Borsodi RC Modell Fórum
Rc modell repülőgépek => Elektromotoros repülés => A témát indította: gzax - 2010. Március 25. - 20:54:28
-
Sziasztok.
A múlt szolgálatban böngésztem a neten és találtam egy rajzot a Fokker DR1-esről.
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/25/20/52/www.tvn.hu_69ea8db3c1ca1626d6605fa2b76d1d96.jpg)
Itt egy kis videó kedvcsinálónak
http://www.vimeo.com/5317239 (http://www.vimeo.com/5317239)
Mivet nagy rajongója vagyok a régi gépeknek (és maradt 400ft-om) Vettem két lamináltpadló alátétet és belevágtam.
Kinyomtattam a a rajzot A4- ben majd egy tekercs celuxal és másfál órával később elkezdhettem kivágni a szabásmintát.
Ma volt egy kis időm és neki hasaltam.
-
Itt van pár kép az építésről. Eddig jutottam.
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/25/20/40/www.tvn.hu_366bb3b2c2ce5e69a89746a31df763ba.jpg)
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/25/20/41/www.tvn.hu_a92e52eddbb4d7b49d3d8e6feb22dd62.jpg)
-
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/25/20/41/www.tvn.hu_52b8f0ad0856c45478e722c066f827dc.jpg)
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/25/20/42/www.tvn.hu_708cd143f75129d7b90f71f1c25b32d1.jpg)
-
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/25/20/42/www.tvn.hu_d5728d12b08660c212c1864c19f6b862.jpg)
A képen szerepő géphez képest annyi az eltérés, hogy ezen a gépen mind a három szárnyon lesz csűrő.
Az eredeti építő elmondása szerint azért változtatott a gépen mert egy igazi kis műrepülő bajnokot szeretett volna.
A videóját elnézve nem lett rossz! ;D
Itt találjátok az eredeti építés leírását:http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=425387&page=1 (http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=425387&page=1)
-
:o :o :o
Te mindig megleped az embert! ::)
Eszméletlen jó! ;D ;D ;D
-
Köszönöm.
Tudod igyekszik az ember. Bár ez is az a kategória már amihez nem elég a motor ami itthon van. De majd ez is megoldódik.
A súlyal nincs probléma mert nem egészen 2 lap elég hozzá hanem a vaskos törzs végett kell a nagyobb álmérőjű prop. Ahhó meg motorköll maxi ;D ;D ;D
Azt hiszem ezen kivételesen a dekort is megcsinálommajd.
-
Szia!
Tegnap előtt a reptéren találkoztam egy habvörösbáróval. Lábazati habból volt kifaragva, ha jól láttam :-) nagyon igényesen elkészítve. Sajnos nem volt időm megvárni a startját. Amit elmondott róla a kollega, hogy az "újságos" típus alapján készítette, ami rögtön kiderült, hogy az újságos modell,azon felül, hogy drága repképetelen szerinte.. a csűrője nagyon kicsi. Ezen a modellen ez már javítva volt. Remélem lkesz majd alkkalmam repülni látni.. a földön is szép látvány, milyen lehet a levegőben.. ;)
-
Élőben repülni még énsem láttam de a bipplanénem valami felséges látvány volt ahogy úszott a levegőben.
Szal a videó alapján sztem ez sem lesz rosz. ::)
-
Van még egy kis időm Lehet még hozzá nyúlok ma egy kicsit de mivel éjjszakára megyek pedálozni csak valószínű hogy csak holnap fogom a képeket feltenni a fejlődésről... ::)
-
Mégis csak sikerült képeket csinálni. ;D
Ma bezsanéroztam és a szárnyak elnyerték végleges helyüket. Majd még kap hurkapálca merevítést mert a Biplanél nagyon bevált. mint beton olyan merev lett tőle a szárny.
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/26/17/31/www.tvn.hu_bc4a571bf99e7be3388ea3204ba3c927.jpg)
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/26/17/32/www.tvn.hu_45b7d4e366634e79dc050ab5f1c6eed4.jpg)
-
Nagyon szépen alakul uram! ;)
-
Köszönöm
Remélem olyan jól is fog repülni, mint ahogy kinéz... 8)
-
Milyen az a ragasztó a képen, ott az ecset alatt? ???
-
Hy Attis
Ez az a vízbázisú pvc ragasztó amit már emlegettem több topikban is.
