Szerző Téma: TAMIYA PAJERO  (Megtekintve 64262 alkalommal)

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #135 Dátum: 2010. Március 31. - 17:08:42 »
Compcenter!

Jól néz ki a Pajero az Axial kerekekkel! Nem ér bele berugózásnál?

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #136 Dátum: 2010. Március 31. - 17:19:26 »
Szerintem nem fog a kaszni felfogatás kell még megoldani

Nem elérhető matyaszoli

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 185
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #137 Dátum: 2010. Március 31. - 17:46:23 »

Sziasztok!

Én már építettem egy két Pajerót. Az egyik legjobb autó a maga kategóriájában.
Szerintem nem sok mindent kell rajta változtatni. A motort kell lassabbra cserélni , meg
a kerekeket kell kicserélni.
A többit akkor ha sérül.De nagyon strapabíró.
Compcenter jól csinálja!!! Amit ő csinál az szerintem elég.
A triálozásnál nincs nagy sebesség tehát tehát felesleges pénzkidobás minden
nem eredeti alkatrész-persze ez az én véleményem-
Gondolom a nagy triál sportolóknak más a véleményük

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #138 Dátum: 2010. Március 31. - 17:51:36 »
BaluGTV
EZ KELL BELE?

Novak Rooster Crawler/55T Motor Combo New

Nekem ez a szett lesz benne










Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #139 Dátum: 2010. Március 31. - 18:07:50 »
Tényleg attól függ,hogy mire építi az ember. Ha polcra esetleg egy kis kocsikázásra göröngyös útra,akkor semmit nem kell átalakítani,de ha triál,akkor amit az előbb is írtam,motor és gumi alapból... aztán jöhet a többi attól függően,hogy mennyire merülünk bele a dologba. Emelés,kormányszög,bódé,stb...

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #140 Dátum: 2010. Március 31. - 18:25:43 »
BaluGTV
EZ KELL BELE?

Novak Rooster Crawler/55T Motor Combo New

Nekem ez a szett lesz benne




Pinion Gear  milyen kell ehez a motorhoz?













Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #141 Dátum: 2010. Március 31. - 18:30:46 »
Compcenter!

Ha nyomatékot akar az ember, akkor a legkisebb motorfogaskereket kell beletenni. De úgy rémlik, hogy a Pajeronál olyan túl sok lehetőség nincs a variációkra (vagy a hely kevés, a nagyobb pinionnak, vagy a motor felfogatások száma limitált, már nem tudom :-\). Szerintem meg leszel elégedve úgy is a teljesítménnyel, ha a most benne lévő fogaskereket teszed át az új motorra. Ez a motor végül is kevesebb mint a felét forogja az alap gyári Tamiyának. Nyomatéka meg pont a négyszerese.
70-381-95-97

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #142 Dátum: 2010. Március 31. - 18:32:29 »
16-os és 20-as piniont lehet berakni a motorfelfogatás miatt.

Nem elérhető matyaszoli

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 185
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #143 Dátum: 2010. Március 31. - 20:09:42 »
Egyetértek kisg325 veled.
Szerintem a motor felfogatáson nem lehet változtatni.
A fogak távolságát nem lehet állítani

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #144 Dátum: 2010. Március 31. - 20:14:34 »
Alakul...

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #145 Dátum: 2010. Március 31. - 20:24:41 »

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #146 Dátum: 2010. Március 31. - 20:29:28 »
Tudom el van dugva,de így nincs útban,nem romlik a terepszög,védve van az esetleges ütésektől és a bódét sem kell jobban vágni.

compcenter

  • Vendég
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #147 Dátum: 2010. Március 31. - 20:49:27 »
Vettem tartalékot


Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #148 Dátum: 2010. Április 01. - 00:17:26 »

Sziasztok!

Én már építettem egy két Pajerót. Az egyik legjobb autó a maga kategóriájában.
Szerintem nem sok mindent kell rajta változtatni. A motort kell lassabbra cserélni , meg
a kerekeket kell kicserélni.
A többit akkor ha sérül.De nagyon strapabíró.
Compcenter jól csinálja!!! Amit ő csinál az szerintem elég.
A triálozásnál nincs nagy sebesség tehát tehát felesleges pénzkidobás minden
nem eredeti alkatrész-persze ez az én véleményem-
Gondolom a nagy triál sportolóknak más a véleményük

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Tehát ha jól értem az első plusz befektetés egy motor,ami gondolom hozza magával a szabályzót is.. /compcenter által linkelt szet pldul/, gumigarnitúra, és akksi.

Apropó milyen akksikkal működik? Például az alább lévő moci és szabi szett mit igényel?

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:TAMIYA PAJERO
« Válasz #149 Dátum: 2010. Április 01. - 16:08:42 »
A fentebb említett szettnek annyi a nagy előnye, hogy a szabályzó tudja az automata fék módot (visszagurulást megelőzendő).
De ha ettől eltekintesz, a Pajerohoz adott gyári Tamiya (TEU101BK) szabi is tökéletes (motort lehet kapni magában is). A gyári tamiya szabi még a LIPO módot nem ismeri, ajánlott mellé tenni egy csipogót, ha lipózol. 7.2v-7.4v a max feszültsége ezeknek a szabályzóknak.

Akku terén Nimh-ekkel küldöm,de ennek az 55T motornak alig van fogyasztása. Egy 4600 Mah-s Team Orion akku kb. egy és egy negyed órát bír.

Üdv
70-381-95-97