Szerző Téma: Unimog 406 épités  (Megtekintve 12943 alkalommal)

3del

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #45 Dátum: 2010. Július 06. - 19:52:52 »
A kérdés, kérdés marad!

lengőkar=link

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #46 Dátum: 2010. Július 06. - 19:57:58 »
egy rud van a hid-ra rákötve, és a másik vége meg a lengéscsilapitóra

Ha ez így lenne,akkor nehezen rugózna be a futómű...

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #47 Dátum: 2010. Július 06. - 20:04:53 »
Ramszesz!

Fogj már egy Windows-os Paint programot, és a fenti képen karikázd már be azt a szájbavert alkatrészt, aminek a neve érdekel!

Na!


 ;D ;D
70-381-95-97

3del

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #48 Dátum: 2010. Július 06. - 20:30:49 »
 :D :D :D
Ramszeszbá!
Ezzel a megfogalmazásoddal szétkűted az agyunkat!!!
 ;) ;) ;)

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #49 Dátum: 2010. Július 06. - 23:35:16 »
láttam nem lett jó a link, ezért ujra linkelem:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #50 Dátum: 2010. Július 06. - 23:42:51 »
dobok fel 1 képet a jelenlegi állapotáról:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

sajnos mint már említettem   váz megoldásához.
Ugy tveztem el a dolgot hogy most ez egy próba verzió lesz és ha sikerül vmi ütős gépet csinálnom akkor elviszem vmi olyan helyre ahol tudnak segiteni ebben, aztán lez vmi ;D
De várom a negatív és a pozitív válaszokat is.

compcenter

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #51 Dátum: 2010. Július 07. - 07:04:42 »
Ennek miköze a triálhoz?

Nem kellene a többieket magadra haragítani

Nagyon szívesen segít mindenki  ;)

3del

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #52 Dátum: 2010. Július 07. - 08:28:42 »

Keresztlengőkar az igazi neve.
Ez azért kell hogy a motor ereje ne csavarja el a felépítményt.
Minden merev hidas 1:1 alatt ott van.

Nem elérhető kisg325

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 638
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #53 Dátum: 2010. Július 07. - 09:28:40 »
Ja,hogy így érted a bekötést... különben nem a lengéscsillapítókhoz szokták bekötni a másik végét a Panhard rúdnak,hanem az alvázhoz és ezen az autón sem a lengéscsillapítóhoz van kötve,csak optikai csalódás. Nézd meg az oldalsó képet! Ja és pontosítok,hogy csak tekercsrugós megoldásnál kell Panhard rúd,laprugóknál nem kell,mert a laprugó oldalirányban is tart!

3del

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #54 Dátum: 2010. Július 07. - 11:37:11 »
"Minden merev hidas 1:1 alatt ott van."-----------"laprugóknál nem kell,mert a laprugó oldalirányban is tart!"
Akkor ezért volt bennem félelem mikor ezt leírtam!
Egyébként ilyen drága cuccokat ennyire ocsmányúl összekókányolni! Hááát nemistudommm :-[ :-[ :-[

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #55 Dátum: 2010. Július 07. - 13:59:58 »
köszönöm a segitséget.
Amugy irtátok az alváznk semmi köze a triálhoz, ezért építettem egy másik fajta alvázat(olyasmi mint balugtv-é) és igy sokkal jöbb lesz, de még mostse sikerült megcsinánlnom azt a féle alvázat  ami a képen van. :(
Esetleg ha vki szkott pápa fele járni és van egy kis felesleges szabadideje akkor segithetne ha van kedve ::)

Üdv.:ramszesz

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #56 Dátum: 2010. Július 07. - 15:39:23 »
amugy már találtam 1 képet ahol látom a hidat hogy van összerakva.
kép:www.bcd-community.de/images/4images/details.php?image_id=7008

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #57 Dátum: 2010. Július 07. - 16:46:33 »
Nem igazán értem ezt a fönti képen lévő alváz építőjét . Aki építette, annak biztos volt sok pénze. Ugyanis:

- High-Lift hidakat használt (nem olcsó, de legalább laprúgós ;D),
- Megvett két garnitúra portáltengelyt,
- A váz is elég igényes dolognak látszik,

És ezzel szemben emberünk nem vágta le a túlnyúló csavarokat, csomó helyen szar csillag -és egyeneshornyú (!) csavart használt, a normális imbuszfejű helyett.

Szóval Ramszesz koma, szerintem ne egyetlen alváz fotói alapján kezd el építkezni, nézzél meg jópárat!

Ui: Azt sem értem a fönti képeken, hogy miért ilyen takony módon van bekötve a lengéscsillapító, hiszen a High-Lift hídhoz (és a Hiluxhoz-Tundrához-F350-hez is) adják gyárilag a tekercsrúgóhoz való átalakítókat is. :-\
70-381-95-97

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #58 Dátum: 2010. Július 07. - 17:40:58 »
már az alváz megvan oldva, mert wegy haverom kivágja a alvázat, tehát a problémna megoldva, már csak a többi alkatrész kell.

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #59 Dátum: 2010. Július 07. - 18:03:30 »
Nem igazán értem ezt a fönti képen lévő alváz építőjét . Aki építette, annak biztos volt sok pénze. Ugyanis:

- High-Lift hidakat használt (nem olcsó, de legalább laprúgós ;D),
- Megvett két garnitúra portáltengelyt,
- A váz is elég igényes dolognak látszik,

És ezzel szemben emberünk nem vágta le a túlnyúló csavarokat, csomó helyen szar csillag -és egyeneshornyú (!) csavart használt, a normális imbuszfejű helyett.

Szóval Ramszesz koma, szerintem ne egyetlen alváz fotói alapján kezd el építkezni, nézzél meg jópárat!

Ui: Azt sem értem a fönti képeken, hogy miért ilyen takony módon van bekötve a lengéscsillapító, hiszen a High-Lift hídhoz (és a Hiluxhoz-Tundrához-F350-hez is) adják gyárilag a tekercsrúgóhoz való átalakítókat is. :-\

teljesen egyetértek amit irtál arról hogy többet is meg kell néznem nem csak 1-2 fotót, na most ezzt már megetettem.
Már a hidakat is megkezdtem épiteni, igaz még csak a difi része van meg, de nemsokára kész lesz a többi része is.
akinek van bármivel egy kis ötlete nyugodtan irja le és felhasználom ;D