Olyan mint a Pámafix csak maró hatás nélkül... :)
Bitang erős!
-
Hy Attis
Ez az a vízbázisú pvc ragasztó amit már emlegettem több topikban is.
Olyan mint a Pámafix csak maró hatás nélkül... :)
Bitang erős!
Név, cím, telefon? ;D ;D ;D
-
A neve leolvasható a képen, És szerintem a legtöbb szőnyegboltban kapható
;D
-
Ma csak az orr burkolatot csináltam meg. Többre sajnos nincs energiám.
Az eredeti tervtől eltérően nem több darabból hanem egy tömbböl vágtam ki.
Itt a végeredmény.
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/27/14/10/www.tvn.hu_cc034a66d26fb83863bde6db4df7a2ee.jpg)
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/27/14/10/www.tvn.hu_878d847739871564e10f27c7248cf99a.jpg)
-
alakul. Már egész pofásan néz ki.
-
Köszönöm
Csak sajnos kevés időm van rá.
-
Én ezt a modellt nem dicsérem meg.
Mint ahogy mondják: Jó bornak nem kell céger.
De azért, szó köztünk, nagyon szép munka.
-
Köszönöm.
Igyekszik az ember. Meg én is... 8)
-
Mikor repülöd be??? :-) Próbáld dokumentálni.
-
Hy Pintyoke
Mindenképp csinálok valami videót róla csak az elmúlt 48 órából 1 órát fürdéssel és 4 órát alvással töltöttem. a maradékot meg melóval... Szal nem nagyon lendült előre a projekt... :(
De ha minden igaz ma tudok majd foglalkozni vele.
-
Hy Pintyoke
Mindenképp csinálok valami videót róla csak az elmúlt 48 órából 1 órát fürdéssel és 4 órát alvással töltöttem. a maradékot meg melóval... Szal nem nagyon lendült előre a projekt... :(
De ha minden igaz ma tudok majd foglalkozni vele.
Szia!
43 óra meló?? Jól bírod! :-) Hogy őszinte legyek, remélem nem a folyamatos kivonulásokkal telt. Azért arra figyelj, hogy a munka ne menjen a modellezés rovására ;D ;D ;D Mintahogy egykori megboldogult mentorom mondta " a munkahely nem kocsma, hogy mindíg ott legyünk! " persze kívételt képez ha csaposként melózik az ember.... ;D
Próbáltam csatlakozni a google csoportodhoz :-) A barátom-kollegámnak megmutattam a báró urat.... azonnal ki is kellett nyomtatnom neki a rajzát...
-
Hy Pintyoke
Küld el pm-et az emil címed és küldök neki meghívót mert nem jött meg a kérése...
Amúgy a tűzoltóskodás csak 24 óra volt utánna taxi...
-
Na ma is haladtam egy kicsit.
Úgytűnik repképeséérett a rózsaszíb báróm ;D ;D ;D ;D
Holnap berepülés ha az idő engedi. Na meg a szolgálat... :-\
-
Ja fellököm a képeket és belinkelem ;D
-
Így állt délután suli előtt.(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/30/20/45/www.tvn.hu_7b85914f9522bc41bf18eff17f76c1bd.jpg)
-
Sztán még egy kicsit nekihasaltam amikor hazaértem. A párom nagy örömére ;D ;D ;D 8)
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/30/20/45/www.tvn.hu_440367368c20fb55b82d1d942559eef5.jpg)
-
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/30/20/45/www.tvn.hu_28733de6f13bc1ee64ae277d72dd8537.jpg)
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/03/30/20/46/www.tvn.hu_121f485c82933514e952b8890c79d49d.jpg)
-
Mint látjátok az összes ithon található anyagot felhasználtam a diszpisvödör fedéltől kezdve a kecupos doboztetőig. ;D
Holnap megpróbálok videót csinálni és majd fel is tenni de a benti gépek ugye..... :-X
Szal nem igérek inkább konkrétat.
-
Hy Pintyoke
Küld el pm-et az emil címed és küldök neki meghívót mert nem jött meg a kérése...
Amúgy a tűzoltóskodás csak 24 óra volt utánna taxi...
Sejtettem, hogy kell egy kis másod haramad állás :-) -- a tiéd is túlfizetett hivatás...
-
Az........(Cenzurázva)...... !
-
Az........(Cenzurázva)...... !
