Autómodellezés > Drift Elektromos autók

RC Drift, beszéljük meg...

(1/7) > >>

gary:
Sziasztok,

gondoltam szeparáljuk kicsit az ilyen jellegű társalgást és ne a rendezvények alatt tárgyaljuk ki, hogy kinek mi a gondja, mit nem ért, mit tud amit más nem a témával kapcsolatban.
Szóval beszéljük meg :)

Néhány hasznos, ajánlatos "irodalom" a témában frissen érkezőknek:

* HDSTeam oldala és a fórum
* Gerilla Drift oldala és a fórum
A teljesség igénye nélkül további hasznos kalkulátorok, adatgyüjtemények:
Szíjakkal kapcsolatban

* DriftMission szíjadatbázis
* Gerilla Drift szíjadatbázis
* HDSTeam szíjkalkulátor (béta)
* Drift Mission szíjkerékdatabázis
* Olcsó szíj vásárlás
CS kalkulátor és egyéb számítások

* Drift Mission CS kalkulátor
* HDSTeam CS kalkulátor
* CS kalkulátor PC progi
* Hasznos kis PC-s program

Tapsi:
Hello.
Akkor egy konkrét kérdés.
A Conradnál kapható persely kivitelű szabadonfutó csapágy, különböző méretben. Az az elgondolásom, hogy beépítek egy ilyet a TT-01 alvázamba, a kardánt kettévágva az első difiház mögé. A gyári cucc 18 ropi. Ez meg kijön 3-4000Ft-ból. A nyitott difi elől megmarad, a kardán végét esetleg csapágyazom. A kardánom jelenleg 8mm-es karbon csőből van, saját gyártmány, ha elrontom, csinálok másikat.
Vélemény, ötletek?
Üdv.

gary:

--- Idézetet írta: Tapsi - 2013. Április 09. - 22:26:33 ---Hello.
Akkor egy konkrét kérdés.
A Conradnál kapható persely kivitelű szabadonfutó csapágy, különböző méretben. Az az elgondolásom, hogy beépítek egy ilyet a TT-01 alvázamba, a kardánt kettévágva az első difiház mögé. A gyári cucc 18 ropi. Ez meg kijön 3-4000Ft-ból. A nyitott difi elől megmarad, a kardán végét esetleg csapágyazom. A kardánom jelenleg 8mm-es karbon csőből van, saját gyártmány, ha elrontom, csinálok másikat.
Vélemény, ötletek?
Üdv.

--- Idézet vége ---

Szia,
igazából újból feltaláltad a spanyol viaszt, de én renkívülmód örülök ennek ;)

Lehet kapni olyan kardánt TT-be, amin van egy szinte pont ilyen szabadonfutós megoldás.
Így fest amúgy:


Pl. Topcad is gyártja és olyan $10-12 + pk körül van, de én anno mikor néztem pont nem lehetett kapni (vagy csak nem néztem szét jól).

Amúgy a kintről 9k körül megáll az első egység is. De ha a kardánost szeretnéd akkor még 4k alatt is megúszhatod barkács nélkül.
Bár tudom az alkotás öröme...  ;D
Ha mégis a saját kézzel csináltban bízol jobban és nem akarsz Conrad-ig menni szabadonfutó csapágyakért, akkor kérdezd meg Czira-t (vagy lehet, hogy majd ő jól leírja ide), hogy ő anno honnan és hogyér vett, mert ha emlékeim nem csalnak ő már vett ilyet.

(Rendkívül halkan, már-már hallhatatlanul jegyzem meg, hogy van egy TT-s topic egy bizonyos helyen, ahol ez egyszer jól ki lett tárgyalva, ott is volt 1-2 home made megoldás, de jól rémlik ott is a kész termék jött ki gazdaságosabban.)

Tapsi:
Természetesen magam gyártom le, mert venni mindenki tud. ;D
De Czirát megkérdezem.
A TT-s topikot emlékeim szerint végigolvastam, ha jól emlékszem akkor volt kb 170 oldal, az elejétől a végéig. Bár akkoriban a futómű lógása volt az érdeklődésem fő tárgya. Erre a kardános megoldásra viszont nem emlékszem.
Pont erre gondoltam. Nagy előnye, hogy a difire szereltnél előfordul a két oldal eltérő "szorulása", ami itt kizárt.

gary:

--- Idézetet írta: Tapsi - 2013. Április 09. - 23:20:15 ---Természetesen magam gyártom le, mert venni mindenki tud. ;D
De Czirát megkérdezem.
A TT-s topikot emlékeim szerint végigolvastam, ha jól emlékszem akkor volt kb 170 oldal, az elejétől a végéig. Bár akkoriban a futómű lógása volt az érdeklődésem fő tárgya. Erre a kardános megoldásra viszont nem emlékszem.
Pont erre gondoltam. Nagy előnye, hogy a difire szereltnél előfordul a két oldal eltérő "szorulása", ami itt kizárt.

--- Idézet vége ---

Akkor lehet nem TT-s, hanem driftes, de egy biztos: driftel kapcsolatba kérdete valaki ezt egy TT-hez  ;D
(Mondjuk azt pontosan meg tudnám mondani, hogy ki linkelte be a létező megoldást akkor! )

Szorulás kérdésköre abszolút jogos, ez nekem eszembe se jutott ;)

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése