Akkor elmondom az én trükköm!
Átlátszó öntapadós fólia!!!
Mikor megvettem, betonon egyből fejre dobtam, nah ekkor döntöttem,hogy megpróbálok vigyázni rá. Vettem tapétaboltban ilyet, és minden olyan pontot leragasztottam, ami boruláskor érintkezhet a földdel, ha kell duplán, hogy még véletlen se karcolódjon.
A másik titkom, hogy kerülöm az aszfaltot és zömében épített off-road pályán megyek, ahol ha borul is, nem tesz akkor kárt benne a föld!
Végezetül, a képek készültekor épp leszedtem az összekaristolt fóliát, így gyakorlatilag karcmentes gyárit látod, leszámítva a gép hátulját, ahol azért már törött az ugratások következtében a kaszni és ollóval ki lett vágva belőle 1-2 darab.
Természetesen belül is lefóliáztam, hogy a kerék se koptassa ki sehol.
A fólia ad is egy plusz tartást így nehezebben törik, de ennek ellenére nekem is (nyugi) elöl is hátul is meg van gyűrve a kaszni.