:-) beszéljünk inkább a repülőről... :-)
A csűrő szervó/k/ hova kerültek?? Mekkora akksi és motor?? Menyi lesz a felszálló súly?
-
Hy Pintyoke
Ment a meghívó erre az emilcímedre: pinterlac@gmail.com
-
Felszáló súlyt még nem mértem de egy 3s 1000mAh lipo egy 100w-os kékcsoda húzza majd. A szervók a szárny alá kerültek de ez még lehet változik. Berepülés után.
;D
-
Mértem egy gyorsat 416g tokkal vonóval felszállásra késszen! :D
Lépek mert holnap szoli és korán kelek !
-
Meghívó megjött :-) benne vagyok!!
:-D
-
Mértem egy gyorsat 416g tokkal vonóval felszállásra késszen! :D
Lépek mert holnap szoli és korán kelek !
Jóéjt :-) Holnapra meg eseménymentest.. 8)
-
Mértem egy gyorsat 416g tokkal vonóval felszállásra késszen! :D
Lépek mert holnap szoli és korán kelek !
AZ szép .. súly a súlypontot sikerült a rajz szerint belőni?
Erre ráérsz holnap is válaszolni ;)
-
Szia Pintyoke
Mivel a távomon még nem sikerült javíttatnom a kiesett csatornát ezért csűrő, magassági kormányzás van egyenlőre, így a kimaradó szervó súlya és a kissebb motor súly éppen kompenzálják egymást. Szóval ha a táv. javítva lesz és bekerül még egy szervó akkor magyobb motor is kell majd. Vagy egy kis átalakítással és egy jó hosszú tolóruddal marad egyensúlyban a súlypont.
-
Sziasztok
Sajnos esik. Bár némi halvány reménysugár van hogy délutánra eláll.
Ha nem akkor péntekig napolódik a berepülés.... :(
-
Szia!
Itt elállt az eső és szélcsend van.. de aldtam reggel a távomat :-D a repcsik meg itt röhögnek az autóban.... az új táv meg majd csak talán pénteken érkezik...
Hogy őszinte legyek, lehet,hogy nem szükséges az az oldalkormány :-) Kicsi szervókat raktál bele 3-5g körül?
Az a baj, hogy nekem mindenben szinte csak 9 g-os van.. még a pici depron Mustangban is .. nem is könnyű tőle.. nem akaródzik befektetni kicsi szervókba.. mert annyi 9 gosom van, hogy amig nem halnak meg szinte minden depron, vagy habrepcsiben ezeket használom el... kicsit túltoltam,amikor jobb volt a dollár forint árfolyam és akkoriban ezeket használtam.. így továbbra is ezek maradnak míg ki nem kopnak..
Az aku elhelyezésével túlsokat nem lehet ebben variálni, ha a tervekből jól látom ugye?
Én laikusként a középső szárnyra tenném a vezérlést,hogy az alsó és felső lapokat onnan rángassa.. vagy ez hülye elgondolás?
-
Szia Pinttyoke
én is a 9g-os szervókat használom. igazábol ezek elég nagy gép tartományban használhatóak a kicsitől az egész nagy gépekig. Persze nem a fára gondolok.
Az akun meg éppen elfér hosszában a fakkban ami ki van alakítva neki. A forgásirány meghatározza melyik oldalra érdemes tenni a másikoldalra meg beraktam a szabályzót.
-
Ja igen
A csűrőszervóval meg sztem nem érdemes variálni mert igyis úgyis össze vannak kötve a csűrőlapok úgyhogy mindegy. De lehet rosszul gondolom.
Igazából ha a középső szárnyra rakom akkor az íves srészek végett nehéz jól elhelyezni. Ha meg kirakom a szárnyba jobban akkor meg a vezetéket kell dugdosni.
Ha megnézed a gépeimet láthatod hogy nem mindent tartok szentírásnak a rajzokon, de most az alsó szárnyakon volt kényelmesebb elhelyezni a szervót.
-
Szia Pinttyoke
én is a 9g-os szervókat használom. igazábol ezek elég nagy gép tartományban használhatóak a kicsitől az egész nagy gépekig. Persze nem a fára gondolok.
