Szevasztok!
A mai napon megvolt az első repülés és elkészült róla a videó is.
Most csak telefonnal tudtunk videót készíteni, ami nem tud zoommolni,
így kicsit homályos és néha alig látszik a gép.
Most csak "száraz" repülés volt, mert addig nem akartam vízre rakni,
amíg nincs berepülve.nehogy búvár repülő legyen belőle.
Kerestünk egy területet, ahol nagyobb a fű, hogy leszálláskor ne
sérüljön meg a gép.
Repülési tulajdonságok:
A gép egy kezesbárány! Nagyon stabilan repül, igaz 50% expo van beállítva mindkét kormányra,
így elég finoman lehet vezetni. A gyárilag meghatározott és
beállított súlyponttal tökéletesen repül.
A gyári súlypontot 2 cellás, 500-as akkuval értem el, mert az ajánlott 350-es akkuval
orrkönnyű volt.
Az 500-as akkuval kb. 10 percet repültem, melyben elég sok maxigáz volt, mert
próbálgattam a kicsikét. Volt minden függőleges emelkedés, looping, orsó, háton
repülés.
Nagyon élveztem a repülést, kár, hogy csak egy akku volt nálam.
A vizes repülésről már kamerával akarok videót készíteni, ami talán a jövő héten
kész lesz és Május 1-én is szeretnék vele repülni Kazincbarcikán a csónakázó tavon.
A videó:
https://youtu.be/8KmudM6TQ6wAki kedvet kapott hozzá és megszeretné építeni, annak tudok rajzzal szolgálni,
mert azzal kezdtem az építést, hogy az alkatrészeket lerajzoltam.
Persze a gyári lézervágás pontosabb és gyorsabban lehet haladni az építéssel.
Egyébként azért szoktam lerajzolni az alkatrészeket, hogy esetleges sérülés esetén
tudjam pótolni a sérült darabokat.