Szerző Téma: Drift de milyen autóval  (Megtekintve 11240 alkalommal)

Nem elérhető schnellroli

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #90 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 17:21:12 »
Sziasztok!Nemrég vettem egy maverick strada dc evo s-t.A gyári kerekeket lecseréltem ansmann-ra,de egy kicsit orrtolos a gép
.Annyi féle beállitást javasolnak,hogy elég nehéz eldönteni... >:(  Általában aszfalton haszálom,ha volna valakinek valami tipp azt megköszönném.

Nem elérhető feroguru

  • Kamikáze
  • **
  • Hozzászólások: 156
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #91 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 17:56:52 »
Személyesen az a véleményem hogy az általad használt kerék ha rendesen igénybe van véve néhány kör után / nekem melegen megnőtt a tapadása, a Tomike társunk adott egy szétkoptatott kereket és avval lapoltam tovább semmi gond nélkül , de ugyan ez a szindróma volt.
Balogh Ferenc  30/9767872

Jött kanyar bevettem , nem jött kanyar és azt is bevettem.

Nem elérhető schnellroli

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #92 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 18:36:18 »
Esetleg tudnál ajánlani v.mi olyan kereket amit az ebay-en is be lehet szerezni
mert én angliában lakom és a kpe csö nem igazán megvalosithato...:s

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #93 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 23:33:35 »
Szia,
orrtolás az lehet más probléma is.
Például nem differál olyan könnyel az eleje, mivel van benne valamilyen kenőanyag (elképzelhető hogy zárt az első diffid is, de ilyenkor ez normális) vagy túl kicsi a kormányszöged. Gondolom a hátulja zárva van.
KPE cső lehet hogy nincs, de ABS-t lehet találsz, ami még jobb is mint a KPE, mivel a kínai driftkarikák is hasonló anyagból készülnek.
Érdemes olvasgatnod nemzetközi (akár angol drift oldalakat, biztos van). Ebay-en még nem vettem kereket, de az r2hobbies.com, vagy a hobbyking.com kiszállít bárhová, az árai is jók. Mi a kerekeket ha nem KPE akkor innen szerezzük be.
Driftre ami szerintem kell, az a lehető legnagyobb kormányszög, szimmetrikus összetartás előre, zárt diffi hátra, előre keményebb hátra puhább rugó, egy gyors szervó és kb minden adott ahhoz hogy elkezdj tanulni.
Strada egyébként jó lesz neked míg nem akarsz szintet lépni és counter steering modot tenni a gépbe (mert ahhoz sajna nincs). Rendben tartva, jól beállítva egész jól kezelhető szerkezet. Tanuló gépnek kiváló!
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető schnellroli

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #94 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 12:56:41 »
Megprobáltam áttenni a kormányösszekötöt a másik furatba,nagyobb is lett a kormányszög csak elkezdte darálni az egyik féltengelyt ugyhogy inkább visszaraktam...Az elsö difi nem zárt és ha kézzel forgatom a kereket elöl egész könnyen differál.
Azt vettem észre,hogy a hátso összetartás kicsit nagy,de ezen nem lehet állitani csak a dölést.Erre valami tipp?A CS modositás egyelöre tervbe sincs mert kb.két hete kezdtem el ezt az egész hobbit :)Ez az elsö rc autom,de nagyon tetszik.Szeptemberben megyek haza remélem lesz valami jo kis találkozo mert szivesen részt vennék majd :)Addig marad a gyakorlás.Köszönöm a segitséget és a tanácsokat mindenkinek!

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #95 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 14:29:37 »
A hátsó összetartás nem gond, a kormányszög módosítás esetén a darálás igen :( Meg kell nézni, azzal nem nyersz kicsit, ha átrakod az összekötőt és a távon visszaveszed annyira a szöget, hogy még pont ne daráljon?! Egyéb iránt lehet másik kihajtás kell vagy féltengely (CVD biztos jó lenne), de nem tudom ehhez az autóhoz milyen alkatrészeket lehet kapni.

Összetartás amúgy úgy állítható, hogy veszel másik C-hub-ot hátra aminek kisebb az összetartása (azt hiszem himoto-t lehet venni és jó hozzá).
Az ország mely részére jössz haza?
Miskolcon szoktunk rendezni összejöveteleket -mint itt a fórumon olvashatod is- itt szeretettel várunk :)
Addig is jó gyakorlást ;)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető schnellroli

  • Midikloriád
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #96 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 16:50:04 »
Törzsgyökeres miskolci vagyok ugyhogy megfojuk találni egymást ;DMegprobálom beállitani amit mondtál a távon(erre nem is gondoltam).Ez a cvd dolog nagyon tetszik csak le kelkesz mérnem az enyém hosszát.Amugy azt olvastam,hogy az összes himoto alkatrész (gyári és tuning) jo hozzá.Nem gondoltam volna,hogy ennyi minden szükséges ahhoz,hogy élvezhetö legyen alapolás,de nembaj nagyon tetszik mindennek ellenére :)

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #97 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 17:44:22 »
Nem kell, de nyugodj meg ha komolyabban gondolod, akkor mindig lesz valami ami új, amit ki kell próbálni, vagy amire azt mondod, hogy ezzel majd jobb lesz  ;D
A hobby az ilyen! :)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #98 Dátum: 2012. Szeptember 26. - 09:15:08 »
Jött egy kérdés kicsit arrébb :)

...Valami jó kis autó, kezdő sofőrnek!