Az akun meg éppen elfér hosszában a fakkban ami ki van alakítva neki. A forgásirány meghatározza melyik oldalra érdemes tenni a másikoldalra meg beraktam a szabályzót.
hmm ezen a forgásirányos dolgon elgondolkodtam :-) nem is figyeltem erre eddíg.. alhuzattam a motort ahogy jó volt és az akksit meg sc/kb oda raktam ahol elfért jobban.. persze próbáltam azért a súlyt egyenlő arányban osztani hossztengelytől jobbra és balra.. . ez mind mind ahogy sikerül alapon :-)
-
;D
Ezzel én is így voltam a millenium falcon-ig.
Ott szembesültem vele először hogy mekkorát teker a gépen a prop.
Úgyhogy egy kis súlypont áthelyezésre volt szükség és már ment is minden ahogy kell.
Persze hirtelen gázadásnál azért észte lehet venni hogy tekeri egy kicsit a gépet.
-
;D
Ezzel én is így voltam a millenium falcon-ig.
Ott szembesültem vele először hogy mekkorát teker a gépen a prop.
Úgyhogy egy kis súlypont áthelyezésre volt szükség és már ment is minden ahogy kell.
Persze hirtelen gázadásnál azért észte lehet venni hogy tekeri egy kicsit a gépet.
Látod nekem ez eszembe se jutott, inkább kisebb emelkedésű srófot választottam :-)
-
Lévén hogy nem egy mürepülö gépröl van szó elenyészö dolog a forgatónyomaték statikus kompenzálása.
Egy minimális csürö trimmelés megoldja a problémát. Sokkal nagyobb veszély a szemmel észre sem vehetö szögállás külömbség a 6 szárny (3x bal és 3x jobb) közt de az is simmán kompenzálható a csürö trimmelésével.
-
A sróf választás nekem is eszembejutott csak éppen nincs forhandban más...
Erre felénk közel stávol sehol egy modellbolt ha bármi kell a legközelebbi is vagy 100km
És álltalában azonnal kell így a posta is kiesett... :-\
Gondolkodtam már rajta hogy be kellene szerezni egy garnitúrát de eddig még nem volt rá keret... :(
-
Szia Péter
A szárny beállításhoz remek sablon van a rajzban, csak ki kell vágni és késsz is a szamárvezető ;D
-
A forgatónyomatékot én semmiképp sem egyensulyozással oldanám meg, hanem a gép geometriájával(motor kilépés és esetleg támadoszög külömbséggel)
Az egyensulyozás konstáns viszont a forgatónyomaték fordulat függö, tehát nem áll össze az egyenlet.
És nem elfelejtendö a légcsavarszél (az a spirálalaku légáramlat amely követi a légcsavar irányát) tehát egy légcsavar forgás irányu örvénylö levegö a forgatónyomatékra ellentétesen hat a szárnyakra és naggyából kompenzálja a forgatónyomatékot. És ami lelgjobb az az hogy a fordulattal nagyjábol arányos a forgatónyomaték de ugyanakkor az ezt kompenzáló légcsavar szél is.
-
Szia Péter
A szárny beállításhoz remek sablon van a rajzban, csak ki kell vágni és késsz is a szamárvezető ;D
Egy-2 tizedmiliméter hiba? Esetleg egy kis csavarodás a depronon, vagy a szemmel alig látható csürö szögállás külömbség?
Persze ez szörszálhasogatás és tökéletesen trimmelhetö. A vita csupán elméleti jellegü.
-
Értem mire gondoltál de mint te is írtad a haboknál nem igazán lehet tizedmiliméteres tűrésről beszélni.
Az ebből és más okból fakadó hibákat meg gyakorlatilag úgyis trimmeléssel kompenzáljuk.
Igazából hogy az aksit odébbrakjuk 1-2 cemtivel nem sokat kompenzál.
De mint írtam a millenium falconnál pont ennyicske hijányzot..
(Ez amolyan népi megfigyelés :D)
-
Értem mire gondoltál de mint te is írtad a haboknál nem igazán lehet tizedmiliméteres tűrésről beszélni.
Az ebből és más okból fakadó hibákat meg gyakorlatilag úgyis trimmeléssel kompenzáljuk.
Igazából hogy az aksit odébbrakjuk 1-2 cemtivel nem sokat kompenzál.
De mint írtam a millenium falconnál pont ennyicske hijányzot..
(Ez amolyan népi megfigyelés :D)
Népi megfigyelés... ez jóóóóó! :-D
-
Mivel jó nagy paraszt vagyok, abból meg van elég... Így lett népi... ;D ;D ;D
-
Peches napom van.
Amíg esett meg sem mozdult a kanalas szélsebesség mérő a meteorológiai állomásunkon.
