Hy!
Hogy áll a kacsa? ???
T
Nem tudom mi az elképzelésed, de egy 1600mm-es fesztávú habgép két motorral biztosan több lesz mint 1200g!
Az építést a vázszerkezet és a merevítőkkel kellett volna kezdeni, nem a borításokkal!
Ezt még szét kell merevíteni karbonnal, vagy fenyővel, esetleg balsa-val, mert kudarc lesz az első repülés!
Mivel nincs elvileg modell verziója, így tapasztalatok sincsenek. Első körben kéne valami részletesebb terv a gépről!
Legalább nagy vonalakban meg kéne tervezni a merevítések helyét, az elektronika elhelyezését, stb.
Én úgy gondolom, hogy te ezt elkapkodtad!
Az ötlet nagyon jó, de itt fokozottan igaz a mondás! " Kétszer mérj, egyszer vágj"
Hello!
Majd keresek egy ilyen modellt. (Köszönöm)
De ami eddig meg van építve, az elég stabil.
A géptörzsben bőven van hely elektronikának s súlypontól függően fogom tudom majd véglegesíteni a helyét.
Persze tudom, hogy nem lesz egyszerű.
Igazából amit láttam neten egy ilyet csak a szárnyban volt merevítés és elég stabilan repült.
Meg ha jól olvastam akkor ő egy ilyen motort használ igaz 2 ágú propival http://www.rcsmart.com.my/webshaper/store/viewProd.asp?pkProductItem=796 (http://www.rcsmart.com.my/webshaper/store/viewProd.asp?pkProductItem=796)
Én úgy tudom, hogy ha 3 ágúra váltok akkor amit a motor elbír propellert első számot eggyel csökkentem s megkapom milyen 3 ágú kell.
Milyen suliba kell órára repülőt építeni?Jó suli lehet:)
az agyatokra megyek
Ja, a világváltás nem új jelenség, mi is azt hittük hogy technikai reformot fogunk csinálni a modellezö körben, Petöfinek is világváltó elképzenlése volt és az áldozatok után is maradt minden a régiben, viszont volt egy jó verse, a cimét megirom akkor amikor lecseng ez a topik. Addig is lehet találgatni, aki kitalálja az megnyrei a födijat (a kalapemelést ;))
Gondoltam :DJa, a világváltás nem új jelenség, mi is azt hittük hogy technikai reformot fogunk csinálni a modellezö körben, Petöfinek is világváltó elképzenlése volt és az áldozatok után is maradt minden a régiben, viszont volt egy jó verse, a cimét megirom akkor amikor lecseng ez a topik. Addig is lehet találgatni, aki kitalálja az megnyrei a födijat (a kalapemelést ;))
Nem akarok vitázni, (mert ez nem az a topik) de nem értek veled egyet.
Én arra gondoltam, hogy a karboncső adni fog neki egy profilt. Az alja közel egyenes lesz s a cső a szárny elejéhez lesz közel így aztán még lehet jó is. S csiszolni is tudom egy keveset.Na és ennek a profilnak milyen lessz a Reynods száma?
Hagyni kell építeni, hisz manapság csak kevés ember veszi a fáradtságot - hisz ott az olcsó kínai.(amivel olyan büszkén döngetik a mellüket )És az épitönek az lenne jó ha meg is halgatná a tanácsokat. A repülö nem totemoszlop hogy kifaragjuk és kész, ha már munkát ölünk bele akkor legyen értelme is és alkalmazzuk a több mint 1 évszázad alatt felgyült repülési elméleteket. Megértem hogy ambiciós és magabiztos de azért nem ártana okosan gondolkodni sem.
Nekünk " csak "annyi a dolgunk , hogy okos tanácsokkal nem hagyjuk zátonyra futni. Okos kérdésre könnyű felelni , egy kezdő kérdéseinél kell türelmesen, okosan válaszolni. ;)
Én arra gondoltam, hogy a karboncső adni fog neki egy profilt. Az alja közel egyenes lesz s a cső a szárny elejéhez lesz közel így aztán még lehet jó is. S csiszolni is tudom egy keveset.Na és ennek a profilnak milyen lessz a Reynods száma?
Valóban találó lessz ehhez a géphez?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Reynolds-sz%C3%A1m
A hátsó szárnyba is került egy karbon cső...Mi a hátsó szárny????? Talán a vízszintes vezérsík???? vagy valóban 2 szárnya lesz????
