cellát kellene és ha akarod használni a 400W-ot akkor egy olyan kell ami röhögve leadja a 40A-t.
Segédmotoros vitorlánál ahol a súly jobban számít mint a motoridő ott egy kb. 2000mAh akku javallott min 20C ekkor motoridő max 2,5 perc (az enyém amíg nem költözött az örök vadászmezőkre ilyen célt szolgált majd 3kg os 3,6m vitorlát tudott felhúzni egy akkuval 4x 5x)
Ha műrepülőbe akkor már nagyobb kapacitás érdemesebb 2500-3000 mAh így kb 6-10 perc megvan
Trainerben inkább nagyobb 4000 körüli (pusztán a repidő növelése érdekében persze lehet kisebb is úgyse nyomod neki folyton teli gázon)