Ezen repcsinek megvan nekem a ˝testvére˝ mégpedig a Christen Eagle.
Nagyon szerettem vele repülni (3D), de egyik alkalommal - akkor még 40Mhz-t használtam- rádiózavar miatt szófogadatlanná vált , és a vakondok ijesztgetésébe kezdett. A zuhanás eredménye: a jobb felső szárny vége és a orr sérült egy kicsit, a légcsavar csodák-csodájára épségben maradt! Csak utána vettem észre az okát: az áttétel műanyag fogaskerekéről eltűntek a fogak egy darabon!
Sajnos, azóta a repcsi a ˝hangárban˝ várja a sorsa jobbra fordulását, mert külön ilyen fogaskereket nem tudtam beszerezni hozzá, és a komplett áttételt pedig egy háromfázisú áráért adnak! Végül is a háromfázisú motor a megoldás a javításra, de ekkor még új ESC-t is venni kell hozzá!
Bocs, de NEM offolni akartam a topikodat, csak a tanulságok kedvéért írtam le a tapasztalatimat, mivel mindkét gépet ugyanazon motor rendszerrel adta ki a gyártó!
Üdv. : Jimmi.
Ismerős, a gépkönyvben ennek az összerakása is benne van.
Az én Giles-em is nagyon precízen repülhető, bár még csak egy alkalommal repült, a berepülésnél, mert ilyenkor télen fázik a kezem és nem kockáztatom egyik gépem épségét sem, ezért ritkán repülök ilyenkor. Majd ha jó idő lesz, akkor lesz repkedés minden nap.
Nagyon szép a gép egyébként, kár, hogy nem repképes jelenleg.
Itt a fórumon van egy hirdetés, ahol van egy áttétel eladó, bár nem teljesen ilyen, mint ezeknél a gépeknél, de hátha jó lehet.
Itt a link:
http://borsodircmodell.hu/index.php/topic,3056.0.htmlA légcsavar szerintem azért is úszta meg, mert sokkal hajlékonyabb, mint általában egy légcsavar szokott lenni, ezért jól bírja a gyűrődést, akár szó szerinti értelemben is.
Remélem mihamarabb újra repképes lesz a gép!
Üdv.: Zoli