Szerző Téma: Felújítás és újra üzembe helyezés.  (Megtekintve 82604 alkalommal)

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #60 Dátum: 2010. Június 29. - 17:03:52 »
Elő is szedem. Egy kis bonctan!

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #61 Dátum: 2010. Június 29. - 17:17:27 »

A kuplung után lévő fogaskerék két darabból van.
A felsőben van a szabadonfutó.

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #62 Dátum: 2010. Június 29. - 17:20:07 »
Így már tiszta és világos. Végülis ketten csak megoldottuk az indítási folyamatot!  ;D

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #63 Dátum: 2010. Június 29. - 18:23:59 »
Jaja, így kell ezt!
Brainstrming managerűl. :D :D :D

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #64 Dátum: 2010. Június 29. - 18:47:12 »
Kimaradt egy "o", besörözött a billentyűzet!

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #65 Dátum: 2010. Július 01. - 10:28:17 »
Sziasztok!

Ez azt hiszem egy Tamiya. Hibás elekronikával és törött fuóművel szermányoltam ha jól emlékszem 5ezer sz@r magyar forintért.
Agresszív kinézete fogott meg és megjavítva így is viselkedik. A bec-es kapcsolópanelt ki kellett dobni, vezetékeket forrasztgatni és a mechanikus szabályozóra
faragni kellett egy lapot ami tartja a csúszó érintkezőket. Bal hátsó lengőkar betaknyolva és műgyantával leöntve. Ha lesz kedvem megcsinálom aluból.
Kormányzás közben csavarodott a műanyag ezért kapott egy alu lapocskát merevítésnek. Hátsó kerekek is kormányoznak ott is csavarja az anyagot ezért oda is kell majd.
A sofőr feje is megvan valahol. A burkolattal nem foglalkoztam csak leszedtem róla az ótvar matricázást.


Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #66 Dátum: 2010. Július 01. - 16:55:51 »
Csövi!

Valóban hasonlít egy Tamiya Hot Shot-ra,de nem az! Ez egy Thunder Tiger Tigre!

Tamiya:




Thunder Tiger:


3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #67 Dátum: 2010. Július 01. - 18:09:28 »
Hali!

Köszi G!
Az oldalt lévő 1eses, kutyás matricát sajnálom. Be kellett volna szkennelnem.
A Tamiya jobban fest(a képmin. miatt is), meg komolyabb a futóműve.

3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #68 Dátum: 2010. Július 01. - 18:15:40 »
No meg a motor is máshol lakik!

Nem elérhető Tettike

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 890
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #69 Dátum: 2010. Július 01. - 19:58:27 »
Lehet tudni mikori kiadás?  ???

T
Az ég a bátraké!

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #70 Dátum: 2010. Július 01. - 20:50:42 »
A Tamiya Hot Shot-ot 1985-ben adták ki először,a Thunder Tiger,mivel "klón",ezért azt valamikor utána.

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #71 Dátum: 2010. Július 04. - 23:25:45 »
Igaz nem autós cumó,de vintage a javából és mint érdekességet mutatnám be nektek!

A mai napon Miskolcon a régiség piacon vettem egy kis modellmotort. Tudtam,hogy régi,de az csak most derült ki számomra,hogy egy kis történelmet vettem Magyarország iparából a 60-as évekből. A képen látható kis motor egy magyar gyártmányú FOK-15 névre hallgató 1,5 ccm-es öngyulladásos körrepülő motor 1963 és 1969 közötti időkből. Ez idő között gyártották ezeket a motorokat 3 különböző lökettérfogattal 60000 db példányban. Ezekben a motorokban még nem volt izzítógyertya,az üzemanyag petróleum,ricinus és éter keverékéből tevődött össze. Gyakorlatilag karburátora sincs külön, csak egy dúsítótűje van,gázkarja és kipufogója sincs. A működését csak a dúsítóval és a tetején lévő csavarral lehetett befolyásolni,illetve beállítani,optimalizálni. A képen csak a méretek összehasonlítása miatt látható egy 12-es Tamiya és egy 28-as Kyosho motor.


3del

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #72 Dátum: 2010. Július 05. - 08:04:51 »
Helo!

Jó fogás! Valami szép talpazaton jól fog mutatni. Mennyit kértek érte?

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #73 Dátum: 2010. Július 05. - 09:37:01 »
Hali!

Az ára volt a legbrutálabb!  ;D 1500 ft-ért volt kirakva és 1000 ft-ért hoztam el eme történelmi iparművet.  :o

compcenter

  • Vendég
Re:Felújítás és újra üzembe helyezés.
« Válasz #74 Dátum: 2010. Július 05. - 10:04:21 »
Igaz nem autós cumó,de vintage a javából és mint érdekességet mutatnám be nektek!

A mai napon Miskolcon a régiség piacon vettem egy kis modellmotort. Tudtam,hogy régi,de az csak most derült ki számomra,hogy egy kis történelmet vettem Magyarország iparából a 60-as évekből. A képen látható kis motor egy magyar gyártmányú FOK-15 névre hallgató 1,5 ccm-es öngyulladásos körrepülő motor 1963 és 1969 közötti időkből. Ez idő között gyártották ezeket a motorokat 3 különböző lökettérfogattal 60000 db példányban. Ezekben a motorokban még nem volt izzítógyertya,az üzemanyag petróleum,ricinus és éter keverékéből tevődött össze. Gyakorlatilag karburátora sincs külön, csak egy dúsítótűje van,gázkarja és kipufogója sincs. A működését csak a dúsítóval és a tetején lévő csavarral lehetett befolyásolni,illetve beállítani,optimalizálni. A képen csak a méretek összehasonlítása miatt látható egy 12-es Tamiya és egy 28-as Kyosho motor.



Szolhattál volna,hogy itt vagy