Erre gondolok:
(http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQMoWzhexah6O95bp1wuAmvUupiLF1IvuDNAy2axm7_-MiORKq9Cg)
Meg ezen a képen is látszik, bár itt egy kicsit csalókás a kép mivel kissé hátulról van fényképezve, így úgy látszódhat mint ha hátrébb lenne a lépcső a törzs alján.:
(http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTTpEgp8VlLXjTViLzQUBXejDATTikuXjYUQrNz0vlZj2k79Hi-HQ)
Értem én hogy gőzgép, de mi hajtja ??? ;D
Ez a szervó jónak néz ki, főleg, hogy fémfogas. Én valami gagyi 5g-os szervónak néztem.
A Motorok szintén jók szerintem, csak az ajánlott légcsavarral használd!
Pont jó :)Ez a szervó jónak néz ki, főleg, hogy fémfogas. Én valami gagyi 5g-os szervónak néztem.
A Motorok szintén jók szerintem, csak az ajánlott légcsavarral használd!
Ott vétkezni fogok mert 3 águ lesz...
9*5 balos jobbos...
Félre értés ne essen nem fikázni akartam hanem próbáltam már felszállni vízről.
Igaz csak egy snowballal de elég nehézkesen ment. Első nekifutásra azért mert nagyon hátul volt a csúszó talp.
Később meg már azért mert a hab olyan mennyiségű vizet vett fel a felületére, hogy már repülni is alig tudott pedig szárazon tépte a motor mint froti a lábtörlőt.
Szóval ha esetleg nehézkesen szakad ki a vízből esetleg gondolj majd erre is.
Félre értés ne essen nem fikázni akartam hanem próbáltam már felszállni vízről.
Igaz csak egy snowballal de elég nehézkesen ment. Első nekifutásra azért mert nagyon hátul volt a csúszó talp.
Később meg már azért mert a hab olyan mennyiségű vizet vett fel a felületére, hogy már repülni is alig tudott pedig szárazon tépte a motor mint froti a lábtörlőt.
Szóval ha esetleg nehézkesen szakad ki a vízből esetleg gondolj majd erre is.
Hát idén a gép már nem fog vízről felszállni az tutti. Inkább sítalpat szerelj az aljára. :)
A depron imádja a vizet , és lehetőség szerint fel is szív belőle legalább annyit mint én szoktam a sörböl.
Ezt elkerülendő -----dekupázs ragasztó!!! az enyém is ezzel van impregnálva. Ha érdekel akkor majd írok róla. Amúgy minden depron géphez ajánlom nem csak a hidroplánhoz.
Elektronikát vétted valamivel? Na meg a motort?
Egy gyors kérdés:Szia!
A 2 szabályzot külön külön aksiról hajtóm meg akkor a 2 szabályzot y-kábelel összeköthetem a vevővel?
Egy gyors kérdés:Szia!
A 2 szabályzot külön külön aksiról hajtóm meg akkor a 2 szabályzot y-kábelel összeköthetem a vevővel?
Ha külön akku ha nem, összekötheted!
DE! Az egyik szabályzó piros (középső +) vezetékét kösd ki a csatlakozóból!
Nem szeretik egymást, lehet hogy nem lenne gond de láttam már így leégni szabályzót.
Hello!
Egy gyors kérdés :
A motorok mögötti rész elég sokat kitakar a propikból?
Ez mennyire gond? Mennyire szűkítsük?
Egy két érdekes dolog. Az egyik akksi amivel tesztelgettük a szervókat meg a motort. Lemerült... Persze ez nem lenne érdekes de elvileg a szabályzónak nem kéne lekapcsolni a motort alacsony feszültségnél?? Mert előtte még ment vele a motor utána álítottuk be a fékszárnyakat s bamm minden meghülyült. Rámértünk akksira egyik cella 0.6 v másik kettő 2.5 körüliek voltak.Nem tudom milyen szabályzó, de a legtöbbet lehet állítani, ha NIxx ben van akkor simán alámeríti.
Másik dolog a szorítóhüvelyes propi rögzítés. Megvolt rendesen húzva de mind kettő lerepült. Igazából az egyiket még megértem mert forgás miatt folyamatosan lazulhat de a másik???
Lehet hogy kis javitás alatt van a kacsa:
Kíváncsi lennék, hogy mi lett a gép sorsa.
Repül még, vagy a kukában végezte?
A titokzatos csend miatt gyanítom, hogy az utóbbi. :(