Sajnos egy repités nem mindig végzödik ugy ahogy szertnénk.
Van amikor vezetési hibát követünk el (ezt általában rádiózavarral magyarázzuk
) van amikor valóban fellépik egy rádiózavar, van amikor hibánkból vagy hibánkon kivül sztrájkol az elktronika és van amikor Mörfi barátunk vicceskedvében idönap elött lehozza a modellt. Természetesen sohasem a mi hibánk
le a lényeg az hogy egy modellböl több kis modellrészt találunk a talajon. Az elsö reakció az elkeseredés, utána jön a Hamletti gondolat "lenni vagy nem lenni?", szóval: Javitani vagy eldobni-ez itt a kérdés?
Nos ez tényleg kérdés! Ha a modell instabil nehezen és bizonytalanul vezethetö volt akkor legcélszerübb fájószivvel megválni tölle hisz javitás után sem lessz megbizható és a berendezés tönkretételét kockáztatjuk a feltámasztásával.
Ugyanakkor egy modell amely jól repült , vezetési hibából vagy rádió hibából zuhant le megéri megjavitani még akkor is ha 50%a tönkrement.
Azért inditottam a topikot hogy beszéljük meg hogy mit érdemes javitani és mit nem, nameg hogy miképp áljunk neki a javitásnak.
Kérdések és tippek a topik lényege, remélem hogy minél többen közzéteszik az ötleteiket, tapasztalataikat mühelyfogásaikat. Én is próbálok segiteni amrnyiben töllem telik de egy ember nem elég kimeriteni ezt a témát.
Az elsö tippem: Zuhanás után amanyben lehetséges csináljunk egy pár képet a roncsról majd szedjök össze a szanaszét heverö elektronikát és gyüjtsük össze efy zacskóban. Különös gondot kell szentelni az akumulatorok zárlatmentes tárolására megelözvén a tüzesetet vagy csak egyszerüen az akuk tönkremenetét. Müanyag zsákbam/zacskóban gyüjtsük ösze a legkissebb akár fogpiszkáló méretü darabkát is mert a restauráláskor döntö szerepe lehet.
Ez siralmasan nézett ki de szemrevételezéskor ugy döntöttem hogy javitható és minden kis morzsa bekerült a szemetes zsákba.
Uploaded with
ImageShack.us