Szerző Téma: Axial scx 10 tr rtr  (Megtekintve 29319 alkalommal)

Black Devil

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #165 Dátum: 2011. Március 01. - 21:06:45 »
Ez volt az 1. saras menet ki kellett próbálni mit tud.

Szotti

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #166 Dátum: 2011. Március 05. - 07:16:26 »
Sziasztok!

Egy kicsit eltűntem, de hoztam egy kis "csemegét"!
Elkészült a YOTA-m!
Íme:
A képet az RcPilot.hu tárolja.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
További képek:
http://www.rcpilot.hu/gall/auto/309/2010101374520/yota_project.html

Kúszik, mászik, nyúlik, szóval nagyon jól teljesített a "teszt pályán"!
Technika:
-55T Robitronic / 20T pinion / Crawler szabi
-Traxxas 2075 szervó
-CVD féltengelyek / emelt kormánymű (ettől tud rendesen kanyarodni az SCX!)
A képet az RcPilot.hu tárolja.
-"HR" alu kardán (pont u.a., mint Compcenter barátomé!)
-Egyedi hátsó torony, melyen a gátlók a 90°-hoz képest 20°-al vannak megdöntve 8)
-Egyedi linkek (4mm-es!! menetes szár / 6mm alu cső)
-Alu "Y" link (végig alu, nem csak a két szár, hanem maga az "Y"elem is! 8))
-kerekenként 65g súlyozás
-TLT gátlók
-természetesen ez az alváz és elektronika is vízmentesítve van a már korábbi hsz-em szerint!

Röviden ennyi!
Még nagyon sok munka van rajta, de legalább már 80%-ban összeállt!

Jók a saras képek Devil! ;)
KisG a Te géped is szépen csavarodik! GRAT!

Szép napot!
Szotti


Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #167 Dátum: 2011. Március 05. - 07:50:39 »
Szia Szotti!

Tetszik a YOTA-d! Esetleg a víz elleni szigetelést te is leírnád itt? Elől mi céllal van fordítva a kormányrúd és a kerékagyakat összekötő rúd?  ::)

Köszi az elismerést a csavarodás miatt,de nem biztos,hogy jó lesz,mert nekem borulékonyabbnak tűnik. Erősebb dőlésnél lehet jobban megdől a kasztni és emiatt lesz borulékonyabb. Délután tesztelünk és leírom a tapasztaltakat.

Üdv. kisg325

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #168 Dátum: 2011. Március 06. - 10:53:54 »
Sziasztok!

Végülis a tolórudas lengéscsillapító bekötés nem rossz,annyira nem borulékony,de benne van,hogy akkor is bedől a bódé,amikor az eredeti változatban még nem dőlt be. Most biztos segít a dolgon a kerekenkénti cirka 100g súly,hogy ne boruljon,de lehet visszaépítem gyárira a futóművet. Valahogy az scale-ebb!  ;D

compcenter

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #169 Dátum: 2011. Március 06. - 18:58:46 »
Most akkor melyik megoldás a jó?

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #170 Dátum: 2011. Március 06. - 20:59:46 »
Nem tudom!  ;D Szerintem 50-50!  ;D

Black Devil

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #171 Dátum: 2011. Március 24. - 14:25:57 »
Sziasztok!
Valaki leírná, hogy mit kell csinálni (szétszedni,átnézni) egy poros vagy saras off road-ozás után

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #172 Dátum: 2011. Március 28. - 20:13:43 »
Sziasztok!
Valaki leírná, hogy mit kell csinálni (szétszedni,átnézni) egy poros vagy saras off road-ozás után

Én csak a saját tapasztalatomat írom le,hogy esetemben mit tapasztaltam. A káros mellékhatások elkerülése végett kérlek keress fel más SCX tulajokat is.  ;D ;D ;D

Szóval a tavalyi szezonban 3-4 alkalommal vizeztem mindenféle vízhatlanító eszközt mellőzve,de főként poros talajon használtam a verdát. Minden játék után csak portalanítottam egy ecsettel és ennyi. Télen viszont szétszedtem az autót és nem lepődtem meg,illetve csak pozitívan csalódtam. A hidakban alig volt valami dzsuva,csak a felső hidakként 4db 3-as furaton folyt be némi hordalék,illetve szállt be némi por. A két híd közül az egyikben állt be egy csapágy. Az osztómű belülről viszont full tiszta volt,semmi por nem került bele! A lengéscsillapítókkal nem foglalkoztam,mert amúgy is leengedtem belőlük a szilikonolajat még az első használat előtt. Persze itt is felléphet kopás a szárra került szennyeződések miatt,de valahogy kevésbé izgat.  ;D Természetesen,ha állandóan dzsuvás terepen használja az ember az autót,akkor többször szét kell szedni ezeket az egységeket és belekukkantani,illetve kitakarítani őket az esetleges belekerült szennyeződések miatt.

