Hát, ezek a papírmodellesek nem semmik.
Az én gépem viszont halad szépen lassan előre.
Vettem 5x5-ös fenyőléceket a fülke belső éleihez, ezekhez majd könnyebb lesz ragasztani a sztirolt.

Állás: 22590- Ft
KisG rávilágított nemrég, hogy szerinte túl keskeny a létraalváz. Valóban keskeny egy 13 tonnás teherautóhoz képest, de ha Hilux hidakat akarok használni, akkor tartani kell ezt a szélességet, mert a laprúgók nem engedik szélesebbre.

Viszont eszembe jutott valami. Készíthetnék segédalvázat a hidak alá. Ezekhez csatlakoznának alulról a hidak laprúgói, felülről pedig a fő létraváz, ami így már lehetne bármilyen széles.
Megoldódna a gép magasságproblémája is, a segédalváz emelne 22mm-t az alvázon. Így a fő létraváz egy magasságban lenne a gumik tetejével (mint a valódin).
A High-Lift laprúgók laposabb profilúak, mint a valódi KrAZ rúgói, ezért jön most nagyon jól ez a 22mm.
Szóval ugyanabból a profilból vágtam ki a segédvázat, mint a fővázat:

Lehet hogy túlzás 4 helyen megmerevíteni ezt a 13 cm-es darabot, de azt akarom, hogy a gépnek legyen súlya:



