Szinte majdnem minden szabályzóban van BEC rendszer. Ez azt jelenti, hogy
a vevők és szervok 5 V-ról üzemelnek.
Ez a BEC csinál a meghajtó akksik feszültségéből stabil 5 voltot.
Az autóknál és a heliknél repülőknél is használunk több cellát, az 7,2V vagy 11,1V, így lényegesen nagyobb a feszültség, ami kinyírná
a BEC nélküli vevőket, szervokat. A szabályzó tehát előállítja az 5 V-ot a vevőnek
és a szervóknak, (mert legtöbb szervó szintén 5 v-ról megy, kivéve a FET-est mert az 7,2-ről).
Szabályzóból a kijövő 3 eres vezeték amimegy a vevőbe szín szerint, fekete vezetéke a " - ", piros a " + " 5V , a sárga (vagy fehér) pedig a jel vezeték. Így jut el az 5V a vevőhöz, a vevőn belül pedig elágazik a szervókhoz.
A BEC általában 1-3 amperrel terhelhető.