Sziasztok
Köszönjuk a válaszokat,sokat tanultunk belőlle,ami fontos ,hogy meggyőzött, nem csinálunk egetverő hülyeségeket.
Akumlátor témában szerintem én fogalmaztam rosszul,a válaszokból azt hámoztam ki,hogy amikor egy feltöltött aksival Marci repül kb.10-15-20percet,akkor megáll a stróf, ilyenkor az aksi töltöttsége egy bizonyos részét használta fel,az elektronika hagy még delejt a kormányszerveknek (tapasztaltuk) a leszállás megfelelő végrehajtásához.Az aksi "teljes" lemerülése(ahogy korábban fogalmaztam) az valami drasztikusabb, inkább hibajellegű dolog.
-Az ESC-t hol kersessem,moci,szabályzó,vevő?
-Többször olvastam a fórumon az "aksiciklus" kifejezést.ez töltés-lemerülés/db lenne?
-Mi az a csengőmoci-ez v.mi szleng a brussless motor jelölésére?
-Tegnap felaprítottuk az utolsó 9-es légcsavart,(8-as,10-es van) hol lehet ebből a hétvégére szerezni?
(a netes vásárlás nem jó,lassú,postaköltség, v.ki árul ilyet?)
-A gépsúly-motorsúly(-erő) korrelációra nincs v.mi táblázat esetleg?(a fiam a műrepülésre gerjed igazán)
-Bocsi,rájöttem a táv-probléma megoldására,a AA aksira 1,2V-van írva, a táv AA1,5V-kíván,sorry.
-A kulcstarós kamerához jutásról egy linket esetleg.......

Köszönettel:marcifater