Ez egyszerűbb volt mint gondoltam.
Köszi Attila.
Az eltelt idő alatt a munka azért nem állt meg és a végéhez közeledik.
A vége pedig, hogy a tulajdonosa átveszi, mert ezt a jól sikerült kis repülőt a húgom kisfiának készítettem.
A jól sikerült alatt pedig azt értem, hogy egy nagyon jóindulatú és jól vezethető kis repülőgép lett a roncsból.
A próbák során többen is vezettük és megállapítottuk, hogy élmény volt, hogy a "csak" kétkormányos gép milyen könnyen vezethető.
A motor könnyedén emeli fel a 960 grammosra sikerült repülőt. Még kicsit szelesebb időben is jól lehet vele haladni miközben termiket találva könnyen emelkedik. Az előzőekben leírt motor, szabályzó, akku és légcsavar összeállításban nincs semmilyen túlmelegedés.
Földi próbajáratásnál kéz meleg állapot érzékelhető. A 76 grammos kis akkuval egyik próba alkalmával több mint tíz alkalommal emelkedett jelentős magasságba és még akkor sem volt tapasztalható más mint, hogy egy kicsit csökkent a fordulatszáma a motornak. Más hangja lett.
Megszületett a motor burkolása is és a hétvégén nagyon szép időben újra ki is próbáltuk a modellt. Amit még kell gyakorolni, az a videózás. Készültek felvételek, fel is fogom azokat is tenni, de előbb néhány képen azt mutatom meg, hogy sikerült a WC papír gurigának átlényegülnie motorburkolattá.