Halihó!
Vízálló szabályzó és szervó van, a vevőt és aksit szokták belufizni (behúzzák lufiba, vagy bármibe aminek az alakja hasonló a lufihoz
, és a száját amin a kábelek kilógnak szorosan összekötegelőzik és szilikonozzák), a motor meg ugye elég magasan helyezkedik el (a HILUXban pl. azért nem átlátszó a szélvédő, mert olyan magasan van a motor). Esetleg a motor oldalsó nyílásait lehet leszigszalagozni, de akkor kicsit romlik a hűtés (mondjuk triálnál nem számít).
A csapágyakat és kihajtásokat pedig kincstári MH-s zsírral szokták lekenni vastagon (a folyami átkelésnél is olyat használ a honvédség), esetleg műanyag siklócsapágyakra cserélik a golyósokat.
A kocsi összeszerelésénél is át kell gondolni, hogy megy-e vízbe, mert akkor pl. a hidakat valami tömítőanyaggal kell összerakni (gumián paszta kiváló).
Egy ilyen verseny után napokig tart a járgány szétszedése, tisztítása, csapágyak kimosása.
Szerintem az én Land Roverem nem fog ennyit kapni
.