
A tegnapi nap fekete dátumként íródott az én repülésem történetébe.
A szép Super Air-em teljesen elpusztult.

Érzésem szerint 2 hibát követtem el:
1. a Super Air kormánykitéréseit a gyártó +10 -10mm-ben adta meg. Ezt én (okos) keveselltem és +15 -15mm-re állítottam.
A gép szinte kezelhetetlenül ugrott minden kis kormánymozdulatra (csak vergődtem a levegőben, főleg a csűrők miatt)! A gép nagyon gyors volt (a 8.5 ccm-es ASP tépte mint a rongyot).
2. A szokásos helyre parkoltam a reptéren (nyugati oldal), viszont reggel leszállás közben pont elvakított a nap. Normál esetben átt szoktam sétálni a keleti oldalra, hogy ne vakítson telibe leszálláskor, de most annyira el voltam foglalva a gép levegőben tartásával, hogy erről elfeledkeztem.
Már szépen siklottam be a pálya elé, mikor földközelbe egy picit akartam az irányon korrigálni (és persze nem az oldalkormánnyal Zavart), mikor bebillent és a nap szemembe vágott. Azt sem tudtam ,merre a gép és késben földnek csapódott.
A gép törzse teljesen trapa és a szárny is erősen megsérült. Le kellett selejteznem...

Még hajnalban így nézett ki...
