Próbáljuk már meg, csak kvalifikáció jelleggel, hogy szólóban mindenki végigmegy a pályán, hiba nélkül, csak egyszer.
Ez már egy kiindulási alap. Az egyenesítést ne is vegyük hibának. Csak a pályaelhagyást, kipördülést, stb. Akkora rosta lesz!

Benne vagyok.
Hát igen....

Amúgy amit Tapsika írt az már elég komoly történet, ha már megmérettetés akkor legyen inkább a végsőkig leegyszerűsített. De jó hogy utánanéztél

Opp Bocsi elírtam a neved, Gary.....
Semmi, gond csak szurkálódok

A pontok amiből lefele hmm
Csak azért kérdeztem, mert plusz és minusz pontokat írtál, gondoltam akkor van még valami amiből lesz pont és ebből plusz/minusz

Annyi, hogy így maga a szinkronitásra való kényszer nincs meg, tehát mindenki autózik próbál több pontot érinteni kevesebbet hibázni, de mi van az előtte/mögötte menő emberrel? Így akár mehetnénk egyszerre is, csak ugye akkor ki számol?
Mondjuk ha a szinkron is pontozásra kerül az meg megint felveti a "mi alapján" című kérdést. Tetszik/nem tetszik nem igazán szubjektív

El lehet még gondolkodni a 2 kanyaros szabály és az előzéses győzelem bevezetésén.
- aki két kanyarral lemarad veszít
- aki érintés nélkül íven autózva előz meg valakit és meg is tartja az azonnal nyert (ha közben érint akkor ő esett ki, csak hogy ne legyen annyira egyszerű így nyerni

Vagy e nélkül lehetne a kvalifikációs jellegű pontozás csak, de azzal meg az a baj, hogy akkor mindig csak 1 ember van a pályán

De jobb a két ember, szóval akkor javaslat?

A több emberes egy körös szinkronos gyakorlós ötletemen nem gondolkodott senki?