Most hogy elált az eső már a harmadik csapágyat cseréljük rajta úgy forog... >:( >:( >:(
-
Csak nembírtam magammal és csináltam egy kis guruló próbát.
1/4 gázon kb 70 cm gutulás után már fel is ugrott a levegőbe.
Gyorsan le is tettem mielőtt földhöz verte volna a szél. Próbáltam egyensúlyozni vele, nagyon jól reagált mind a csűrőre mind a magassági kormányra. Azt hiszem Pénteken ha esik ha fúj repülés lesz a régi konzervgyár (egyik elhagyott) csarnokában.
Csak kb 2 m3 szemetet kell összekotorni hogy fel lehessen szálni, vagy le. :)
-
Mivel jó nagy paraszt vagyok, abból meg van elég... Így lett népi... ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D
Irígylem az energiádat.. szolgálsz,szolgáltatsz és még mellette műveled a földet, eteted az állataid.. és még modellezel is...
Gyanús nekem, hogy felétek egy nap 72 órából áll... ;)
-
Csak nembírtam magammal és csináltam egy kis guruló próbát.
1/4 gázon kb 70 cm gutulás után már fel is ugrott a levegőbe.
Gyorsan le is tettem mielőtt földhöz verte volna a szél. Próbáltam egyensúlyozni vele, nagyon jól reagált mind a csűrőre mind a magassági kormányra. Azt hiszem Pénteken ha esik ha fúj repülés lesz a régi konzervgyár (egyik elhagyott) csarnokában.
Csak kb 2 m3 szemetet kell összekotorni hogy fel lehessen szálni, vagy le. :)
Gyújts meg... oltsd el... kotrod a maradékot egy helyre... mindezt a pirosra festett specgépek segítségével és máris kész a reptered :-)
Ha jól csinálod még valami túlóra pénzt is leakaszthatsz .. márha nektek fizetnek ilyet ...
Ha tudod old meg a videót a repülésről... pls.
-
Gyanús nekem, hogy felétek egy nap 72 órából áll...
Miért mondja mindenbarátom ugyan ezt ? 8)
-
8)
-
Hy mindenki!
Ma repült!
Vagyis próbáltam a levegőben tartani. Több de inkább kevesebb sikerrel....
Van egy kis videó is. De még gyúrok rajta mert mobilos és így nem tudom feltenni. Szal egy kis stúdió munka és jön.
Azt hiszem egy kicsit kicsi a függőleges vezérsík. A csűrőre úgy reagált mint ha fékszárny lett volna. Esze ágában sem volt bedölnie a gépnek. De lehet rosszul gondolom. Szóval nagyobb tapasztalattal rendelkezők ha van ötlet sok szeretettel várom.
Le vagyok tőrve mint a bili füle. Holnap szolgálat úgyhogy ha odafenn is úgy akarják javítás és próba 2. :-\
-
Ne add fel!
A nagy csűrő felület az nem rossz szerintem csak akkor finomabban kell bánni vele és vegyél vissza a kitéréseken!
Majd ha meglátjuk a videót akkor már többet tudunk. ::)
-
Nem arrol vagyok híres! ;D
Nem hinném hogy a kitérés lenne túl nagy. A kis kitérésre szinte nem is reagált, ha jobban odatoltam neki már tekeredett is csak éppen nem arra amerre kellett volna.
Talán egy kicsivel nagyobb függőleges vezérsík nem engedi ennyire elfordulni.
Az angol oldalon is írták hogy nagyobbra kell venni egy kicsit csak odáig eddig nem jutottam el.
Eső után köpönyeg!!! ;D ;D ;D
-
Közben végzett a videó készítéssel a Zax Stúdió
http://video.xfree.hu/?n=gzax|983477d8818e408772957d223f784aeb (http://video.xfree.hu/?n=gzax|983477d8818e408772957d223f784aeb)
-
Persze a végére szarabbul nézett ki a gép csak az a vágokép nem sikerült amikor az autóm mellé vertem oda... ;)
Igazából az tett be neki igazán. A try-böl bi plane lett. :-X
A szárny nem sérült csak a tartók törtek miszlikbe. csak a hurkapálca merevítés tartotta fenn a szárnyat.
-
A videót látva nagyon agresszíven reagált a csűrőzésre a gép.
Vagy tévedek?
-
Nem nem tévedsz!