Aki akar az egy deszkával is tud driftelni!  ;D

De véleményem szerint ha bizonytalan vagy akkor olcsó konstrukció, amivel kipróbálod, hogy milyen is ez, vagy teszel hozzá egy picit többet és olyan autót veszel amivel már tuti nem lesz gond, akkor sem ha már szeretnéd profin állítani, moddolni(CS), stb (arról nem beszélve, hogy ez az opció a bizonytalan driftereknek igazán jó lehet, mert ha nem adja a drift - bár ilyen elképzelhetetlen  :D - , akkor pályaautózni is profin tudsz majd vele).

Ha bármilyen konkrét modell szóbajön, érdemes benézni a http://forum.hdsteam.hu/ oldalra, szinte az összes elterjedt típusnak van külön topic-ja és releváns tapasztalatokkal rendelkező csókák írkálnak ;)
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető wagzo

  • Jedi Mester Moderátor
  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #99 Dátum: 2013. Január 08. - 18:54:15 »
Íme egy zsír "diftelős" ótó:
Alacsony alváz, minimális légrés a talaj és az alváz között a jobb szívóhatás érdekében. Igényes, karbonnal erősített motorháztető belépő él  ;D.
A motorháztető az "érodinamika" javítása végett  enyhén emelésre került a szélvédő előtt.
Buddy 380 - Futaba T8J

Élj lazán, ne dolgozz túl sokat, mert egyszer csak azt veszed észre, hogy a templomban mindenki énekel, csak te fekszel a hátadon.

"A megbocsátás nem változtat a múlton, de a jövőt meghosszabbítja."

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #100 Dátum: 2013. Január 09. - 11:37:34 »
Vajon kihajt tavaszra :)

Viszont ha mar itt jarok, szeretnek gratulalni minden TA05 tulajnak, remek jarganyuk van.
Volt szetencsem a hetvegen kiprobalni egy driftre jol beallitott peldanyt. Elvezet volt vele menni.
Alkatresz van dogivel, tunnuing is, szoval aki nem belepo szintu autoban gondolkodik csak ajanlani tudom!
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #101 Dátum: 2013. Február 05. - 09:12:08 »
Áthelyezve:
Sziasztok.

Itt hozzáértő szavakra találhatok.

Erről mi lenne a véleményetek ? Eléggé játéknak tünik, de...







Adatok !

1:14

Tulajdonságok:

     Brand New eredeti csomagolásban Box
     1:14 Scale
     Ready To Run
     Sport Car Series
     Ajánlott Drift
     Négy kerék hajtás (4WD)
     Kerék Lightning
     Állítható Body Shell
     Cserélhető Body Shell
     Monocoque Type Frame For Hard Crash Endurance
     Legutóbbi Korszerűsített Motor
     Semi-gumiabroncsok

     Car Specifikáció:

     Szín: Kék
     Hossz: 395 mm
     Szélesség: 150 mm
     Magasság: 170 mm
     Súly: 1256g
     Akkumulátor: Ni-CD tölthető (tartozék)
     Semi-penumatikus gumiabroncsok
     Sealed Gear Box és elektronikus Box

     Távirányító:

     Full Funkcióvezérlés
     Jobb és bal oldali Kormány
     Előre, hátra, Bal, Jobb
     Szükséges 9V elem (tartozék)

     Feszültség: 110V (Megjegyzés: nem vonatkozik az EU, AUS)

     Plug Típus: US PLUG
     Megjegyzés: Csak küld US Plug töltő neked, pls nézd meg időjárási alkalmas az Ön számára.

műszaki adatok:

     Eredeti doboz: Igen
     Szín: Kék
     Cikk Méret: 330 * 120 * 98mm
     Kiszerelés: 390 * 150 * 168mm
     Nettó súly: 1259g
     Csomag súlya: 1309g


Üdv: DreamsT
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #102 Dátum: 2013. Február 05. - 09:20:23 »
Első megjegyzésem, a google translate úgy látom megint a toppon van  ;D
"Megjegyzés: Csak küld US Plug töltő neked, pls nézd meg időjárási alkalmas az Ön számára."

