Nem volt off, legalább is nekem nem. Az meg elég

Szóval; téli üzemmód: A Big Tiger az a Tamiya TL-01 (egész jó) másolata. A csapágyak is egyeznek a Tamiya csapágyaival. Ha gyárilag golyóscsapágyas, akkor ki kell ezeket cserélni (télire) műanyag siklócsapágyasra.
Hiába porvédős a gyári csapágy, a víz belemegy, és összerozsdásodik (legalább a kerekeknél meg kell csinálni)
Szóval ha van műanyag perselyed, akkor bele kell tenni. Ha nincs, akkor meg van nekem, vagy Compcenternek. Most vett ki negyven valahány darabot a Tundrából.

A másik az elektronika védelme. Lufit kell húzni a szabályzóra, vevőre és az akkura. A lufik száját össze kell húzni kötegelővel lehetőleg minél kisebb rés maradjon a vezetékek mellett.
Feadat még:
A motor oldalán lévő nyílások beragasztása szigetelő szalaggal, ha sok szigszalagod van (

), akkor az egész motort körberagasztani, különos tekintettel a + / - csatira a moci végén. Azok ne zárhassanak össze, az a lényeg, mert akkor a szabályzó leéghet a hirtelen nagy terheléstől (ez a zárlat olyan, mintha túl nagy teljesítményű motort kapcsolnánk hozzá).
Esetleg még a jármű aljának a beragasztása valami Power / Duct Tape szerű állat széles ragasztószalaggal.
Minden csapatás után takarítás, és radiátoron szárítás ajánlott.
Nagyjából ennyi...
