Szerző Téma: Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök  (Megtekintve 119979 alkalommal)

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #300 Dátum: 2010. Május 20. - 10:47:00 »
Mintha magamat látnám összerakás közben!

Természetesen videótrükk nélkül! :-D

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #301 Dátum: 2010. Május 20. - 14:47:23 »
Khmmm szóval letettem magam elé a Buggyt rájötem, hogy a kosz,kavics problémát a lapocskás megoldással kb 15-20 perc elkészíteni.... így félre tetem és egy repülős világítás szettet beleépítettem a Monsterba :-D... jahh és előtte azért a Buggyt felpaprikáztam egy Ezrun brushless szettel... nehogymár a szomszéd autója gyorsabb legyen :-D...





és a szomszéd verdája :-)





Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #302 Dátum: 2010. Május 20. - 14:54:28 »
Pintyőke Szia!

Nagyon jól csinálod, mászni is kéne meg a sebesség is kéne.
Ez az az állapot amikor kompromisszumot kell kötni, és erre
jók ezek az autók.
Ha eldöntötted akkor lehet továbblépni.
Persze nekem is van gyors autóm is és mászó is.
Ez is lehet egy megoldás. Türelem és élvezd!!!

Üdv: zoli

Tehát a kompromisszum meg volt... :-) lett egy gyors autóm és egy lassabb... szerintem most jól vagyok :-) megkaptam a játékaimat levették a muszálydzsekit..

3del

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #303 Dátum: 2010. Május 20. - 15:27:41 »
Szerbusztok!

Futómű így már rendben. A legvégén Ezrun szettet ezis meg fogja kapni!





És ez a csőváz lessz rajta, mintha rá gyártottam volna.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #304 Dátum: 2010. Május 20. - 17:32:07 »
Pintyoke!

Olyan Carson E-Crashert,ami a szomszédodnak van, most árulok Én is. Csak nekem a gyári moci ki van cserélve EzRun 5.5T-sre (44.000 Ford/perc ;D ;D). Elég tisztességesen megy.
Nekem is úgy kezdődőtt a sebességhajhászás, hogy a szomszéd gépe gyorsabb volt... ;)

3del!

Nagyon vadmalac a géped már most is :o! Kíváncsi leszek, hogy fog kinézni a csőváz után.
70-381-95-97

KrxX

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #305 Dátum: 2010. Május 20. - 19:44:48 »
Sziasztok

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #306 Dátum: 2010. Május 20. - 20:03:30 »
Üdv a fórumon KrxX!

Amit beszéltünk telefonon:
Ez egy ún. faudi csukló. Barkácsboltokban lehet kapni .M4-es elől-hátul,belehajtott 4-es menetesszárral, arra ráhajtott 4-es meneteshüvellyel szerintem nem lesz görbülésed a futóműben. ;)



70-381-95-97

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #307 Dátum: 2010. Május 20. - 20:24:57 »
Pintyoke!

Olyan Carson E-Crashert,ami a szomszédodnak van, most árulok Én is. Csak nekem a gyári moci ki van cserélve EzRun 5.5T-sre (44.000 Ford/perc ;D ;D). Elég tisztességesen megy.
Nekem is úgy kezdődőtt a sebességhajhászás, hogy a szomszéd gépe gyorsabb volt... ;)

3del!

Nagyon vadmalac a géped már most is :o! Kíváncsi leszek, hogy fog kinézni a csőváz után.


Nekem is 5,5T lett a buggyba... sajnos probélmák merültek fel.. A meglévő 3300mAh s NiMh akksikal alig 10 perc a játék .. és ma össze is gyógyult a tamiya csatim.. asszem mindet ki kell cserélnem... a moci nem vészesen melegszik, meg a szabi se viszont a csati nem bírta..  A gyári 64-es spur van a buggyn és egy 18-as pinion.A timinget hova kéne állítanom?? kipróbáltam maxon :-) ott kb 6-7 perc az akksi középen 15 nél volt a 10-12 perc 0 ba épp olyan szar mint maxon csak kevesebb az erő.. :-)  jójó még így van bőven benne..  lehet, hogy a buggyba rakok egy kisebb cuccot ??  Jah és hamar elkezd dadogni ha fullt húzok neki... gondolom nem bír annyit kivenni ezekből az aksikból. Egyébiránt jót autóztam ma az utcánkba.. leléptem a carsont :-D CSakhát ugye az ő 5000 aksijával... és a 12T cuccával tovább bírta a versenyt :-D Rám vert pár kört mire akksit cseréltem... aztán már többet nem is tudtam cserélni :-(

KrxX

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #308 Dátum: 2010. Május 20. - 20:44:02 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jg4rBtZVh0w[/youtube]

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #309 Dátum: 2010. Május 20. - 20:51:54 »
Pintyoke!

