Mint már említettem, keményebb szigetelőanyagból (nem nikecell) történő pályaívek kiválóak lehetnek tépőzáras alsó rögzítéssel, némi külső burkolattal (hogy ne sérüljön koccanáskor).
Elvileg felétek megy most a panel pogram' szerezni kellene onnan hulladékot, gondolom ilyen csíkok vannak dögivel.
Mondjuk ez inkább a driftes része a dolognak, mert a pályaautós felén azért nagyobb a tempó, ott nem tudom hogy szuperálna ez.
A drift pálya kialakításában szívesen segítünk, amennyiben le tudjuk rakni valahova az érintett szőnyegrészt és ki is tudjuk próbálni a megálmodott vonalvezetést, hogy valóban jó-e. Látatlanba, hasra nem lehet pályát építeni.
Addig míg nincs meg, hogy milyen pálya, mekkora, stb, az elemeket is nehéz jó megcsinálni szerintem.
Igazából jó lenne kipróbálni is, nem tudom ki ment már ilyen geon, de mi biztos nem.
Amúgy a min. 5mm hasmagasság, alvázból kilógó dolgok mellőzése és a polírozott KPE karikák elengedhetetlenek lesznek a szőnyeg épségének megóvására és élettartamának meghosszabítására.
Ezt nem én mondom, hanem a tapasztalat és nyilván ez csak ajánlás, de akik kitalálták nem véletlenül és náluk bevált.
