N E M !
vagyis, valamikor gyári volt. Így vettem 200 forintért a négy csatornás távot, nem próbáltam ki, fölöslegesnek tartottam. Ügyebár az árokásó leírásnál leírtam, hogy távirányítóról a lánctalpakat tudom csak irányítani. A többi csatornát vezetékről. Tehát vezetékes távirányító. Én tettem rá a távirányítóra a többi kart. Ezeket ( 6 db ) sima vezetékes munkagépekről (kb 3000Ft/db) szedtem le és tettem bele. Kifúrtam neki a lyukat, alulról beragasztottam. Ezzel a karral egyszerű a motor irányváltása. Ennek a kapcsolónak adsz áramot, ebből két szál megy a motorhoz, és forgásirányt vált ellenkező kar mozdulatoknál. Hát ez egyszerű. A gyári főkapcsolóra bekötöttem mindent. A 2 csatis rádió távirányítót is, meg a többi akksit is. Összesen 43 szál vezeték van benne, különböző hosszúságú. Tiszta gabalyodás van bent, csak én tudom mi-mi.