Szerző Téma: Unimog 406 épités  (Megtekintve 12881 alkalommal)

compcenter

  • Vendég


3del

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #122 Dátum: 2010. November 26. - 10:07:37 »
De gonoszak vagytok!

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #123 Dátum: 2010. November 27. - 12:29:01 »
Ugyanmár gyerekek ,ne sürggessünk senkit. Jó munkához idő kell.

Addig is itt van pár kész Unimog projekt:





Azért halkan én is megkérdezem; Kész van már ? ? ? ?  ;D ;D ;D

70-381-95-97

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #124 Dátum: 2010. December 07. - 19:49:27 »
sziasztok

Mostanába nem néztem ezt a fórumot ::) :o >:(
Meg az alvázat se sikerül kivágnom, meg stb.
Még megkellene próbálnom 1-2 dolgot, csak már nincs több ötletem, meg idő se nagyon van.
Tricket-trücköt elfogadnék hogy még hogyan próbáljam meg.
És elnézést hogy itt huzom halasztom a témát, meg felhúzlak titeket is, de télleg nincs több ötletem...  :( :( >:(, Bár igaz lehetetlen nincs, és a kraz is megvalósult, és ez 1000-szer könnyebb.


Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #125 Dátum: 2010. December 07. - 20:35:12 »
Alváz = 2 db 30 cm-es OBIs 10x19-es "c" profil. Méterre lehet kapni.

Nagyon vágni sem kell, csak kézifűrésszel két helyen. Menetesszárakkal összefogatod elől-hátul, vagyis kialakítod a létrát belőle.
Középre becsavarozod az osztóművet (lehet hogy 4 db lyukat is kell fúrnod :D).
Előre-hátra felteszed a hidakat (még kb. 8 furat...)

Ez egy nagyon bő 2 óra. És mehetsz dagonyázni. A kasztni ráér, a felépítmény ráér, csak az alváz legyen először működőképes. Kerekek mindegy hogy milyen márkájúak, tesztelni bármi jó.

Ha minden jól megy az egyik egri kolléga épít egy triál gépet Wheely Kingből, minimális költségvonzattal, azt bemutatom majd itt Nektek!

Ja, és Ramszesz!

Engem nem húzol föl semmivel, tök jó hogy van ez a topic.  ;)
70-381-95-97

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #126 Dátum: 2010. December 07. - 20:38:52 »
Alváz = 2 db 30 cm-es OBIs 10x19-es "c" profil. Méterre lehet kapni.

Nagyon vágni sem kell, csak kézifűrésszel két helyen. Menetesszárakkal összefogatod elől-hátul, vagyis kialakítod a létrát belőle.
Középre becsavarozod az osztóművet (lehet hogy 4 db lyukat is kell fúrnod :D).
Előre-hátra felteszed a hidakat (még kb. 8 furat...)

Ez egy nagyon bő 2 óra. És mehetsz dagonyázni. A kasztni ráér, a felépítmény ráér, csak az alváz legyen először működőképes. Kerekek mindegy hogy milyen márkájúak, tesztelni bármi jó.

Ha minden jól megy az egyik egri kolléga épít egy triál gépet Wheely Kingből, minimális költségvonzattal, azt bemutatom majd itt Nektek!

Ja, és Ramszesz!

Engem nem húzol föl semmivel, tök jó hogy van ez a topic.  ;)

rendben, köszi a segitséget, beszerzek 2db hidat meg akkor az obi-ből a c-profilt, és ha minden jól megy még pályánk is lesz itt pápán vagyis dákán, majd ha egyzser elkészülne akkor eljöhetnétek ti is.
Majd mostmár tényleg küldöm a képeket hogy hol tartok, addig míg nemtudok beszerezni c-prifilt addig csinálok ami van itthon abból 1-2 dolgot ami kell hozzá.
csak ugye obi sincs itt a közelbe :( ebbe a városba nincsen semmi :-\

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #127 Dátum: 2010. December 07. - 20:47:36 »
Azt hittem vannak hídjaid. :o
Így már kicsit bonyolultabb a helyzet... valami donorautót nézned kellene a projekthez. A HPI Wheely Kingben minden megvan, ami 1 triál géphez kellhet; osztómű, 2db híd, stb...   ;)
70-381-95-97

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #128 Dátum: 2010. December 07. - 20:51:07 »
rendben, nézek akkor ilyen autót.
és motorból milyet vegyek?
mert ha már veszek akkor sztem veszek vmi jóbbat,m és akkor utánna is jó.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #129 Dátum: 2010. December 07. - 20:54:22 »
Ne gondolkodj még ilyesmin.
Az első a működőképes alváz összeállítása legyen. Tesztelni lehet bármilyen ratyi, kefés, szikrázó és félig zárlatos motorral.

Ha az alváz simán gurul és mászik, akkor majd jöhet a pöpecebb motor. ;)
70-381-95-97

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #130 Dátum: 2010. December 07. - 20:56:32 »
Ne gondolkodj még ilyesmin.
Az első a működőképes alváz összeállítása legyen. Tesztelni lehet bármilyen ratyi, kefés, szikrázó és félig zárlatos motorral.

Ha az alváz simán gurul és mászik, akkor majd jöhet a pöpecebb motor. ;)

rendben, megpróbálok minél elöbb szerezni c profilt, esetleg nincs elfekvőbe neked?
mert nekem legközelebb pesten van ahol tudok venni.
Ha lenne vevő lennék rá.

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #131 Dátum: 2010. December 08. - 20:14:39 »
Sajnos, csak 5-10 cm-es maradékok vannak.
De szerintem megéri kivárni amíg Posten jársz, mert a postaköltségből (annak,amit küldenék) már vehetsz egy szálat.
70-381-95-97

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #132 Dátum: 2010. December 08. - 20:30:05 »
Sajnos, csak 5-10 cm-es maradékok vannak.
De szerintem megéri kivárni amíg Posten jársz, mert a postaköltségből (annak,amit küldenék) már vehetsz egy szálat.

hát ez igaz, de addig mit csináljak hozzá?

ramszesz

  • Vendég
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #133 Dátum: 2010. December 08. - 20:47:12 »

Nem elérhető BaluGTV

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1185
  • Lakóhely:Eger
Re:Unimog 406 épités
« Válasz #134 Dátum: 2010. December 08. - 20:51:47 »
Ha nincs híd, akkor első 1 donorgép beszerzése.
Sajnos nem lehet megkerülni a vásárlást, hidakat és osztóművet nem lehet házilagosan legyártani normális minőségben.
Marógép, esztergapad és sok ezer szerszám kellene hozzá. ::)

Nézelődj a fórumokon, hogy valaki ad-e el üres HPI Wheely Kinget. Ez a legegyszerűbb és legolcsóbb triálautó alap.
Addig amíg meg nincs, sajnos túl sok mindent nem tudsz csinálni: A hidakhoz kell méretezni a váz szélességét, mindezt úgy, hogy az osztómű is elférjen és a kardánok sem legyenek túl messze a kihajtásoktól.

Készíthetsz úgy vázat, hogy nincs meg semmid hozzá!
De akkor fennáll az a lehetőség, hogy akkor kell újraépíteni a vázat, mikor már tennéd bele a hidakat, mert túl keskeny, vagy rövidre sikeredett... :-\

70-381-95-97