Brushless és Tamiya csati nem jó páros. 4mm-es aranycsati kell hozzá, mert összeég. A rángatást az okozza, hogy a NIMH akku nem tud elegendő kapacitást tolni a szabályzó felé. LIPO 5300-as, 30C-s kell(ene) bele.
4300-as LIPO-val játszok, azzal kb. 15 perc padlógáz az átlag. ;)
EzRunnál a Timingot 15.00 fokon kell hagyni (5-ös beállítás), nekem így volt gyors, és "aránylag" gazdaságos.
A Carson 12T-s gyári motor nem fogyaszt sokat, ellenben nagyon jól megy.

70-381-95-97

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #310 Dátum: 2010. Május 20. - 20:56:04 »
KrxX!

Durva egy gép!

Elég elmésen oldotta meg a srác a súlypont problémáját a crawlerén. Nem is gondoltam volna ilyen "vándorló" magasságú alváz megoldásra :o :o :o

Állat, de megyek dögleni. ;)
70-381-95-97

KrxX

  • Vendég
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #311 Dátum: 2010. Május 20. - 21:01:57 »
Jaja , walami hasonlon dolgozm én is ... hosszuávon. és ebben is benne wan a hátso hajtás fixálása..

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #312 Dátum: 2010. Május 20. - 21:03:57 »
Pintyoke!

Brushless és Tamiya csati nem jó páros. 4mm-es aranycsati kell hozzá, mert összeég. A rángatást az okozza, hogy a NIMH akku nem tud elegendő kapacitást tolni a szabályzó felé. LIPO 5300-as, 30C-s kell(ene) bele.
4300-as LIPO-val játszok, azzal kb. 15 perc padlógáz az átlag. ;)
EzRunnál a Timingot 15.00 fokon kell hagyni (5-ös beállítás), nekem így volt gyors, és "aránylag" gazdaságos.
A Carson 12T-s gyári motor nem fogyaszt sokat, ellenben nagyon jól megy.


Köszönöm nem is baxtatom a timinget vissza rakom az alapra.--  Szigorúan 2 cella lipo? 3,5 arany még jó lenne?.. mert hogy abból van nálam a kerítés :-) a repcsik miatt.. XT60 csatim van vagy T csatim.. nem nézegettem mekkora ampert bírnak ezek.. nekem 40-50 A  a legtöbb ami repcsin felléphet.. :-) Azt hiszem nem kerülhetem el a lipo vásárlást.. nézek valami olcsó jót hongikongiban.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #313 Dátum: 2010. Május 21. - 05:44:46 »
A "T" csati is jó, de szerintem a 3.5-ös aranycsatinak is bírnia kell. Az Ezrun 5.5T-het 60A-es szabi szokott járni. Forrasztgasd fel a csatikat, irány a pálya, de 5 percenként ellenőrizd, hogy melegednek-e!
Az Ezrun szett probléma nélkül elbírja a 3cellát is, az a kérdés, hogy a kocsid hajtáslánca hogyan bírná.
Az 5.5-ös motor már elég vad  2 cellával is. ;)

KrxX:

Ez a Baja kaszni

http://prolineracing.com/bodies/volkswagen-slash-slash-4x4-body/
70-381-95-97

Nem elérhető Pintyoke

  • Jedi moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1168
  • Budapest M5-M0 KÖRNYÉKE
Re:Triál, Crawler és Scale Off-Road járgányok, tippek és trükkök
« Válasz #314 Dátum: 2010. Május 21. - 08:35:40 »
A "T" csati is jó, de szerintem a 3.5-ös aranycsatinak is bírnia kell. Az Ezrun 5.5T-het 60A-es szabi szokott járni. Forrasztgasd fel a csatikat, irány a pálya, de 5 percenként ellenőrizd, hogy melegednek-e!
Az Ezrun szett probléma nélkül elbírja a 3cellát is, az a kérdés, hogy a kocsid hajtáslánca hogyan bírná.
Az 5.5-ös motor már elég vad  2 cellával is. ;)

KrxX:

Ez a Baja kaszni

http://prolineracing.com/bodies/volkswagen-slash-slash-4x4-body/


Csak a repcsik akksijai miatt gondolkodtam a 3 cellába, de szerintem  még a 2 cella teljesítménye is soknak tűnik..