Ahoj Mindenkinek!
e néhány kép után pár szó a hajóról,és az építésről.
mint tutaj megjegyezte, maga a hajótest valóban a sellő motorosé, ezért a rajzzal nem foglalom a helyet,mivel
Poseidon már ismertette! helyette inkább a módosításokról:
az 5-ös borda után az orrtőke nem került kiépítésre,helyére a tolóbakok kerültek.a jobb vízfekvés érdekében a
4-5 bordák között /kb 30°ban/ a feneket levágtam az 5-ös alsó saroklécekig.a sima tattükör helyett elliptikus
tattőkét szerkesztettem.ebben került kialakításra a kormánylapát helye és a csavarjárat./. mivel a kormánylapát
nem nyúlhat túl a taton,és indulni akartam vele a versenyen az eredetileg tervezett helyett kort-gyűrűvel oldot-
tam meg az kormányzást. a tattőkét narisláda kb 5mm vstg aljából váltakozó szálirányba ragasztottam össze.
a végeredmény egy 55mm-es könnyen alakítható rétegelt lemez lett.
rajz az átalakításról és a felépítményről még nem készült,mindent ötletszerűen,fejből csinálok!
mára talán ennyit.
heló gzax !köszönöm az elismerést, jól fog kinézni a motorosod! farmotorral csinálod?
üdv:Öreg kezdő