Terveztem, hogy a szárnyat is újra borítom, de nem volt se időm, sem kedvem,
mert már repülni akartam vele. A szárny borításon a sérüléseket egyenlőre
széles celluxal javítottam ki. A gép repkész sólya 530 g lett.
Pénteken egész délután a jó időre vártam, de nagyon fújt a szél.
Esete fél 8 körül elállt a szél és erős felindulásból az udvaromon siklattam meg a gépet.
A madárka 30 méter után sem akart süllyedni, így nekem kellett a földre
kényszeríteni.
Tegnap este fél 8 körül szintén elállt a szél, így öreg barátommal kivittük a gépet
berepülni. A Sajó gátjáról eldobva egy kb 50 méteres sugarú köríven szépen
visszavezettem hozzánk.
A gép megőrizte szabadon repülő tulajdonságait, lassan méltóságteljesen repül.
A végén végeztünk pár gumiköteles startot is. Jól viseli a gumis startot,stabilan
lehet fellőni.
A gép alkalmas lesz kisebb szélben lejtőzésre is.
Videót sajnos nem tudtunk késziteni, de bepótoljuk.
Az oldalkormány felületét egy kicsit meg kell növelni, mert nem eléggé hatásos, de vezethető.