Na, így első ránézésre a mechanikus szabályzót (az a barna dolog, amibe a sok vezeték megy) ki kellene venni, mert nem tud fokozatosan szabályozni (csak 3 lépésben). Triálban ugye a fokozatmentes gyorsítás / lassítás és a NAGYON lassan haladás eléggé számít.
Szóval kellene bele egy elektonikus sebességszabályzó (pl. Tamiya TEU-101BK, pár ezer forint).
Még előnyei is lennének, mert az a szervó, ami a szabályzót mozgatta, felszabadul és jó lesz pótalkatrésznek (jó ha van mindig 1-2 tartalék szervó).
Nekem a képek alapján úgy tűnik, hogy nincs benne vevő.
Szerintem az alkatrészek fontossági sorrendje a következő:
1. Vevő+táv, kristálypárral Enélkül ugye nem megy a kocsi
2. Elektronikus szabályzó A mostani mechanikus szabival is lehet triálozni, csak idegesítő. Meg sok lassú haladásnál a mechanikus szabi ellenállása melegszik, beéghet.
3. Lassabb,de nyomatékosabb motor A benne lévő ezüst színű alapmotorral nagyon fürge a gép triálhoz
4. Erős szervó Jó ha van, de a hobby triálhoz nem létkérdés.
5. Jobb gumik Ez nem is annyira fontos, csapatunkban egy srác egész jól tolja alapgumikkal a mászást. Persze nem rossz ha van puha gumid.