Vannak aggájaim:
1:14 Scale - ez nem a mi kategóriánk
Feszültség: 110V (Megjegyzés: nem vonatkozik az EU, AUS) - gondolom ezt érted :)
Full Funkcióvezérlés - az nem derül ki hogy proporcionális-e a kormányzás
Nem derül ki hogy független-e a felfügestés, diffi van/nincs, zárható-e
Alkatrészek ha kell mi lesz, stb, stb

Szóval igen, eléggé játék :)
Ha tényleg akarsz driftelni akkor vegyél egy olcsó szekeret, amibe jók lehetnek a kamionos akksik is, akkor már arra nem kell költeni. Kezdetnek jó egy stock kefés motor is, szabályzód úgy is van ;)
Szóval kell egy roller, egy bódé, táv ha úgy van 2-3 HUF-ért beszerezhető használtan 27-40 MHz-s. Kezdésnek kiválló.
Maga a roller lesz neked költség, mondok 10-20e HUF-ból már ki lehet hozni a kezdőtől a haladóig szinte bármit használtan.

Nézelődj az RC fórumon vagy az RC Apron, de az Express-re se árt felnézni néha.
(Amúgy lesz egy eladó TT01-em 1-2 héten belül ;) )
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46

Nem elérhető DreamsT

  • Jedi
  • ****
  • Hozzászólások: 451
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #103 Dátum: 2013. Február 06. - 07:20:36 »
Szia.

A 110V az nem gond, szerintem ezt te is tudod.
A gyári akksikat úgy se szeretem, jönne bele lipo...

A proporcionális, az se nagyon, mert van szervo, szabi is, táv meg akad.

Difi meg nem hiszem hogy van benne, de ha meg még is, akkor le zárom  ;D

Az 1:14 az nem számít, az olcsó ár kárpótol....

De ha nem ez, akkor egy HBX TC-03 lenne, ezek miatt:

golyóscsapágyazott, olajos telók, gömbcsuklós féltengelyek elől/hátul (acél), titánium kihajtások, fém kardán, állítható kerékdőlés, összetartás stb. és ez mind gyárilag.

Jónak tűnik, meg újonnan se vészes az ára.

Üdv DreamsT
Tamiya TA04 DriftSpec 7.1% CS Mod
Tamiya MAN TGX 10x4 Vontató
Robbe MAN F2000

06-20-22-007-69

Nem elérhető gary

  • Jedi mester
  • *****
  • Hozzászólások: 543
  • .:: I.S.D. ::. Factory Drift
    • Miskolci autózás
Re:Drift de milyen autóval
« Válasz #104 Dátum: 2013. Február 06. - 09:25:38 »
Szia.

A 110V az nem gond, szerintem ezt te is tudod.
A gyári akksikat úgy se szeretem, jönne bele lipo...

A proporcionális, az se nagyon, mert van szervo, szabi is, táv meg akad.

Difi meg nem hiszem hogy van benne, de ha meg még is, akkor le zárom  ;D

Az 1:14 az nem számít, az olcsó ár kárpótol....

De ha nem ez, akkor egy HBX TC-03 lenne, ezek miatt:

golyóscsapágyazott, olajos telók, gömbcsuklós féltengelyek elől/hátul (acél), titánium kihajtások, fém kardán, állítható kerékdőlés, összetartás stb. és ez mind gyárilag.

Jónak tűnik, meg újonnan se vészes az ára.

Üdv DreamsT

Nem megmondani akarom mit vegyél, a véleményemet kérdezted ;)
HBX-et nem ismerem, se az alkatrész ellátottságát, se a minőségét, de én nem túl jó áron találtam.
Az előzőre az 1:14-et azért mondtam "bajnak", mert - már bocs, de - eléggé hülyén nézne ki a többi 1:10-es között :) Arról nem beszélve, hogy ebbe nem tudom honnan lenne alkatrészed, fejlesztés?!, stb.
Ha bele akarsz fogni én még mindig a használtat ajánlanám kb 15-25e HUF között akár üresen is. Nyilván ezt ki kell fogni, nincs azonnal, de 20-25 körül már elég jó verdákat lehet venni (nem TT-ket).
Ha meg nagyon újat akarsz és állíthatót akkor pl:
http://managertoys.hu/termek/1365/

Ez egy elég jó konstrukció, alkatrész nem túl vészes hozzá, meg vagy 3 néven fut még ez az alváz, van egy csomó kompatibilis alkatrész. Igazán nagyon fejleszteni nem lehet, CS, szabadonfutó, stb nincs hozzá.
ELADÓ - Sprint 2 CS 1.50 - 9T BL
TA05 Drift Spec. CS 1.58 - 10,5T BL sensored
Tel.: 20/519-kilencvenegy-46