Nem akarom leirni pont ennek a gépnek a javitását miért feleslegesnek tartom gy gép javitásának a leirását és valószinüleg nem is lenne élethü hisz 2-3 éve történt tehát nem tudom pontosn követni lépésröl lépésre.
Amit le szeretnék irni az maga az átlag javitási folyamat.Az egész topik lényege nem is a javitás lépésröl lépésre(habár megpróbálom) inkább azt szertném kihangsulyozni hogy egy sulyosan sérült gép javitása is sokkal ólcsóbb és gyorsabb mint egy új gép épitése. Ez a gép több hónap alatt készült és a javitás nem vett fel több idöt mint 7-10 nap. A megsporolt anyag áráról nem is beszélek. Egyébként zuhanás után öszegyült a társaság a roncs körül és elmondtuk a halotti beszédet :)A gép rajz szerint épült. viszont anyira élethü volt a lépték hogy a kabin és motorburkolat gyári volt, tehát az ARF. kabinját és motorburkolatát vásároltam.
A látvány siralmas volt (Te is láttad a képet) de aprólékos leltározás után kisült hogy az egyik szárny sértetlen(kivéve a csüröt), a vizszintes és függöleges sértelen, kabin, motorburkolat futómü hasznavehetö állapotban. Tehát adott egy törött törzs és egy törött szárny. Ha újat épitek akkor akkor bal-jobb szárny, vizszintes és függöleges csillapitó. törzs szervó helyek aku rögzités, tolórudak, futómü, müszerfal, Stb. Stb.
Javitás esetében ; 1 darab szárny (ha nem javitható) 1 darab törzs(ha nem javitható) + egy kis renoválás és új bevonat. Tehát 20% anyag és 20% munka. A helyszinen kijelentettem hogy meg fogom javitani mire a kollégák akik nagyon jól ismernek kollektiven kijelentették hogy nem vagyok normális (Hát régi ismeretség, tudtak amit tudtak
) További észletek a topikban (nem ugy hogy igy meg ugy csináltam) hanem inkább hogy igy lehet csinálni. Minden törés más és más tehát nem az a lényeg hogy miképp reinkarnálodott a CAP hanem inkább az hogy mire kell figyelni és egy pár tipp.