Mindha fékszárnyak lennének. Amelyik oldalon lefelé megy arra ar oldalra eltekeri.
Van egy rész a videon amikor kb2 méterről egyszerűen le esik mint a kő. Hát ott húztam túl a csűrőt....
;D
-
Egy könnyebb erősebb motor esetleg?
Kisebb kitérések és szerintem szépen repülni fog.
-
Nem tudom.
Ez csak 24g körül vam és 100w-os ettől erősebbet nem nagyon találni ebben a súlyban.
Vagyis én nem láttam. Amúgy ez már tuningolva van úgyhogy erősebb is egy kicsivel mint gyárilag.
Na mindegy majd holnap bogarászok rajta és irány a kék ég.
-
Nem tudom.
Ez csak 24g körül vam és 100w-os ettől erősebbet nem nagyon találni ebben a súlyban.
Vagyis én nem láttam. Amúgy ez már tuningolva van úgyhogy erősebb is egy kicsivel mint gyárilag.
Na mindegy majd holnap bogarászok rajta és irány a kék ég.
Nem orrkönnyű egy kicsi??? Lehet, hogy kéne rá egy nagyobb moci.. szerintem vagy csak egy erősebb sróf. A terven nekem is kicsinek tűnt a függőleges... vagy azt próbálnám meg, hogy egy szárnyon megszüntetem a csűrőt mert min kitéréssel nem fordul.. nagyobbal meg leborít mint állat.. az nem olyan nagy baj szerintem ha lassítja.. csak legyen elég erő a mociban hozzá :-D
Hajrá!
-
Hy Pintyoke
A súlypont pont a leírás szerinti helyen van. 1" a középső szárnyon. Ha jól emlékszem. De vissza ellenőriztem és jó volt. A lassítással meg az a baj hogy eltekeri a gépet. Ha balra kellene dőlni akkor jobbra elhúzza a gépet. Szal ezért gondoltam a kisméretű f. vezérsíkra.
Hát ma lesz időm kisérletezni a minden igaz.
-
Hy Pintyoke
A súlypont pont a leírás szerinti helyen van. 1" a középső szárnyon. Ha jól emlékszem. De vissza ellenőriztem és jó volt. A lassítással meg az a baj hogy eltekeri a gépet. Ha balra kellene dőlni akkor jobbra elhúzza a gépet. Szal ezért gondoltam a kisméretű f. vezérsíkra.
Hát ma lesz időm kisérletezni a minden igaz.
Úgy legyen!
De azért próbáld meg a könnyebben kiiktatható csűrőket kiiktatni :-) ezt jólmegaszondtam
-
Nos megszületett a megoldás a bosszúságomra.
2 órai kalapálgatás és csiszolgatás után.
Sajnos valami hiba van az oldalon ahova feltöltöm a képeket és videókat de mihelyt lesz kép feltöltöm.
Talán addigra meg is nyugszom egy kicsit.
Szuuuszááááá.........szuuuszááááá.........szuuuszáááá.......szuuuszááááá.......szuuuszááááá.....szuuuszááááá...
-
Nos megszületett a megoldás a bosszúságomra.
2 órai kalapálgatás és csiszolgatás után.
Sajnos valami hiba van az oldalon ahova feltöltöm a képeket és videókat de mihelyt lesz kép feltöltöm.
Talán addigra meg is nyugszom egy kicsit.
Szuuuszááááá.........szuuuszááááá.........szuuuszáááá.......szuuuszááááá.......szuuuszááááá.....szuuuszááááá...
mi történt???????
-
Mint meséltem hosszas kínlódás állítgatás után sem sikerült levegőbenmaradásrabírni.
mérgemben beterítettem vele a fél focipáját. 1 rúgásból. csak azért nem az egészet mert a kollégáim lefogtak. :(
Kicsit szégyellem magam de nagyon elöntötte a fos az agyam...
-
Megjavult a szerver....
(http://s10.images.www.tvn.hu/2010/04/03/16/01/www.tvn.hu_6c88f65da1a46be4150368a965a42cb2.jpg)
Legalább ez működik....
A kép 10 perc gyüjtögetés után készült....
-
Nos megszületett a megoldás a bosszúságomra.
2 órai kalapálgatás és csiszolgatás után.
Sajnos valami hiba van az oldalon ahova feltöltöm a képeket és videókat de mihelyt lesz kép feltöltöm.