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #173 Dátum: 2011. Május 22. - 21:01:21 »
Végül kiszedtem a tolórudas gátlóbekötéseket,nem jött be.
Pár kép a múltkori autókázásunkról:

               

csab1hd1

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #174 Dátum: 2011. Június 02. - 12:12:19 »
Sziasztok skacok!!!
Budapesti vagyok, de szeretnék konzultálni Veletek mert látom hogy van aki nagyon komolyan csinálja!
Most vettem meg az első SCXemet, LandRover kasztnis változat. A szabija robitronic crawler valami blokkolásgátlós változat, a motorja 55 körös HPI crawler, 2,4Ghz.


http://www.rcpilot.hu/gall/auto/2153/20110602120655/axial_scx_10.html

csab1hd1

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #175 Dátum: 2011. Június 02. - 12:29:57 »
Egy kérdésem mindjárt lenne is: szétbontottam a hátsó hidat hogy megnézzem minden rendben van-e belül is, meg leragasszam a lyukakat stb. erre azt láttam, hogy a tányérkerék tövében nem volt benne egy 10x15x4 csapágy!! De nem úgy hogy kiszedték hanem szemlátomást szűz volt az alumínium felület és a müagyagban is a másik oldali csapágy alatt azért zsíros volt a csésze. Azonnal raktam bele egy csapágyat, de eddig így ment, mindenféle probléma nélkül.
Ti láttatok már ilyet, lehet hogy gyárilag nincs benne?  ???
Másik, hogy vajon nálunk, itthon is lehet kapni úgynevezett "hajós" zsírt ami lilás áttetsző, szilikonból van és semmiféle víz nem tud vele semmit kezdeni? az jó volna oda a difihez azért ::)

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #176 Dátum: 2011. Június 02. - 16:06:39 »
Sajnos egyre gyakrabban fordulnak elő gyári hibák, hiányosságok (tudod, a 8 éves, kis kínai gyerekek is hibázhatnak a gyártósorokon, főleg ha nem kapnak eleget enni ;D).

Nekem a Traxxas Rallyn (majdnem 100e-Ft os kocsi) nem volt az oszómű belseje megzsírozva, Kovács Viktor Funcopterén meg a főtengely volt hajlott (éppen csak annyira hogy rezonáljon a gép).

Hová tart a világ?  :(
70-381-95-97

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #177 Dátum: 2011. Június 02. - 16:08:43 »
A lila zsírról nem tudok semmit, de szerintem egyszerűbb lenne a golyóscsapágyakat kicserélni siklócsapágyakra ha gyakran tolod vízben az ipart.
70-381-95-97

csab1hd1

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #178 Dátum: 2011. Június 02. - 16:45:40 »
Szóval akkor jól gondoltam, nincs olyan "változat" amelyikben oda nem teszik be a csapágyat!
Nem is akarom gyakran vízbe vinni, A Slashem miatt egy kicsit most elég volt a dzsuvás, undorító, recsegő csapágyakból, most egy kicsit kultúráltabb modellezést szeretnék megvalósítani! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lFR0hYiaRuU

csab1hd1

  • Vendég
Re:Axial scx 10 tr rtr
« Válasz #179 Dátum: 2011. Június 04. - 08:01:02 »
Tegnap erdei teszt volt.
Azt figyeltem meg hogy ha az akku az orrában van, akkor lejtőn lefelé  egyszerüen átbukik az orrán! Pedig azt mondják hogy az jobb ha elöl van...
Betettem hátra is egy akkut, egyböl sokat javult a dolog, de a súlypontot lejjebb kéne vinni. Arra gondoltam mi lenne ha két akkut állítva az alváz mellé rögzítenék a küszöbvédők tövénél? Ilyet valaki próbált már?
Vagy rakjam hátra az 1 akkut a vázra szépen, és az orrába pedig némi ólmot minél lejjebb?
Másik kérdésem volna hogy a kerekekbe milyen súlyt és hogyan tesztek?