Talán addigra meg is nyugszom egy kicsit.
Szuuuszááááá.........szuuuszááááá.........szuuuszáááá.......szuuuszááááá.......szuuuszááááá.....szuuuszááááá...
mi történt???????
a következő repülőd remélem tanul az esetből;) :)
-
Remélem én is.....
De lesz v2.0 csak majd az ünnepek után.
Szuuuszááááá...... ;D ;D ;D
-
Szerintem nagyon kis sebességgel száltál fel és repültél repültél, ezért hajlandó a hirtelen átesésre.
Véleményem szerint (csupán egyéni vélemény és nem kell feltétlenül követni) vidd elébb a sulypontot attól eltekintve hogy OK a rajz szerint, (a videó szerint egy gyors átesés történt ami kimondottan órrkönyü kissebességel repülö modellre vall), ezáltal többek közt megnö a repülösebesség és stabilabbá válik a modell. Csökkensd a csürök kitérését (a megnövekedett sebességgel érzékenyebb lessz ) Ha a csürö nem eléggé érzékeny, ne felejsd hogy oldalkormányod is van és használd
Ha van szimulatorod, egy duplaszárnyu modellnek (más is jó) az "Edit plan" alatt told hátra az egyensulyközpontot és megismétlödik a repülésed szimulálva. Nagyon hasonló esetem volt (szerncsére túlélte a modell) a szimulátor mint egy videó ugy ismételte meg. Más, :-[ Az AN2 modellt berepüléskor többször odevertem kis csüröhatás és hibás trimmelés miatt(szinte nem reagált a csüröre) és a végén eszembe jutott hogy az oldalkormány szervó nem csupán disznek van.
-
Hy Péter
Először újra építem. Igazából eléggé elől volt a súlypon a végére.... de a korábbi videón is látszik hogy nem volt farnehér. Éllandóan orra esett. Sztem a csűrük beállításával sem stimmelt minden. de nem tudtam már mit kitalálni. A szárny álások jók voltak. A kicsivel nagyobb f.vezérsíkkal már nem tekeredett annyira de a csűrő még mindíg hatástalan volt szinte. És amikor végre megdőlt addigra már átesett, mert acsűrőtöl annyira belassult.
Szóval a v2.0-nál egy kicsit vátoztatok a csűrőn.
-
Hy Péter
Először újra építem. Igazából eléggé elől volt a súlypon a végére.... de a korábbi videón is látszik hogy nem volt farnehér. Éllandóan orra esett. Sztem a csűrük beállításával sem stimmelt minden. de nem tudtam már mit kitalálni. A szárny álások jók voltak. A kicsivel nagyobb f.vezérsíkkal már nem tekeredett annyira de a csűrő még mindíg hatástalan volt szinte. És amikor végre megdőlt addigra már átesett, mert acsűrőtöl annyira belassult.
Szóval a v2.0-nál egy kicsit vátoztatok a csűrőn.
Kész van már???? ;D ;D ;D ;D ;D :) ;)
-
Szia Á dehogy az elmult két napban 40 órát a munkahelyemen töltöttem... :-[
-
Szia Á dehogy az elmult két napban 40 órát a munkahelyemen töltöttem... :-[
-
Szia Á dehogy az elmult két napban 40 órát a munkahelyemen töltöttem... :-[
Meg van még a báró??
-
Nincs :(
Újra kellett volna építeni de mindíg valami mást csináltam. De megint meg fogom csak most nagyon kevé időm van. A fórumra is csak lopva jövök.... :'(
-
Nincs :(
Újra kellett volna építeni de mindíg valami mást csináltam. De megint meg fogom csak most nagyon kevé időm van. A fórumra is csak lopva jövök.... :'(
Hmm én is úgy loptam magam ide :-)
-
Nem olvastam végig és már nem emlékszem, hogy elárultam-e a titkot de építem fából is....
Nos nekiveselkedtem és egy részét összeraktam de még az egyik szárny vissza van.
Egy darabig most megint nem nyúlok hozzá de addig is felteszek egy képet a tákolmányról....
(http://s2.images.www.tvn.hu/2010/12/04/15/02/www.tvn.hu_24c80eb100e4923ef3ed632ad580e3d1.jpg)
-
Hát nem semmi még 2 szárnyal is szép!!
Hajrá, aztán nem szét rúgni!!!! ;D ;D
-
Majd meglátjuk majd meglátjuk... ;)